matig, maar ik zeik dan ook de meeste pathefilms af, dus in hoeverre je met mijn mening moet mee gaan..quote:
We hadden onze eigen clan: [VBO]quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
awesome, welke clan speelde je ?
heb ook echt jaren lang CS 1.6 gespeeld
Daar ging ik wel stuk om. Maarja was apart filmpje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik hem gezien heb. Ken die scene niet meer.
Wow was leuk, maar sinds TBC ging het hard achteruit.quote:
vanilla/TBC beste tijden van m'n levenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wow was leuk, maar sinds TBC ging het hard achteruit.
De tour de francequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vanilla/TBC beste tijden van m'n leven
Ah jammer, dacht mss dat we nog wel eens een clanwar gespeeld haddenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hadden onze eigen clan: [VBO]
Veel verder dan low of hoogstens medium-low kwamen we ook niet hoor. Heb dat spel echt tot in den treure gespeeld overigens.
Ik speelde CSS ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hadden onze eigen clan: [VBO]
Veel verder dan low of hoogstens medium-low kwamen we ook niet hoor. Heb dat spel echt tot in den treure gespeeld overigens.
Vanilla was baas, met zn allen ragna raiden en 4horsemanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
css is gayquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik speelde CSS ook.![]()
onder andere met deze baas: www.woopie.nl
Dat opgehemel van dat zogenaamde Legioen. Meer bezig zijn met Ajax dan met hun eigen club. En die gefrustreerde doorgesnoven koppies altijd in de Kuip. Die hele mentaliteit van dat ze liever hard werken enzo dan mooi voetbal zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, oké. maar waarom is Feyenoord dan een trieste club?
jaartje of 3quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef mrstylo het volgende:
Hoe lang waren jullie 'verslavingen' dan?
Die van mij denk ik maar 3 weken non stop. Daarna was ik het zat.
Zeg het hem Stijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wow was leuk, maar sinds TBC ging het hard achteruit.
haha kk autistenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diablo 2 ook niet ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef DonRaja het volgende:
Nooit WoW of dat soort spelletjes gespeeld. Ik heb er het geduld / de concentratie niet voor.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
haha kk autistenfemale NE druid sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
altijd restorationAlles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al jaren FM-verslaafd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef mrstylo het volgende:
Hoe lang waren jullie 'verslavingen' dan?
Die van mij denk ik maar 3 weken non stop. Daarna was ik het zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |