Het zijn serieus alleen maar buitenlanders die ze zoeken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het kader van het maandthema hulpverlening ga ik Opsporing Verzocht kijken
Dat je voor 1 persoon dan fucking veel in huis hebt en dat ik normaal elke dag haal wat ik nodig heb.quote:
Logisch hé.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het zijn serieus alleen maar buitenlanders die ze zoeken.
je xs condooms waren weer geleverd?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan vrijdag weer gaan voor een grote ronde, al zaten er nu wel wat dure dingen bij die je niet wekelijks nodig hebt.
Dan moet ik daar eens mee beginnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je een beetje sport en je dieet enigszins wilt aanpassen zul je er van staan te kijken wat je nog mag eten op een dag.
Hmm, oke...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat je voor 1 persoon dan fucking veel in huis hebt en dat ik normaal elke dag haal wat ik nodig heb.
Is het niet gewoon stof?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom heb ik 's ochtends en 's avonds het meeste last van mijn hooikoorts?
le fapquote:
seconde of 2quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe lang heb je op deze dijenkletser zitten broeden?
Ik denk altijd dat ik de komende maanden geen boodschappen meer nodig heb, als ik de kar vol heb.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat je voor 1 persoon dan fucking veel in huis hebt en dat ik normaal elke dag haal wat ik nodig heb.
Die sluit ik liever op. Tuig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk allemaal uit naar Achmed Benhamza.
Einde bericht.
Voor 50 euro boodschappen red ik wel tegen de week aan. (Ok lang niet altijd) Wat voor een producten koop jij dan?quote:
Ja, maar jullie wonen met z'n tweeen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ik de komende maanden geen boodschappen meer nodig heb, als ik de kar vol heb.
Week er op ben ik weer
Is logisch, heeft met de maanstand te maken. Het is als de maan relatief dichterbij staat dat kleine stofjes e.d. door de aantrekkingskracht van de maan actiever worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom heb ik 's ochtends en 's avonds het meeste last van mijn hooikoorts?
Ik kan niet rustig lopen. Gaat vervelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik loop niet om snel te zijn, maar op een middeltempo om vet te verbranden.
Hoe doe je dat? Ik kom nooit hoger dan 40 tenzij ik huishoudelijke zooi of douchespullen nodig heb.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb gister voor 50 euro boodschappen gedaan.
Ah, sucks dan. misschien omdat je dan meer stil zit?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb er in de winter en herfst geen last van...
Gekke hindoestanen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is logisch, heeft met de maanstand te maken. Het is als de maan relatief dichterbij staat dat kleine stofjes e.d. door de aantrekkingskracht van de maan actiever worden.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
Als Jojoortje DV was dan zou ik wel op die date geweest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |