Ik ga voortaan kanjer gebruiken. Street cred -10quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet weer tegen zo'n konko ban aan lopen. (Het is volgens mij vandermar z'n woordje)
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen. Nadat Saind mij www.tblop.com/ heeft gegeven is mijn erectie met een hele centimeter gegroeid door eelt alleen.
Buiten het stadion kan je niet supporten, dus ben je een fan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het successupporters zijn ben ik het niet.
Konko komt van deze spelerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet weer tegen zo'n konko ban aan lopen. (Het is volgens mij vandermar z'n woordje)
Zag laatst iemand die het verving voor kreeft. Vond het best aardig bedacht.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga voortaan kanjer gebruiken. Street cred -10
Gewoon. Joden die de grootste muil opzetten maar nooit gaan. Salonjoden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het successupporters zijn ben ik het niet.
Wokkels hatenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Ik was laatst bij een vriendin.
Kregen we chips.
Helaas was het wokkels.
Ik was toen verdrietig.
Herkennen jullie dat gevoel?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Kregen we chips.
Helaas was het wokkels.
Ik was toen verdrietig.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Buiten het stadion kan je niet supporten, dus ben je een fan.
Ik geef ze magische krachten. Als ik niet kijk gaat het verkeerd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Buiten het stadion kan je niet supporten, dus ben je een fan.
Wokkelsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Kregen we chips.
Helaas was het wokkels.
Ik was toen verdrietig.
mooi verhaalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Kregen we chips.
Helaas was het wokkels.
Ik was toen verdrietig.
Nepchips manquote:
Je keek geen CL?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef ze magische krachten. Als ik niet kijk gaat het verkeerd.
Steaua gemist?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef ze magische krachten. Als ik niet kijk gaat het verkeerd.
Zo'n grote muil zet ik niet op.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon. Joden die de grootste muil opzetten maar nooit gaan. Salonjoden.
Je zal ze bij iedere club hebben, al zijn het dan geen salonjoden.
Ik vind zowat elke chips lekker ja. Al zijn doritos en twai sweet chili genot. Daar koop ik het liefst 30 zakken vanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nepchips manGeef me gewoon naturel, paprika, cheese onion, bolognese, bugles of doritos ofzo.
En die Thai sweet chili is ook te doen.
Nee want wokkels zijn prima te eten. Niet mijn favoriet qua chips maar wel okequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Kregen we chips.
Helaas was het wokkels.
Ik was toen verdrietig.
Kan je hem nog terugsturen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Gisteren werkte de rechterkant van m'n headphone niet, ik dus een nieuwe bestellen. Vandaag binnen. Werkte de rechterkant van die ook niet.
Blijkt dat de stekker van de rechterkant van m'n extreem goedkope 5.1 setje er niet in zat.
Tot zo ver mijn falen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |