Precies dit dus. Is vooral kut als je weet wat je eerst kon.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik overdrijf he...loop gemiddelde nog maar 10km/h denk ik. Zit echt nog in die struggle fase waarin je niet lekker loopt omdat je niet hard genoeg kan lopen. (Klinkt gek, maar als je harder loopt loop je imo ook beter)
Doet t zelfde. Maar lay out vind ik mooier en bovenal: segments. Wedstrijdelementje is nooit verkeerdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, wat is het voordeel. Wat ik nu heb geeft:
Afstand, gemiddelde snelheid, om de 5 minuten de tussenstand van aantal km en gem snelheid dmv een stem in je oortjes en houd PR's bij. Vind ik wel prima. Wat is er nog meer nodig?
die gebruik ik ookquote:
Ik doe normaliter 5km in 25min. Kapiteintje mag nog wel harder dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
6,5 in 35 minuten![]()
Dat vind ik best knap
Ik hoop eerst de 5 km in 30 minuten lopen. Dat is mijn eerste doel.
Ik ook, maar het is niet in huisquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:16 schreef Happel het volgende:
Ik heb trek in een stroopwafel, maar zit aan mijn quota voor vandaag...
Je bent de eerste stroopwafel-a-holic die ik ken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:16 schreef Happel het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:16 schreef Happel het volgende:
Ik denk dat ik zo maar een broodje met appelstroop maak. Het is wel op-dag in huize JR-Style trouwens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dan eet je toch een andere lekkernij die wel in huis aanwezig is.
Serieus het enig 'ongezonde' wat ik doordeweeks eet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent de eerste stroopwafel-a-holic die ik ken.
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kon weleens een dope nieuwe serie worden.
Wat moet ik mij daar bij voorstellen, segments?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doet t zelfde. Maar lay out vind ik mooier en bovenal: segments. Wedstrijdelementje is nooit verkeerd
Het is maar waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar een broodje met appelstroop maak. Het is wel op-dag in huize JR-Style trouwens.
Straks als ik op niveau ben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die gebruik ik ook
Wil je mijn vriendje worden
edit: op runkeeper bedoel ik
Lijkt mij ook wel watquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Serieus het enig 'ongezonde' wat ik doordeweeks eet.
[..]
Ziet er goed uit.
Je moet ook eens kijken naar Orphan Black. Goede serie.
Under the Dome lijkt me ook wel wat.
Ik heb een absoluut ongezond eetpatroon op het moment. Komt door wisselende werktijden en belachelijke reistijden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Als ik die trailer zo zie moet ik direct denken aan Flashforward en The Eventquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Ziet er goed uit.
Je moet ook eens kijken naar Orphan Black. Goede serie.
Under the Dome lijkt me ook wel wat.
Ik heb ook echt te weinig discipline. Vandaag weer begonnen met veel fruit eten, kijken hoe lang ik het vol hou.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een absoluut ongezond eetpatroon op het moment. Komt door wisselende werktijden en belachelijke reistijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |