foeiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:20 schreef G.R.S. het volgende:
Ik wist niet eens dat het dodenherdenking was
daaromquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Ik zet die shit met die 16jarige gewoon door trouwens. #yolo tog?
Ja ik dus ook niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:20 schreef G.R.S. het volgende:
Ik wist niet eens dat het dodenherdenking was
Als je haar leuk vindt why not?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Ik zet die shit met die 16jarige gewoon door trouwens. #yolo tog?
Verbied me zusje alles wat ook maar 1 minuut ouder dan d'r is. Eerst dacht ik dus van das oneerlijk, twee maten meten dit dat. Maar toen dacht ik: fuck deze shit, ik ben altijd nog een man en zij niet.quote:
zo is datquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Verbied me zusje alles wat ook maar 1 minuut ouder dan d'r is. Eerst dacht ik dus van das oneerlijk, twee maten meten dit dat. Maar toen dacht ik: fuck deze shit, ik ben altijd nog een man en zij niet.
en als ze niet luistert?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Verbied me zusje alles wat ook maar 1 minuut ouder dan d'r is. Eerst dacht ik dus van das oneerlijk, twee maten meten dit dat. Maar toen dacht ik: fuck deze shit, ik ben altijd nog een man en zij niet.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je moet sowieso haar vriendinnen screenen man. Je weet maar nooit. Slechte invloed en alles.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
aah, goed in de tangquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kweet niet man. Nog nooit voorgekomen.
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je moet sowieso haar vriendinnen screenen man. Je weet maar nooit. Slechte invloed en alles.
5mei festivalletje natuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eten bij familie. En voor de rest niks want ziek. Jij?
ziek?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eten bij familie. En voor de rest niks want ziek. Jij?
dat helpt nie, meissie, 5000 mg vit cquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Koorts en keelontsteking. Heel de dag geleefd op kwark en whey.
Centjes verloren?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:36 schreef ChesterPerry het volgende:
kutklitschko saaie mongool, zal hem is in elkaar slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |