quote:Op zondag 5 mei 2013 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit vind ik ook een mooi badpak:
[ afbeelding ]
Ik heb maat 40/42 dus ik ben niet echt slank. Mijn vriend ziet me liever in bikini zegt hij, maar ik wil vooral gewoon relaxt kunnen zwemmen enzo en dat kan ik nu nooit. Ik heb ook een tijdje door heel streng op mijn eten te letten maat 38 gehad, maar zelfs toen voelde ik me niet prettig.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ligt helemaal aan je figuur. Ik vind bikini's wel hipper maar als je een niet al te degelijk badpak aan doet en dat staat mooier bij je figuur dan zou ik zeker voor een badpak gaan. Niet in de laatste plaats omdat je je er zelf prettiger in voelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga je toch gewoon sporten.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:25 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Dan leg ik juist de nadruk op mijn 'probleem' gebied.
Ik korfbal 3x in de week, loop 1x pr week hard, ga 2x per week naar de fysio & ga nu beginnen met funboksen. Daar ligt het niet aan, sommige mensen zijn gewoon niet gezegend met een maatje 36.quote:
Ook als ze niet maatje 36/38 hebben?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:29 schreef tetouaribo het volgende:
Ik vind een badpal bij de meeste vrouwen niet mooi staan, maar bij sommige kan het wel echt classy staan.
En een bikini staat dan weer wel sexy bij de meeste vrouwen, maar ook sletterig.
Ik heb geen verstand van maten, maar ik hou van rondingen. Dus beetje extra kan geen kwaad.quote:
Hoe breder de omtrekmaat, hoe minder de duidelijke rondingen. Of met rondingen moet je een rond tonnetje bedoelen.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van maten, maar ik hou van rondingen. Dus beetje extra kan geen kwaad.
Je hebt gelijk, ik denk dat ik hem maar ga bestellen met een acceptgiro erbij, dan kan ik hem altijd nog terug sturen.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Anyway, het boeit verder niet wat die mannen hier mooi vinden TS, ik zou zeggen: ga voor een trendy badpak! Het is echt klote als je je de hele tijd onzeker voelt in een bikini, zonde van je vakantie
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:24 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik heb maat 40/42 dus ik ben niet echt slank. Mijn vriend ziet me liever in bikini zegt hij, maar ik wil vooral gewoon relaxt kunnen zwemmen enzo en dat kan ik nu nooit. Ik heb ook een tijdje door heel streng op mijn eten te letten maat 38 gehad, maar zelfs toen voelde ik me niet prettig.
Heb dit badpak op het oog:TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because you know i'm all about that ass
Ik vind hem leuk, met die bloemetjes! Zeker als je een beetje een kleurtje hebtquote:Op zondag 5 mei 2013 20:48 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik denk dat ik hem maar ga bestellen met een acceptgiro erbij, dan kan ik hem altijd nog terug sturen.
Ah. Jij bent er zo eentje die een uur met haar mobiel sit. Dab een kwartiertje korfballen en dan een colaatje, want dat heb je wel verdiend.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:28 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik korfbal 3x in de week, loop 1x pr week hard, ga 2x per week naar de fysio & ga nu beginnen met funboksen. Daar ligt het niet aan, sommige mensen zijn gewoon niet gezegend met een maatje 36.
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:50 schreef blow... het volgende:
[..]
Ah. Jij bent er zo eentje die een uur met haar mobiel sit. Dab een kwartiertje korfballen en dan een colaatje, want dat heb je wel verdiend.
Mijn god, ga alsjeblieft een leven zoeken. Net alsof je als sportief persoon alleen maar super slank kan zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:50 schreef blow... het volgende:
[..]
Ah. Jij bent er zo eentje die een uur met haar mobiel sit. Dab een kwartiertje korfballen en dan een colaatje, want dat heb je wel verdiend.
wil een vrouw aantrekkelijk gevobden worden of nietquote:Op zondag 5 mei 2013 20:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Echt, WTF komen al die gastjes hier doen? Ga in een ander subforum lopen bokken zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |