Mja soms slaan die Feyenoord supporters wel door hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Niet bij Feyenoord. Zelfs na de 10-0 tegen PSV was de kuip de wedstrijd erna nog vol. Toen Ajax in de beker van AZ verloor was de helft van de supporters voor het einde al naar huis
Haha ik zie dat al voor me met jouw kop.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:44 schreef kaasplankje het volgende:
ik ga ook graag naar de stadion hoor 3 pille in me mik en een nak c en lekker van de wedstrijd geniete met me vriende
hart gaan en strak staan ja tog
Yogabroek, trainingsbroek, hardlooplegging+ T-shirt, shirt met lange mouwen, wijd shirt +Adidas hardloopschoenen/nike sneakers/platte schoenen.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:17 schreef Montelly het volgende:
Vraagje aan meiden hier. Wat dragen jullie naar de gym? wat voor outfit?
ok want dit soort outfits kom ik nou nooit tegen op sportschoolquote:Op zondag 5 mei 2013 20:58 schreef McNulty het volgende:
Ramona =![]()
Duits klinkt best sexy als de juiste persoon het spreekt.
En sowieso zwart, al die felle kleurtjesquote:Op zondag 5 mei 2013 21:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
ok want dit soort outfits kom ik nou nooit tegen op sportschool![]()
Moet m'n vetrollen toch ergens kunnen verbergen he.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
ok want dit soort outfits kom ik nou nooit tegen op sportschool![]()
Gewoon showen, geilen mannen op.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Moet m'n vetrollen toch ergens kunnen verbergen he.
Volgens mij mag dit gewoon? Ik zie wel eens vrouwen zo lopen hier, maar ze zijn wel vaak wat ouder.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
En sowieso zwart, al die felle kleurtjes, hoef niet op te vallen.
Ja maar in Nederland zijn de regels ook wat strenger.
quote:
kom sportschoolmeetquote:
Hmm zou het onwijs ongemakkelijk vinden om zo naakt door de gym te lopen ook al heb ik het lichaam ervoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Volgens mij mag dit gewoon? Ik zie wel eens vrouwen zo lopen hier, maar ze zijn wel vaak wat ouder.
Denk dat meisjes niet het zelfvertrouwen hiervoor hebben (of het lichaam).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |