foeiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:20 schreef G.R.S. het volgende:
Ik wist niet eens dat het dodenherdenking was
daaromquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Ik zet die shit met die 16jarige gewoon door trouwens. #yolo tog?
Ja ik dus ook niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:20 schreef G.R.S. het volgende:
Ik wist niet eens dat het dodenherdenking was
Als je haar leuk vindt why not?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Ik zet die shit met die 16jarige gewoon door trouwens. #yolo tog?
Verbied me zusje alles wat ook maar 1 minuut ouder dan d'r is. Eerst dacht ik dus van das oneerlijk, twee maten meten dit dat. Maar toen dacht ik: fuck deze shit, ik ben altijd nog een man en zij niet.quote:
zo is datquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Verbied me zusje alles wat ook maar 1 minuut ouder dan d'r is. Eerst dacht ik dus van das oneerlijk, twee maten meten dit dat. Maar toen dacht ik: fuck deze shit, ik ben altijd nog een man en zij niet.
en als ze niet luistert?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Verbied me zusje alles wat ook maar 1 minuut ouder dan d'r is. Eerst dacht ik dus van das oneerlijk, twee maten meten dit dat. Maar toen dacht ik: fuck deze shit, ik ben altijd nog een man en zij niet.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je moet sowieso haar vriendinnen screenen man. Je weet maar nooit. Slechte invloed en alles.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
aah, goed in de tangquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kweet niet man. Nog nooit voorgekomen.
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je moet sowieso haar vriendinnen screenen man. Je weet maar nooit. Slechte invloed en alles.
5mei festivalletje natuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eten bij familie. En voor de rest niks want ziek. Jij?
ziek?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eten bij familie. En voor de rest niks want ziek. Jij?
dat helpt nie, meissie, 5000 mg vit cquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Koorts en keelontsteking. Heel de dag geleefd op kwark en whey.
Centjes verloren?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:36 schreef ChesterPerry het volgende:
kutklitschko saaie mongool, zal hem is in elkaar slaan
+1 vanaf deze week is de tering ineens weer toegeslagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Kijk hem er uutzien hij weet waar die over praatquote:Op zondag 5 mei 2013 05:05 schreef ZetaOS het volgende:
Jesse cloon! Hier nog 1tje, gezonde koolhydraten......
Veel koolhydraten uit vet binnen krijgen (WTF)
quote:Op zondag 5 mei 2013 05:08 schreef smitjew het volgende:
[..]
Kijk hem er uutzien hij weet waar die over praat
Dat wijf? zie mijn reactie youtube.quote:
iTunesquote:Op zondag 5 mei 2013 11:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoe de aids kan ik muziek synchroniseren op mijn ipod. Ik had eerder itunes op oude laptop, en heb het nu op nieuwe pc gedownload... Nu kan ik alleen via apparaten niet meer synchroniseren wat is dit voor kk.?!
Heb het voor elkaar, moet eersxt hele i-pod opnieuw wissen voor je met nieuwe i-tunes er muziek op kan zetten. Daahaaaag 23 gyg aan muziek....quote:Op zondag 5 mei 2013 11:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
iTunes.
Zijn je apparaten up to date, zijn ze niet beschadigd, ben je goed ingelogd? Ik vraag maar wat.
Hahahquote:Op zondag 5 mei 2013 11:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Heb het voor elkaar, moet eersxt hele i-pod opnieuw wissen voor je met nieuwe i-tunes er muziek op kan zetten. Daahaaaag 23 gyg aan muziek....![]()
Tering Steve Jobs met zijn hoere apple.
Ziet er phucking onoverzichtelijk uit.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:48 schreef Bendoe het volgende:
Ik aware jullie op new misc, waar wel gewoon pr0n en fietsen gepost mogen worden. http://www.bbmisc.com/forum/activity.php
Zelf falen en dan Apple de schuld geven.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Heb het voor elkaar, moet eersxt hele i-pod opnieuw wissen voor je met nieuwe i-tunes er muziek op kan zetten. Daahaaaag 23 gyg aan muziek....![]()
Tering Steve Jobs met zijn hoere apple.
Moeilijk doen over hoe je i producten schrijftquote:Op zondag 5 mei 2013 12:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zelf falen en dan Apple de schuld geven.![]()
i-pod typen.
i-tunes typen.
Mensen zonder backups.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |