Ik geef regelmatig meer uit aan fruit dan aan bier in een week sinds een tijdje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb ook echt te weinig discipline. Vandaag weer begonnen met veel fruit eten, kijken hoe lang ik het vol hou.
Ik de laatste weken nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik geef regelmatig meer uit aan fruit dan aan bier in een week sinds een tijdje.
Ik loop niet om snel te zijn, maar op een middeltempo om vet te verbranden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik doe normaliter 5km in 25min. Kapiteintje mag nog wel harder dus.
Klopt man. Maar mijn ouders hebben een moestuin waar ik in de zomer mooi appels, peren, aarbeien en frambozen vandaan kan halenquote:
Mooi zo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:16 schreef Happel het volgende:
Ik heb trek in een stroopwafel, maar zit aan mijn quota voor vandaag...
Ik heb gister voor 50 euro boodschappen gedaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar een broodje met appelstroop maak. Het is wel op-dag in huize JR-Style trouwens.
Lekker gevoel is dat he, totdat het sneller op is dan verwacht.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb gister voor 50 euro boodschappen gedaan.
Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker gevoel is dat he, totdat het sneller op is dan verwacht.![]()
Wat is daar bijzonder aan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb gister voor 50 euro boodschappen gedaan.
Als je een beetje sport en je dieet enigszins wilt aanpassen zul je er van staan te kijken wat je nog mag eten op een dag.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:28 schreef Norakiaan het volgende:
Vreetbuien heb ik altijd al gehad en zal ik ook altijd houden ben ik bang voor. Ben dan niet te stoppen.
we missen jou naakte vreugdesdansjequote:
Oh ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:29 schreef Typisch het volgende:
Kapi waar blijven die recepten van je boeler!
En ik ga ook maar weer aan de Franse kwark voor de eiwitten, die van de Lidl zijn geniaal.
Kan vrijdag weer gaan voor een grote ronde, al zaten er nu wel wat dure dingen bij die je niet wekelijks nodig hebt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker gevoel is dat he, totdat het sneller op is dan verwacht.![]()
dus jij bent dromenvangertjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |