Dan nog.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar jullie wonen met z'n tweeen.
Met 50 euro per week zit je ongeveer goed, alleen vond ik het apart dat hij het zo bijzonder vondquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor 50 euro boodschappen red ik wel tegen de week aan. (Ok lang niet altijd) War voor een producten koop jij dan?
Oh ja dat verhaalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
Als Jojoortje DV was dan zou ik wel op die date geweest zijn
Is hier (natuurkundig) bewijs voor of lul je maar wat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is logisch, heeft met de maanstand te maken. Het is als de maan relatief dichterbij staat dat kleine stofjes e.d. door de aantrekkingskracht van de maan actiever worden.
Kratten bier etc.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kan niet rustig lopen. Gaat vervelen.
[..]
Hoe doe je dat? Ik kom nooit hoger dan 40 tenzij ik huishoudelijke zooi of douchespullen nodig heb.
Dat laatste.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kan niet rustig lopen. Gaat vervelen.
[..]
Hoe doe je dat? Ik kom nooit hoger dan 40 tenzij ik huishoudelijke zooi of douchespullen nodig heb.
Niet perse, het geeft mij ook wel een lekker gevoel zo'n volle koelkast.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met 50 euro per week zit je ongeveer goed, alleen vond ik het apart dat hij het zo bijzonder vond
Hij lult dat best leuk he?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is hier (natuurkundig) bewijs voor of lul je maar wat?
Ik zit over 't algemeen heel de dag stil.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, sucks dan. misschien omdat je dan meer stil zit?
Zeg ik ergens dat ik het bijzonder vind? Ik vind hetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met 50 euro per week zit je ongeveer goed, alleen vond ik het apart dat hij het zo bijzonder vond
Ik vond het wel goed gevonden van mezelfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is hier (natuurkundig) bewijs voor of lul je maar wat?
De hooikoortstabletten van de Aldi schijnen goed te helpen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit over 't algemeen heel de dag stil.Gelukkig is 't al veel minder dan vroeger, maar dat kan ook komen omdat ik nu veel minder buiten kom.
Aha. Fijn dat je dat even met ons deelt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik het bijzonder vind? Ik vind het--> fijn om een volle koelkast te hebben.
Ik dacht nog even dat het serieus was. Goffetomme.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond het wel goed gevonden van mezelf
Ja vet veel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan nog wat? Weet je hoeveel je verbrandt als je neukt als de konijnen?
Immuun of tolerant?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De hooikoortstabletten van de Aldi schijnen goed te helpen.
En af en toe ook tabletten afwisselen, omdat je er immuun voor schijnt te raken?
Ja dat heb ik allemaal gehoord.
Ik voel me dan ook echt zo'n konko baasje. Laatjes vol met pils, spa rood, sap en isotone drankjes en groente. Rest van de koelkast vol met melk, kwark, vlees, eieren en beleg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet perse, het geeft mij ook wel een lekker gevoel zo'n volle koelkast.
Ik ook. Ik wil, als ik onverwachts bezoek krijg ofzo, ze fatsoenlijk wat voorschotelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik het bijzonder vind? Ik vind het--> fijn om een volle koelkast te hebben.
Misschien ben ik gewoon allergisch voor salonjoden. Die komen zo altijd eind april/begin mei uit de kast en dat is precies wanneer dat niezen en snotteren begonnen is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De hooikoortstabletten van de Aldi schijnen goed te helpen.
En af en toe ook tabletten afwisselen, omdat je er immuun voor schijnt te raken?
Ja dat heb ik allemaal gehoord.
Nee ik kan niet lezen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voel me dan ook echt zo'n konko baasje. Laatjes vol met pils, spa rood, sap en isotone drankjes en groente. Rest van de koelkast vol met melk, kwark, vlees, eieren en beleg.
Wat is konko? Is dat de nieuwe tantoe of iets?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voel me dan ook echt zo'n konko baasje. Laatjes vol met pils, spa rood, sap en isotone drankjes en groente. Rest van de koelkast vol met melk, kwark, vlees, eieren en beleg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |