Ligt een beetje aan je bouw, maar ja, je zal er een stuk robuuster van worden.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:39 schreef skudkind het volgende:
[..]
Thnx. Artikel is sterk, maar is volgens mij, op bepaalde universele punten na, meer gericht op bodybuilders en niet zozeer op powerlifters.
Met mijn vraag bedoelde ik ook meer van of mijn lichaam robuuster aan gaat voelen ondanks het toegenomen vet% juist vanwege de gains.
Kan vanaf nu een stuk beter slapen s'nachts, thnx man.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je bouw, maar ja, je zal er een stuk robuuster van worden.
Omdat niet iedereen foto´s wil plaatsen?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:46 schreef Atemno het volgende:
hoe komt het dat je bijna niet kan zien dat 'wij' hier trainen? ;x maar wel zoveel erover lullen. Panzermaus buiten beschouwing gelaten.
Maar geregeld wordt er wel eens gezegd dat het gewoon zo is. Maar misschien heb je daar ook een punt. Wil best een keer progressiefoto maken.quote:
Het is ook niet de enige weg, kan wel zeggen dat bij mij in de sportschool de grote gasten bijna allemaal squatten en deadliften en de dyel mensen bij de apparaten staan men z'n zessen.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:59 schreef Atemno het volgende:
Mja bij mij in de gym doet niemand los squats, dl of liften. En als ik een nieuw schema vraag krijg ik die oefeningen ook niet. -.-
Bij mij in de gym ben ik ook een van de weinigen die los squat, en letterlijk de enige die ass to grass gaat. Er wordt wel iets meer gedeadlift.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:59 schreef Atemno het volgende:
Mja bij mij in de gym doet niemand los squats, dl of liften. En als ik een nieuw schema vraag krijg ik die oefeningen ook niet. -.-
Ja ik kan geen nederlandse ss vinden dus snap al die oefeningen niet ;x en daar zitten toch ook veel squats in enzo.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:19 schreef skudkind het volgende:
[..]
Bij mij in de gym ben ik ook een van de weinigen die los squat, en letterlijk de enige die ass to grass gaat. Er wordt wel iets meer gedeadlift.
In het begin veel afkeurend commentaar dat mijn ROM te uitbundig was ofzo, like wtf?
Inmiddels merk ik via de spiegels dat bij het full squatten en power cleanen, alle ogen in de gym op mij gericht zijn alsof ik een topatleet ben ofzo.
Welke oefeningen snap je niet?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:22 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ja ik kan geen nederlandse ss vinden dus snap al die oefeningen niet ;x en daar zitten toch ook veel squats in enzo.
Hierbij de NL versie: http://krachttraining.net(...)es-starting-strengthquote:Op zondag 5 mei 2013 20:22 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ja ik kan geen nederlandse ss vinden dus snap al die oefeningen niet ;x en daar zitten toch ook veel squats in enzo.
Bedankt, ga 't doornemen!quote:Op zondag 5 mei 2013 20:31 schreef skudkind het volgende:
[..]
Hierbij de NL versie: http://krachttraining.net(...)es-starting-strength
Het boek Starting Strength is onmisbaar imo, maar met dit artikel kan je verder komen dan een kutschema alles 4x12 van de gym.
Geen van beide. Beter koop je zelf twee schijfjes van 1,25kg en neem ze mee naar je training. Kost 5 euro.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Bij mij in de gym zijn de kleinste schijven 2kg. Ik ga nu per training 5kg (2x2,5 makkelijker te onthouden) omhoog bij squats, bp, deadlift, bors. Moet ik nu zo doorgaan tot ik een plateau bereik of binnenkort maar per week de gewichten verhogen?
Wat jij zegt.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:46 schreef skudkind het volgende:
[..]
Geen van beide. Beter koop je zelf twee schijfjes van 1,25kg en neem ze mee naar je training. Kost 5 euro.
Roze, dan blijven ze er wel vanaf.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat jij zegt.
En verf ze knalrood ofzo zodat duidelijk is dat ze van jou zijn.
Maar dan ga jij ze stelenquote:
Do you even women?quote:
Gewoon 2 dagen niks etenquote:Op zondag 5 mei 2013 23:24 schreef stinkie het volgende:
Weekend bij vrienden geweest. 3weken cut down THE drain ge-bbq'd
Maar ik wil genietenquote:
Beta-alanine? Enige supplement dat ik zelf heb gebruikt. Was er wel tevreden mee, deed echt wel wat.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:34 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Ja geen id, denk dat ik de meest nuttige wel heb geprobeerd.
Dacht misschien hebben jullie nog iets wat ik niet ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |