WOWquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Van de 240817858 foto's die exact op deze plek zijn genomen vind ik die van mij toch het beste. Talentje ben ik ook
Niet normaal man. En dan loop ik ook nog alleen, ik weet nog wel dat ik altijd moeite had met de eerste trainingen na de zomervakantie met voetballen. maar dan word je toch begeleid en opgejut door mensen die er verstand van hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, 't is echt zwoegen in 't begin he. Na een maandje of 2 kun je pas weer echt harder gaan lopen.
40 minuten, maar had afentoe het idee dat ik achteruit ging.quote:
wauw mooie plekquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Van de 240817858 foto's die exact op deze plek zijn genomen vind ik die van mij toch het beste. Talentje ben ik ook
Nicequote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een motiverend mailtje.quote:Hi Typisch,
Congratulations on tracking your first activity with RunKeeper! This a cause for some serious celebration. Many people across the globe do not engage in any type of regular vigorous exercise so you're just awesome.
Keep up the good work! Schedule your next activity and get a move on it. Or at the very least, do some bragging. We know you can keep hitting new highs!
Thank you for using RunKeeper!
- The RunKeeper Team
Beetje jammer dat de helft onkruid is, maar soit...leuk plekje zo te zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta alleen maar stil om te rekken, want als ik eenmaal stop dan kom ik niet meer op gang.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik heb gister 28 minuten hardgelopen, waarvan 18 minuten hard en 10 minuten rust
staged realityquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet zo lachen om The Valleys he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt dat is nog hoeriger dan Geordie Shore
Met 10 minuten rust bedoel ik doorwandelenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik sta alleen maar stil om te rekken, want als ik eenmaal stop dan kom ik niet meer op gang.
Nee lachen manquote:
Tja om het te overtreffen moet je steeds spannendere scrips schrijven. Straks moet je nog echt goede actrices casten om het uberhaupt nog op te kunnen voeren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet zo lachen om The Valleys he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt dat is nog hoeriger dan Geordie Shore
Dat wordt een topshow bij Rijdende rechterquote:Mark koopt voor een leuke prijs een BMW via Marktplaats. Na een paar maanden gaat er iets mis en zijn motorblok begeeft het. Hij gaat op zoek naar de garage van de vorige eigenaar, en hij komt terecht bij autobedrijf Gerrit Jonkers. Volgens Mark is de garage nalatig geweest toen ze de auto een beurt gaven.
Mark wil dat Jonkers de rekening betaalt van de raparaties, maar is het wel de schuld van autobedrijf Gerrit Jonkers?
Ik ben sinds kort weer begonnen met hardlopen erbij. Ook 35 minuten ongeveer en dan een rondje van 6,5 km denk ik. Ik ga helemaal door de grond op 't einde, terwijl ik de afgelopen 4 jaar toch elk jaar een periode heel fanatiek heb hardgelopen. Gelukkig bouwt het bij mij wel heel snel weer op, maar lopen is conditie, spiertaaiheid, mentaliteit en vorm van de dag dus het is elke keer weer anders.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet normaal man. En dan loop ik ook nog alleen, ik weet nog wel dat ik altijd moeite had met de eerste trainingen na de zomervakantie met voetballen. maar dan word je toch begeleid en opgejut door mensen die er verstand van hebben.
[..]
40 minuten, maar had afentoe het idee dat ik achteruit ging.Toen ik nog voetbalde was mijn conditie altijd perfect voor een hele wedstrijd, maar dat is toch heel wat anders. Hoop dat ik ook een cardio conditie kan krijgen na verloop van tijd.
Durfde niet verder over t hekje te hangenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de helft onkruid is, maar soit...leuk plekje zo te zien.Nog liggen batsen daar ook of niet?
Ja, ik heb 't ook over wandelen. Als ik dat ga doen ben ik gezien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met 10 minuten rust bedoel ik doorwandelen
[..]
Nee lachen man
6,5 in 35 minutenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort weer begonnen met hardlopen erbij. Ook 35 minuten ongeveer en dan een rondje van 6,5 km denk ik. Ik ga helemaal door de grond op 't einde, terwijl ik de afgelopen 4 jaar toch elk jaar een periode heel fanatiek heb hardgelopen. Gelukkig bouwt het bij mij wel heel snel weer op, maar lopen is conditie, spiertaaiheid, mentaliteit en vorm van de dag dus het is elke keer weer anders.
Ik ga als ik enige basis heb met een intervalprincipe werken denk ik, dat werkt bij mij mentaal het beste om alles eruit te persen. Heb ook totaal niet de bouw voor duurloop.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort weer begonnen met hardlopen erbij. Ook 35 minuten ongeveer en dan een rondje van 6,5 km denk ik. Ik ga helemaal door de grond op 't einde, terwijl ik de afgelopen 4 jaar toch elk jaar een periode heel fanatiek heb hardgelopen. Gelukkig bouwt het bij mij wel heel snel weer op, maar lopen is conditie, spiertaaiheid, mentaliteit en vorm van de dag dus het is elke keer weer anders.
Ja, wat is het voordeel. Wat ik nu heb geeft:quote:
Ik overdrijf he...loop gemiddelde nog maar 10km/h denk ik. Zit echt nog in die struggle fase waarin je niet lekker loopt omdat je niet hard genoeg kan lopen. (Klinkt gek, maar als je harder loopt loop je imo ook beter)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
6,5 in 35 minuten![]()
Dat vind ik best knap
Ik hoop eerst de 5 km in 30 minuten lopen. Dat is mijn eerste doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |