Lijkt me vreselijk als het allemaal van die dieet topic mensen zijn die alleen maar zelfmedelijden hebben en altijd een excuus hebben.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
fixed, dikke mensen zijn idd gezellig.
Ik ben ook gezellig volgens vrinden, ben ik te dik?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
fixed, dikke mensen zijn idd gezellig.
Dikke mensen moeten toch iets bedenken om zichzelf wat positiever in het daglicht te stellen.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:38 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom is dat? / waarom word dat eigenlijk gedacht?
Ja dacht ik ook. Zelfspot om hun verdriet en onzekerheden weg te lachen dacht ik zelf.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dikke mensen moeten toch iets bedenken om zichzelf wat positiever in het daglicht te stellen.
Gewoon een stom cliche. Ik heb in mijn leven maar 1 gezellige dikkerd meegemaakt en dat was mijn oude huisgenote de rest waren me toch een stel draken.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:38 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom is dat? / waarom word dat eigenlijk gedacht?
Hahah bestellen ze op de meet een stuk taart en dan zeggen ze dat omdat ze heel erg nerveus zijn geweest voor de meet en dat het mag omdat ze van hun zolderkamer zijn afgeweest.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk als het allemaal van die dieet topic mensen zijn die alleen maar zelfmedelijden hebben en altijd een excuus hebben.
Volgens mij genieten ze er wel van hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk als het allemaal van die dieet topic mensen zijn die alleen maar zelfmedelijden hebben en altijd een excuus hebben.
Nee jij hebt een goed lichaam voor zover ik me kan herinneren.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:39 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik ben ook gezellig volgens vrinden, ben ik te dik?
probeer je naar die BBW meet te kunnen?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mayo door mijn whey, ik moet toch blijven genieten he!
Wil gainen naar de 100 kg mattie. Mijn nieuwe steekvlam is een feeder dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
probeer je naar die BBW meet te kunnen?
Obesequote:Op zondag 5 mei 2013 21:44 schreef Awesome_ het volgende:
Net keiharde motivatie tijdens Obese weer opgedaan voor de cut. Who's with me?
you bbw?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zondag 5 mei 2013 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
you bbw?
Nee ik ben musclechubs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastquote:Op zondag 5 mei 2013 21:48 schreef Montelly het volgende:
godver ik liet net mn joystick vallen puur omdat ik afgeleid was
Wat bedoel je?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:48 schreef Montelly het volgende:
godver ik liet net mn joystick vallen puur omdat ik afgeleid was
ben ff potje fifa./quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |