Pas de probleme.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha. Fijn dat je dat even met ons deelt.
Ik eet echt teveel ei volgens mij.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voel me dan ook echt zo'n konko baasje. Laatjes vol met pils, spa rood, sap en isotone drankjes en groente. Rest van de koelkast vol met melk, kwark, vlees, eieren en beleg.
Wat zijn salonjoden nu weer?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon allergisch voor salonjoden. Die komen zo altijd eind april/begin mei uit de kast en dat is precies wanneer dat niezen en snotteren begonnen is.
Niks mis mee toch.. lekker omelettje jongequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik eet echt teveel ei volgens mij.Regelmatig gewoon random een uitsmijtertje of omelet in elkaar zetten ergens op de dag.
Rondjes, heuvels, straten waar je tijd wordt opgenomen en dan in leaderboards tegen andere helden uit je buurtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen, segments?
PSV-fans zijn meestal dik, of ze zitten in de schulden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Waarom denk je dat Davy zo dik is?
Is het nieuwe kanker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is konko? Is dat de nieuwe tantoe of iets?
Ik durfde het al niet te vragen. Ik voel me aangesproken, maar geen idee wat het is.quote:
Ik eet het al te veel. Maar heb nu trek in iets hartigsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je dagelijkse portie ijzer ook binnen.
Ah, vind het maar een raar woord. Echt iets voor negers, maar is vast minder ongemakkelijk na een paar keer dan het woord kanker en dat iemand dan weer er aan lijd.quote:
Ja hij ligt te vaak op z'n rug.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Waarom denk je dat Davy zo dik is?
Successupportersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik durfde het al niet te vragen. Ik voel me aangesproken, maar geen idee wat het is.
quote:
Veel ei kan niet zo veel kwaad geloof ik. Zijn wisselende uitkomsten van studies over iig, dus meestal heb ik dan 't idee dat het niet zoveel uitmaakt als je er geen 10 per dag eet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik eet echt teveel ei volgens mij.Regelmatig gewoon random een uitsmijtertje of omelet in elkaar zetten ergens op de dag.
Doritos cool americanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik eet het al te veel. Maar heb nu trek in iets hartigs
Salonjoden is het tegenovergestelde van loopneuzen. De laatste groep komt namelijk wel in het stadion.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik durfde het al niet te vragen. Ik voel me aangesproken, maar geen idee wat het is.
gelukkig lopen ze altijd wegquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Salonjoden is het tegenovergestelde van loopneuzen. De laatste groep komt namelijk wel in het stadion.
Ik wil gewoon niet weer tegen zo'n konko ban aan lopen. (Het is volgens mij vandermar z'n woordje)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, vind het maar een raar woord. Echt iets voor negers, maar is vast minder ongemakkelijk na een paar keer dan het woord kanker en dat iemand dan weer er aan lijd.
Ben een loopneus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Salonjoden is het tegenovergestelde van loopneuzen. De laatste groep komt namelijk wel in het stadion.
Ik ga voortaan kanjer gebruiken. Street cred -10quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet weer tegen zo'n konko ban aan lopen. (Het is volgens mij vandermar z'n woordje)
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen. Nadat Saind mij www.tblop.com/ heeft gegeven is mijn erectie met een hele centimeter gegroeid door eelt alleen.
Buiten het stadion kan je niet supporten, dus ben je een fan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het successupporters zijn ben ik het niet.
Konko komt van deze spelerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet weer tegen zo'n konko ban aan lopen. (Het is volgens mij vandermar z'n woordje)
Zag laatst iemand die het verving voor kreeft. Vond het best aardig bedacht.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga voortaan kanjer gebruiken. Street cred -10
Gewoon. Joden die de grootste muil opzetten maar nooit gaan. Salonjoden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het successupporters zijn ben ik het niet.
Wokkels hatenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Ik was laatst bij een vriendin.
Kregen we chips.
Helaas was het wokkels.
Ik was toen verdrietig.
Herkennen jullie dat gevoel?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Kregen we chips.
Helaas was het wokkels.
Ik was toen verdrietig.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Buiten het stadion kan je niet supporten, dus ben je een fan.
Ik geef ze magische krachten. Als ik niet kijk gaat het verkeerd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Buiten het stadion kan je niet supporten, dus ben je een fan.
Wokkelsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Kregen we chips.
Helaas was het wokkels.
Ik was toen verdrietig.
mooi verhaalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Kregen we chips.
Helaas was het wokkels.
Ik was toen verdrietig.
Nepchips manquote:
Je keek geen CL?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef ze magische krachten. Als ik niet kijk gaat het verkeerd.
Steaua gemist?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef ze magische krachten. Als ik niet kijk gaat het verkeerd.
Zo'n grote muil zet ik niet op.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon. Joden die de grootste muil opzetten maar nooit gaan. Salonjoden.
Je zal ze bij iedere club hebben, al zijn het dan geen salonjoden.
Ik vind zowat elke chips lekker ja. Al zijn doritos en twai sweet chili genot. Daar koop ik het liefst 30 zakken vanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nepchips manGeef me gewoon naturel, paprika, cheese onion, bolognese, bugles of doritos ofzo.
En die Thai sweet chili is ook te doen.
Nee want wokkels zijn prima te eten. Niet mijn favoriet qua chips maar wel okequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Kregen we chips.
Helaas was het wokkels.
Ik was toen verdrietig.
Kan je hem nog terugsturen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Gisteren werkte de rechterkant van m'n headphone niet, ik dus een nieuwe bestellen. Vandaag binnen. Werkte de rechterkant van die ook niet.
Blijkt dat de stekker van de rechterkant van m'n extreem goedkope 5.1 setje er niet in zat.
Tot zo ver mijn falen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Gisteren werkte de rechterkant van m'n headphone niet, ik dus een nieuwe bestellen. Vandaag binnen. Werkte de rechterkant van die ook niet.
Blijkt dat de stekker van de rechterkant van m'n extreem goedkope 5.1 setje er niet in zat.
Tot zo ver mijn falen.
haha debielquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Tot zo ver mijn falen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Tot zo ver mijn falen.
Je bent maar een mens GGMM. Je moderator van binnen, vergeet dat wel eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Tot zo ver mijn falen.
Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Kregen we chips.
Helaas was het wokkels.
Ik was toen verdrietig.
Ik wil daar ook 30 glazen water bij dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind zowat elke chips lekker ja. Al zijn doritos en twai sweet chili genot. Daar koop ik het liefst 30 zakken van
Ik zal wel een complete noob zijn, maar hoezo doet je headphone het dan niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Tot zo ver mijn falen.
Nou ja, ik heb de verpakking waar zo'n kreng altijd in vast zit behoorlijk open geknipt, dus ik denk van niet.quote:
Spijtig om te horen, sterkte ermee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Tot zo ver mijn falen.
frisdrankquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil daar ook 30 glazen water bij dan.
Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Norakiaan het volgende:
Even wat anders: doen jullie hoesjes om je mobiel?
Ik heb geen mobiel, dus nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Norakiaan het volgende:
Iemand met dezelfde kennis als ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal wel een complete noob zijn, maar hoezo doet je headphone het dan niet?
Gewoon zeggen dat je hem zo ontvangen hebt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb de verpakking waar zo'n kreng altijd in vast zit behoorlijk open geknipt, dus ik denk van niet.
Daarnaast vind ik niet dat bol.com de dupe moet worden van mijn falen.
Je ogen zijn groter dan je maag. Dat krijg je nooit in 1 keer op.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind zowat elke chips lekker ja. Al zijn doritos en twai sweet chili genot. Daar koop ik het liefst 30 zakken van
Die heb je ook bij Feyenoord hoor, loop je terug van De Kuip richting Zuidplein en dan komen al die turkjes uit hun winkels ''EN WAT HEEFT FEYENOORD GEDAAN?!!!''. ''OH OKE, KAmPIOEN HE!''.quote:
Ja, leren hoesje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Norakiaan het volgende:
quote:
Krassen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen mobiel, dus nee.
Al zou ik een mobiel hebben, toch geen hoesje.
Van water worden je tieten niet groter hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil daar ook 30 glazen water bij dan.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ogen zijn groter dan je maag. Dat krijg je nooit in 1 keer op.
nee, mijn telefoon is niet hip genoeg voor een hoesje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Norakiaan het volgende:
Ja, want ik laat hem met hoesje 0 keer vallen, maar zonder hoesje 50 keer vallen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Norakiaan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |