Wat is dan de definitie van een goeden gym chick?quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
die koffiekleurtjez is wel okay maar zei moet boobjob snel
quote:
Ik vind het anders 2 prachtige dames.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Te weinig spiermassa.
En m.b.t. boobjobs:
Ben rond half 2 gaan slapen ja..maar dat is niet de reden ben ik bang.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:10 schreef kaasplankje het volgende:
fantabitch cker te laat naar bed gegaan dat je keelonsteking heeft
Ebonies wel strak uit zien hoor, voolral die rechterquote:
precies te donker is niet leuk maar zo licht is wel okequote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ebonies wel strak uit zien hoor, voolral die rechter
Gister ff bankdrukken gedaan met helft van gberuikelijke gewicht... Na repje of 10 kwam het licht opzetten. Toen direct gestopt, maar gaat wel goese kant op dus... Hoop op weekje of 2/3 rust nog.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:16 schreef 16meter het volgende:
hoe gaat t met je schouder, frikandel?
slijmbeursontsteking is hier al weer ene paar dagen 100%!!11 genezen
ff afkloppe dat t nie weer trug komt xd
In bed viel hij vies tegen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
man ryan gosling lijkt wel photoshopped lkkr hoor
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In bed viel hij vies tegen.Maar het is verder een hele vrolijke man hoor.
Ik ook, maar het zijn geen gymchicks. Aan een gymchick moet je kunnen zien dat ze in een gym traint, deze dames hadden in elk willekeurig B&H topic kunnen staan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind het anders 2 prachtige dames.
quote:Heb ook heus dagen dat ik een blok choco van 400 gram wegwerk in een kwartier maar daar geniet ik helemaal niet van
quote:Realistisch houden, dus nu niet gaan plannen dat je in anderhalf jaar 50 kg eraf wil hebben ofzo.
Maar wel genoten, neem ik aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:49 schreef Jahr00n het volgende:
5 kg solid gains verkankerd afgelopen dagen.
Ik kijk gewoon in de spiegel, heb ik geen Robert Downey jr voor nodig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben van plan om weer eens naar Iron man te gaan. Ik kan geen genoeg krijgen van Tony Stark![]()
Ja jongens, vandaag is het dag 872 van mijn cut, ik hoop vandaag 1 gram te verliezen. Niet meer want je moet natuurlijk wel blijven genieten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:39 schreef Seam het volgende:
Ik schrok nog het meest toen ik zag in hun tickers hoe lang al die meiden al bezig waren
3 pillen in me mik en kk hard raven op het eind vriendquote:
Waar geraved, 050? Subsonic? Of ergens anders.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
3 pillen in me mik en kk hard raven op het eind vriend
donderdag 16:00 tot vandaag 12:00 in bed gelegen
quote:En steun! Een aantal vriendinnen van mij hebben de laatste tijd ook een sportabo afgesloten, en nu gaan we samen om 8u 's ochtends sporten Dat helpt zooveel, dat je gewoon niet alleen bent. Of 's avonds eerst sporten en dan samen eten..
En daarna lekker samen pizza halen, gezellig!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja, alleen sporten is verschrikkelijk
beter met een paar gezellige meiden om lekker mee te kletsen
gewoon met een rustig gangetje op de hometrainer, ik wil niet gaan zweten ofzo
de instructeur zei ook tegen me dat je met een gemiddelde intensiteit het meeste vet verbrandt
dat komt goed uit ,haha!
Goed gedaan meid, nog maar 5 kilo en dan zit je alweer op de 100!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben 8 kilo afgevallen, zou ik hoe heet dat , complimenten mogen horen ofso
goed gedaan meis trakteer je nu maar op iets lekkers (want je weet wat ze zeggen je mag 1x per week iets lekkers om jezelf te belone )quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben 8 kilo afgevallen, zou ik hoe heet dat , complimenten mogen horen ofso
1. ik ben geen meid!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goed gedaan meid, nog maar 5 kilo en dan zit je alweer op de 100!!
Omdat jij geen kennis bent. In het beste geval heb je veel kennis. Gezien je signature zal dat echter niet het geval zijn.quote:Als kennis macht is, waarom ben ik dan niet heel machtig?
Top meid, echt klasse en die zak chips heb je dubbel en dwars verdiend!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb vandaag 100kg gebenched ik ga mezelf belonen met een zak chips
JIj staat zeker ook altijd op marktplaatsen dat te verkondigen he?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef 16meter het volgende:
Het enige dat ik weet, is dat ik niets weet.
Echt massa maakt mij niet eens zoveel uit maar die verhoudingenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Ziet er een beetje raar uit of niet?
[ afbeelding ]
Verder wel een grote vooruitgang natuurlijk
Die buik/borst combo!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
ja geen taillequote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Echt massa maakt mij niet eens zoveel uit maar die verhoudingen.
Wijde waist met enorm smalle sleutelbenen. Als ik ooit een sleutelbeen breek, ga ik de dokter vragen de ander ook te breken en er metalen platen tussen te plakken. Aesthetics of peacequote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt wel shopped ditquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
klopt mattiequote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:03 schreef Seam het volgende:
[..]
JIj staat zeker ook altijd op marktplaatsen dat te verkondigen he?
had ik ook maar dat haarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:34 schreef kaasplankje het volgende:
Het enige wat ik van Ryan Gosling wil hebben is zijn hoofd en met name zijn hoofdhaar de rest mag ie houden.
ik moet ook gewoon lachen om wel gespierde gasten die al zonder shirt lopen omdat ze het zo nodig moeten showenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik moet altijd lachen om die mensen die nu al zonder shirt lopen en denken dat ze gespierd zijn omdat ze een zichtbare auschwitz abs hebben
Sowieso, op een festival alleen bij 25+ en verder op het strand only.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik moet ook gewoon lachen om wel gespierde gasten die al zonder shirt lopen omdat ze het zo nodig moeten showen
Niet gaan haten vriend ik zoek je op!quote:
Niks mis met Pruisische discipline.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Door al die canadezen loop jij nu in je wigger dready broeken. Anders had je gewoon in de houding mogen springen voor de eerste beste ecto-officier!
ben geen brainpower :squote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Door al die canadezen loop jij nu in je wigger dready broeken. Anders had je gewoon in de houding mogen springen voor de eerste beste ecto-officier!
dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef Kerol het volgende:
ALLEMAAL EVEN DE BARBELLS NEERLEGGEN EVEN 2 MIN STILTE
Zenden ze echt die partij uit? Er waren zoveel betere bokspartijen een week geledenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:04 schreef ChesterPerry het volgende:
vind het nogal khatoliek allemaal zit te wachten op klitschko
Welke dan? Mayweather is ook vannacht. Heb er wat euro's op staanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zenden ze echt die partij uit? Er waren zoveel betere bokspartijen een week geleden
Sergio Martinezquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:11 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Welke dan? Mayweather is ook vannacht. Heb er wat euro's op staan
om 4 uur vannacht?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:11 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Welke dan? Mayweather is ook vannacht. Heb er wat euro's op staan
foeiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:20 schreef G.R.S. het volgende:
Ik wist niet eens dat het dodenherdenking was
daaromquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Ik zet die shit met die 16jarige gewoon door trouwens. #yolo tog?
Ja ik dus ook niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:20 schreef G.R.S. het volgende:
Ik wist niet eens dat het dodenherdenking was
Als je haar leuk vindt why not?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Ik zet die shit met die 16jarige gewoon door trouwens. #yolo tog?
Verbied me zusje alles wat ook maar 1 minuut ouder dan d'r is. Eerst dacht ik dus van das oneerlijk, twee maten meten dit dat. Maar toen dacht ik: fuck deze shit, ik ben altijd nog een man en zij niet.quote:
zo is datquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Verbied me zusje alles wat ook maar 1 minuut ouder dan d'r is. Eerst dacht ik dus van das oneerlijk, twee maten meten dit dat. Maar toen dacht ik: fuck deze shit, ik ben altijd nog een man en zij niet.
en als ze niet luistert?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Verbied me zusje alles wat ook maar 1 minuut ouder dan d'r is. Eerst dacht ik dus van das oneerlijk, twee maten meten dit dat. Maar toen dacht ik: fuck deze shit, ik ben altijd nog een man en zij niet.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je moet sowieso haar vriendinnen screenen man. Je weet maar nooit. Slechte invloed en alles.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
aah, goed in de tangquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kweet niet man. Nog nooit voorgekomen.
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je moet sowieso haar vriendinnen screenen man. Je weet maar nooit. Slechte invloed en alles.
5mei festivalletje natuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eten bij familie. En voor de rest niks want ziek. Jij?
ziek?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eten bij familie. En voor de rest niks want ziek. Jij?
dat helpt nie, meissie, 5000 mg vit cquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Koorts en keelontsteking. Heel de dag geleefd op kwark en whey.
Centjes verloren?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:36 schreef ChesterPerry het volgende:
kutklitschko saaie mongool, zal hem is in elkaar slaan
+1 vanaf deze week is de tering ineens weer toegeslagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Kijk hem er uutzien hij weet waar die over praatquote:Op zondag 5 mei 2013 05:05 schreef ZetaOS het volgende:
Jesse cloon! Hier nog 1tje, gezonde koolhydraten......
Veel koolhydraten uit vet binnen krijgen (WTF)
quote:Op zondag 5 mei 2013 05:08 schreef smitjew het volgende:
[..]
Kijk hem er uutzien hij weet waar die over praat
Dat wijf? zie mijn reactie youtube.quote:
iTunesquote:Op zondag 5 mei 2013 11:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoe de aids kan ik muziek synchroniseren op mijn ipod. Ik had eerder itunes op oude laptop, en heb het nu op nieuwe pc gedownload... Nu kan ik alleen via apparaten niet meer synchroniseren wat is dit voor kk.?!
Heb het voor elkaar, moet eersxt hele i-pod opnieuw wissen voor je met nieuwe i-tunes er muziek op kan zetten. Daahaaaag 23 gyg aan muziek....quote:Op zondag 5 mei 2013 11:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
iTunes.
Zijn je apparaten up to date, zijn ze niet beschadigd, ben je goed ingelogd? Ik vraag maar wat.
Hahahquote:Op zondag 5 mei 2013 11:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Heb het voor elkaar, moet eersxt hele i-pod opnieuw wissen voor je met nieuwe i-tunes er muziek op kan zetten. Daahaaaag 23 gyg aan muziek....![]()
Tering Steve Jobs met zijn hoere apple.
Ziet er phucking onoverzichtelijk uit.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:48 schreef Bendoe het volgende:
Ik aware jullie op new misc, waar wel gewoon pr0n en fietsen gepost mogen worden. http://www.bbmisc.com/forum/activity.php
Zelf falen en dan Apple de schuld geven.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Heb het voor elkaar, moet eersxt hele i-pod opnieuw wissen voor je met nieuwe i-tunes er muziek op kan zetten. Daahaaaag 23 gyg aan muziek....![]()
Moeilijk doen over hoe je i producten schrijftquote:Op zondag 5 mei 2013 12:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zelf falen en dan Apple de schuld geven.![]()
i-pod typen.
i-tunes typen.
Mensen zonder backups.
Download jij je muziek nog met Limewire ofzo?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat liever eigenlijk, dat je muziek gewoon via explorer erop kan zetten. En dat het niet zo gaar wordt gesorteerd op id3 tags die je dan ook allemaal moet bijwerken omdat anders je iTunes lijst een troep is.
Kijk dat jij in die wel in die ongein trapt en alle troep van apple koopt oke. Er zijn ook mensen die dingen vergelijken en het beste van iets kopen. (Naast het feit dat het geluid in een ipod ook al niet erg sterk is tov bijvoorbeeld een simpele/goedkope sony mp3 speler). Werkt dat spul van apple ook alleen maar optimaal als je alles van apple hebt.. maargoed jij bent vast van mening dat alles van apple het beste is....quote:Op zondag 5 mei 2013 13:06 schreef Jahr00n het volgende:
iTunes op mijn MBP is het beste wat mij ooit is overkomen. Mensen die te gierig zijn om wel iTunes te gebruiken maar niet een Mac te nemen.Ga gewoon je gare Microsoft software gebruiken dan.
![]()
Is het ookquote:Op zondag 5 mei 2013 12:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ziet er phucking onoverzichtelijk uit.
No dat feel broquote:Op zondag 5 mei 2013 11:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Itunes ik haat het!quote:Op zondag 5 mei 2013 11:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoe de aids kan ik muziek synchroniseren op mijn ipod. Ik had eerder itunes op oude laptop, en heb het nu op nieuwe pc gedownload... Nu kan ik alleen via apparaten niet meer synchroniseren wat is dit voor kk.?!
Koop jij je muziek nog dan!?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Download jij je muziek nog met Limewire ofzo?
hoe download je dan van beatport?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef VMSDKR het volgende:
Als je iTunes kut vindt moet je CopyTrans Suite ff downloaden, kun je gewoon slepen enzo.
Voor de rest gewoon 320'jes van Zippy en Beatport halen idd.
kga vanavond na wageningen bevrijdingsfestival, die cliches ken ik wel met moet je niet in het stadion zitten, en meestal zijn die van psv of feyenoord supportersquote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef Kerol het volgende:
[..]
Moet jij niet in het stadion of op dat plein zijn
Ach meeste lui die daar nu juist zijn kijken juist amper een wedstrijd en als ze dan kampioen zijn is het weer "wij zijn ajax wij zijn de beste"quote:Op zondag 5 mei 2013 15:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
kga vanavond na wageningen bevrijdingsfestival, die cliches ken ik wel met moet je niet in het stadion zitten, en meestal zijn die van psv of feyenoord supporters
is met de meeste fans van iedere voetbalclub toch?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ach meeste lui die daar nu juist zijn kijken juist amper een wedstrijd en als ze dan kampioen zijn is het weer "wij zijn ajax wij zijn de beste"
leuk hoor voor ajaxquote:
Niet bij Feyenoord. Zelfs na de 10-0 tegen PSV was de kuip de wedstrijd erna nog vol. Toen Ajax in de beker van AZ verloor was de helft van de supporters voor het einde al naar huisquote:Op zondag 5 mei 2013 16:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
is met de meeste fans van iedere voetbalclub toch?
Godver, jij leek me wel oke.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:16 schreef Seam het volgende:
Zo lekker thuis na de huldiging. Tan gepakt, spiertjes geflexed en 0 biertjes gehad (!!!)
Gefeliciteerd jongensLekker weer de beste
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:16 schreef Seam het volgende:
Zo lekker thuis na de huldiging. Tan gepakt, spiertjes geflexed en 0 biertjes gehad (!!!)
Mja soms slaan die Feyenoord supporters wel door hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Niet bij Feyenoord. Zelfs na de 10-0 tegen PSV was de kuip de wedstrijd erna nog vol. Toen Ajax in de beker van AZ verloor was de helft van de supporters voor het einde al naar huis
Haha ik zie dat al voor me met jouw kop.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:44 schreef kaasplankje het volgende:
ik ga ook graag naar de stadion hoor 3 pille in me mik en een nak c en lekker van de wedstrijd geniete met me vriende
hart gaan en strak staan ja tog
Yogabroek, trainingsbroek, hardlooplegging+ T-shirt, shirt met lange mouwen, wijd shirt +Adidas hardloopschoenen/nike sneakers/platte schoenen.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:17 schreef Montelly het volgende:
Vraagje aan meiden hier. Wat dragen jullie naar de gym? wat voor outfit?
ok want dit soort outfits kom ik nou nooit tegen op sportschoolquote:Op zondag 5 mei 2013 20:58 schreef McNulty het volgende:
Ramona =![]()
Duits klinkt best sexy als de juiste persoon het spreekt.
En sowieso zwart, al die felle kleurtjesquote:Op zondag 5 mei 2013 21:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
ok want dit soort outfits kom ik nou nooit tegen op sportschool![]()
Moet m'n vetrollen toch ergens kunnen verbergen he.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gewoon showen, geilen mannen op.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Moet m'n vetrollen toch ergens kunnen verbergen he.
Volgens mij mag dit gewoon? Ik zie wel eens vrouwen zo lopen hier, maar ze zijn wel vaak wat ouder.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
En sowieso zwart, al die felle kleurtjes, hoef niet op te vallen.
Ja maar in Nederland zijn de regels ook wat strenger.
quote:
kom sportschoolmeetquote:
Hmm zou het onwijs ongemakkelijk vinden om zo naakt door de gym te lopen ook al heb ik het lichaam ervoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Volgens mij mag dit gewoon? Ik zie wel eens vrouwen zo lopen hier, maar ze zijn wel vaak wat ouder.
Denk dat meisjes niet het zelfvertrouwen hiervoor hebben (of het lichaam).
Lijkt me vreselijk als het allemaal van die dieet topic mensen zijn die alleen maar zelfmedelijden hebben en altijd een excuus hebben.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
fixed, dikke mensen zijn idd gezellig.
Ik ben ook gezellig volgens vrinden, ben ik te dik?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dikke mensen moeten toch iets bedenken om zichzelf wat positiever in het daglicht te stellen.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:38 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom is dat? / waarom word dat eigenlijk gedacht?
Ja dacht ik ook. Zelfspot om hun verdriet en onzekerheden weg te lachen dacht ik zelf.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dikke mensen moeten toch iets bedenken om zichzelf wat positiever in het daglicht te stellen.
Gewoon een stom cliche. Ik heb in mijn leven maar 1 gezellige dikkerd meegemaakt en dat was mijn oude huisgenote de rest waren me toch een stel draken.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:38 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom is dat? / waarom word dat eigenlijk gedacht?
Hahah bestellen ze op de meet een stuk taart en dan zeggen ze dat omdat ze heel erg nerveus zijn geweest voor de meet en dat het mag omdat ze van hun zolderkamer zijn afgeweest.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk als het allemaal van die dieet topic mensen zijn die alleen maar zelfmedelijden hebben en altijd een excuus hebben.
Volgens mij genieten ze er wel van hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk als het allemaal van die dieet topic mensen zijn die alleen maar zelfmedelijden hebben en altijd een excuus hebben.
Nee jij hebt een goed lichaam voor zover ik me kan herinneren.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:39 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik ben ook gezellig volgens vrinden, ben ik te dik?
probeer je naar die BBW meet te kunnen?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mayo door mijn whey, ik moet toch blijven genieten he!
Wil gainen naar de 100 kg mattie. Mijn nieuwe steekvlam is een feeder dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
probeer je naar die BBW meet te kunnen?
Obesequote:Op zondag 5 mei 2013 21:44 schreef Awesome_ het volgende:
Net keiharde motivatie tijdens Obese weer opgedaan voor de cut. Who's with me?
you bbw?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zondag 5 mei 2013 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
you bbw?
Nee ik ben musclechubs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastquote:Op zondag 5 mei 2013 21:48 schreef Montelly het volgende:
godver ik liet net mn joystick vallen puur omdat ik afgeleid was
Wat bedoel je?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:48 schreef Montelly het volgende:
godver ik liet net mn joystick vallen puur omdat ik afgeleid was
ben ff potje fifa./quote:
Gewoon stelen mattie!quote:Op zondag 5 mei 2013 21:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nadat je betaald hebt. Ik koop ook veel muziek.
Squat in de Smith gespot, weggeklikt, piemel viel er bijna af.quote:
krijg soms het idee dat ze gwn wat chicks inhuren en dezen in wat machines zetten om wat bewegingen te laten zienquote:Op zondag 5 mei 2013 22:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Squat in de Smith gespot, weggeklikt, piemel viel er bijna af.
Duimpje omhoog, allesquote:Op zondag 5 mei 2013 04:52 schreef ZetaOS het volgende:
Jesse en zijn video`s
Laat net als mij ook even een berichtje daar achter.
ik ben helmaal niet dik en ook niet gezellig dus dat klopt welquote:Op zondag 5 mei 2013 21:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ook een topic voor BBM (Big Beautifull Man)?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
probeer je naar die BBW meet te kunnen?
ik zou het niet weten als kinda ecto zijndequote:Op zondag 5 mei 2013 22:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ook een topic voor BBM (Big Beautifull Man)?
Best slechte vorm dit toch?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja ze dipt haar kont ze wil natuurlijk dat ze geholpen wort door een grote brah die sletquote:
Tenen moeten verder naar buiten gedraaid zijn. En ze blijft nog boven parallel. Ze gebruikt ook geen hipdrive. Ze doet een highbar squat dus hoofdpositie laat ik buiten beschouwing. En ze squat redelijk onder haar kunnen.quote:
Das lievve postquote:Op zondag 5 mei 2013 21:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee jij hebt een goed lichaam voor zover ik me kan herinneren.
Hebben ze niet te dikke voetjes voor birkenstocks?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Das lievve post
Gezellige dikkerds: gezette tot obese-achtige personen die lachen, gieren en brullen zodat omstanders geen aandacht vestigen op het constant graaien naar snacks die op tafel staan.
Deze 'gezellige dikkerds' kleden zich vaak in wijde kleding, of complementair denkende bolkoppen juist te strakke kleding (vaak met een brede leren riem (lees: centuur?) ). Birkenstocks© zijn in de zomermaanden erg populair onder deze soort (evenals crocks® onder de 'lekker gek doen' dikkerds.
Ik droeg ze als 14 jarig meisje de hele zomerquote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef kaasplankje het volgende:
dat zijn wel even de meest trieste schoenen ooit die je daar opsomt
Ik weet tquote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef kaasplankje het volgende:
dat zijn wel even de meest trieste schoenen ooit die je daar opsomt
Mannen met Uggs hebben op een of andere manier ook wel wat.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:52 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik weet t
T rare is dat ik uggs soms wel leuk vind, bij sommige meisjes staat t schattig
Swagquote:Op zondag 5 mei 2013 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik droeg ze als 14 jarig meisje de hele zomer.
Een slechte smaak jaquote:Op zondag 5 mei 2013 22:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mannen met Uggs hebben op een of andere manier ook wel wat.
mannen met laarzen kan echt nietquote:Op zondag 5 mei 2013 22:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mannen met Uggs hebben op een of andere manier ook wel wat.
Hoodie aan, uggs aan, leuk koppie en de knuffelmodus staat aanquote:Op zondag 5 mei 2013 22:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mannen met laarzen kan echt niet
uggs vind ik wel leuk bij chicks though
quote:
quote:
Ik word niet nat van kinderenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Word je hier nat van Fanta?
Een beetje normale chick heeft meerdere pattas mimang, afwisselen !quote:Op zondag 5 mei 2013 22:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Gewoon chicks op hakken, als je manlet bent kan ik begrijpen dat je ze liever in uggs ziet
Mn vriendin heeft 5 paar platte pattas en ontelbaar veel hakkenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:58 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Een beetje normale chick heeft meerdere pattas mimang, afwisselen !
Deze man danquote:Op zondag 5 mei 2013 22:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik word niet nat van kinderen.
Asperger. Je kon cker niet kiezen mi mang?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:03 schreef mtchel112 het volgende:
Heb donderdag 2 paar vans gehaald, witte en blauw
Alpha of asperger?
Hangt van je kuiten af G, als ze ecto zijn asperger, anders alpha.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:03 schreef mtchel112 het volgende:
Alpha of asperger?
Korting bij menatwork was 130 euro kwijt voor 2 paar vans en een broek, koopjequote:Op zondag 5 mei 2013 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Asperger. Je kon cker niet kiezen mi mang?
Valt wel mee. Sowieso vansquote:Op zondag 5 mei 2013 23:05 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Korting bij menatwork was 130 euro kwijt voor 2 paar vans en een broek, koopje
Ow zeker nice.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:11 schreef mtchel112 het volgende:
#throwback #bought #some #clothes #followme #like
[ afbeelding ]
Al je broeken gewoon bewarenquote:Op zondag 5 mei 2013 23:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
Broeken zijn echt een drama. In de bulk werden me oude broeken te klein en nu ik cut zijn mijn bulk broeken weer te groot en mijn oude nog te klein. Heb sowieso al erg lange benen waardoor ik nu helemaal een onvindbare maat heb
Mannen met uggs.. nee kan echt nietquote:Op zondag 5 mei 2013 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ik korfbal 3x in de week, loop 1x pr week hard, ga 2x per week naar de fysio & ga nu beginnen met funboksen. Daar ligt het niet aan, sommige mensen zijn gewoon niet gezegend met een maatje 36.
Fysio is toch ook bewegenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:00 schreef seto het volgende:
[..]
snap niet echt wat de fysio ermee te maken heeft ook
Geen idee, sommige fysio's staan ook cardio apparaten, maar zwaar zal het niet zijn neequote:Op maandag 6 mei 2013 10:05 schreef seto het volgende:
[..]
ja maar daar doe je toch niet echt zware cardio ofzo?
gewoon beetje strekken enzo
ook HB?quote:
Dit.quote:
quote:
fixed.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb vandaag 100kg gebenched ik ga mezelf belonen met een zak chips
soep.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:
Ik vind dit eigenlijk niet grappig, zeker niet op de dag waarop je dit postte.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik moet altijd lachen om die mensen die nu al zonder shirt lopen en denken dat ze gespierd zijn omdat ze een zichtbare auschwitz abs hebben
Dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
itunes/istore:quote:Op zondag 5 mei 2013 11:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
I rest my case.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dit dus. Niet zelf je eigen data beheren:quote:Op zondag 5 mei 2013 12:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zelf falen en dan Apple de schuld geven.![]()
i-pod typen.
i-tunes typen.
Mensen zonder backups.
Dit.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ja is ook troep man. Wat je wel kunt doen de volgende keer is gewoon met zo'n Podrescue ofzo al je muziek eraf halen, dan resetten en dan plaats je het zo weer terug.
Het blijft wel troep, dat iTunes. Net als het meeste andere van Apple trouwens.
En dit.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat liever eigenlijk, dat je muziek gewoon via explorer erop kan zetten. En dat het niet zo gaar wordt gesorteerd op id3 tags die je dan ook allemaal moet bijwerken omdat anders je iTunes lijst een troep is.
Usenet ftw.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Download jij je muziek nog met Limewire ofzo?
Dit.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kijk dat jij in die wel in die ongein trapt en alle troep van apple koopt oke. Er zijn ook mensen die dingen vergelijken en het beste van iets kopen. (Naast het feit dat het geluid in een ipod ook al niet erg sterk is tov bijvoorbeeld een simpele/goedkope sony mp3 speler). Werkt dat spul van apple ook alleen maar optimaal als je alles van apple hebt.. maargoed jij bent vast van mening dat alles van apple het beste is....
En dit.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die hele rage opgegeven moment ook dat iedereen met die simpele witte oordopjes van ipod liep... Cassete bandjes luisteren op je walkman klonk al beter dan dat.... Maargoed dat is geen apple.
AKG K3000iquote:Op zondag 5 mei 2013 13:56 schreef seto het volgende:
mensen die niet muziek luisteren met een HD598
[ afbeelding ]
En ook dit.quote:
mp3quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef VMSDKR het volgende:
Als je iTunes kut vindt moet je CopyTrans Suite ff downloaden, kun je gewoon slepen enzo.
Voor de rest gewoon 320'jes van Zippy en Beatport halen idd.
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef Kerol het volgende:
[..]
Moet jij niet in het stadion of op dat plein zijn
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
kga vanavond na wageningen bevrijdingsfestival, die cliches ken ik wel met moet je niet in het stadion zitten, en meestal zijn die van psv of feyenoord supporters
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ach meeste lui die daar nu juist zijn kijken juist amper een wedstrijd en als ze dan kampioen zijn is het weer "wij zijn ajax wij zijn de beste"
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
is met de meeste fans van iedere voetbalclub toch?
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
leuk hoor voor ajax
zo nu weer over tot de orde van de dag
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Niet bij Feyenoord. Zelfs na de 10-0 tegen PSV was de kuip de wedstrijd erna nog vol. Toen Ajax in de beker van AZ verloor was de helft van de supporters voor het einde al naar huis
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:16 schreef Seam het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Godver, jij leek me wel oke.
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mja soms slaan die Feyenoord supporters wel door hoor.
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:44 schreef kaasplankje het volgende:
ik ga ook graag naar de stadion hoor 3 pille in me mik en een nak c en lekker van de wedstrijd geniete met me vriende
hart gaan en strak staan ja tog
Fok! ligt weer overhoop: allerlei voetbalbagger komt hier terecht. Zal wel een databaseprobleem zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha ik zie dat al voor me met jouw kop.
quote:Op zondag 5 mei 2013 21:35 schreef FiliusDeorum het volgende:
Ik had vroeger anabolen gebruikt en toen was ik kk groot en gespierd en nu heb ik 2 jaar op de bank gezeten en zie ik er zo uit
[ afbeelding ]
pas dus op voordat je anabolen gaat gebruiken!
Vooralsnog is die ergens in de zomer in Rotterdam gepland.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 21:50 schreef Curlbrah het volgende:
vandaag was het te mooi weer om naar de gym te gaan
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het een sluit het ander wederom niet uit.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:03 schreef mtchel112 het volgende:
Alpha of asperger?
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:11 schreef mtchel112 het volgende:
#throwback #bought #some #clothes #followme #like
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Wederom zijn Fok-topics door elkaar gehusseld: wat doet die LIF meuk hier??quote:
Jij weet niet wat zij bij die fysio doet, bro.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:05 schreef seto het volgende:
[..]
ja maar daar doe je toch niet echt zware cardio ofzo?
gewoon beetje strekken enzo
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:47 schreef H1N1 het volgende:
Jezus Carbon, wat een post. Moet je niet werken ofzo?
Eerst allerlei gezeik over floodposte. Stop ik een keer alles in 1 post is het weer niet goed.quote:
Dit.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind het niet erg hoor, gewoon grappig.
Iets klopt er hier niet: sport je ma in een hardcore gym of jij in zo'n wellness ding?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:50 schreef Beach het volgende:
moeder gaat naar dezelfde sportschool als ik he
bood ze vanochtend aan om me te spotten met bp
nou prima dus ik uitleggen wat ze moest doen
bij de 4e rep hoor ik haar zeggen "zo te zien red je het zelf wel ik ga wat anders doen"
kon de 5e nog net zelf racken
goddammit ma
geen van beiden denk ikquote:Op maandag 6 mei 2013 10:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Iets klopt er hier niet: sport je ma in een hardcore gym of jij in zo'n wellness ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |