Als je laatste stop Girona is kan je met Transavia naar Rotterdam en Amsterdam vliegen, met Ryanair naar Eindhoven, Maastricht, Keulen, Charleroi en Weeze vliegen en met Jetair kan je op Brussel vliegen.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]Precies naar dit soort handige hulpjes ben ik op zoek
Ik ben nu echt nog in de beginfase van de planning: ga ik eerst naar Madrid en dan naar Girona of juist andersom? En hoe ga ik terug naar Nederland? Trein of vliegtuig? Zelfde route of maak ik een rondje (als ik met de trein terug ga). Enz. Het idee is nu wel om eerst naar Madrid te gaan (via Bordeaux) en daarna naar Girona. Als ik van daaruit met de trein terug ga denk ik wel een rondje te willen maken, dus via Lyon-Parijs terug.
Maar het is fijn dat ik weet dat ik hier af en toe om advies kan vragen.
Vanuit Girona is de reis naar Nederland goed te doen. Vliegen is sneller, maar in de trein zie je wat meer, heb je meer comfort.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:32 schreef J.B. het volgende:
[..]
Als je laatste stop Girona is kan je met Transavia naar Rotterdam en Amsterdam vliegen, met Ryanair naar Eindhoven, Maastricht, Keulen, Charleroi en Weeze vliegen en met Jetair kan je op Brussel vliegen.
1 2 3 4 5 6 7 8 | 09:44 V Girona AVE 3053 09:58 A Figueres Vilafant 10:20 V Figueres Vilafant TGV 9702 15:53 A Paris Gare de Lyon 17:25 V Paris Gare du Nord THA 9369 20:05 A Rotterdam Centraal |
Is gewoon een kameraad idd, ken ik van FOTquote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hardop lachen bij 'Hou je bek' tegen je TomTom
Nu maar weer verder kijken.
Edit; Tof manDie andere gast is ook treinenfan of gewoon een kameraad oid?
Koetsiekoetsiekoetsiekoequote:
Nee man, ik ga echt niet naar die domme shit daar.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:49 schreef James1988 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die meegaan met de Afscheidsrit DD-AR die wordt georganiseerd door Spoorforum?
Er lopen inderdaad relatief weinig chicks rond in de spoorhobbywereldquote:Op maandag 6 mei 2013 01:52 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee man, ik ga echt niet naar die domme shit daar.
Vorige keer was er geen chickie te zien daar zo.
Wat?quote:Niemand maakte gains, en jack3d waren ze ook al vergeten.
Nee. geen enkele aanleiding toe ook.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:49 schreef James1988 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die meegaan met de Afscheidsrit DD-AR die wordt georganiseerd door Spoorforum?
Jack3dquote:Op maandag 6 mei 2013 01:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Er lopen inderdaad relatief weinig chicks rond in de spoorhobbywereld
[..]
Wat?
ja ddm1 dat was het, raar dat ze op dat forum een foto van de ddm1 zetten ipv ddarquote:Op maandag 6 mei 2013 02:12 schreef James1988 het volgende:
De allereerste generatie dubbeldekkers, het DDM-1, zal op termijn inderdaad worden gesloopt. De achterliggende reden is dat de bakken te afwijkend zijn van de latere soortgenoten, waardoor het een dure operatie is om ze om te bouwen. In verband met hun leeftijd zijn ze toe aan een revisie, wat voor zo'n kleine serie erg duur is.
De bijbehorende locomotieven (serie 1800) zijn grotendeels al terzijde gesteld of verkocht. Het restant zal naar verwachting ook worden gesloopt, omdat ze niet meer nodig zijn.
Nee, ligt te dicht op voorziene wijziging in de gezinssituatie.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:49 schreef James1988 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die meegaan met de Afscheidsrit DD-AR die wordt georganiseerd door Spoorforum?
Ai, ga je scheiden?quote:Op maandag 6 mei 2013 08:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, ligt te dicht op voorziene wijziging in de gezinssituatie.
Een klein duveltje op komst?quote:Op maandag 6 mei 2013 08:53 schreef Duvel het volgende:
Da's een aparte reactie, die had ik niet verwacht. Nee, niet bepaald!
Tot zover de theorie. Nu heb je dus dat er hierdoor een tekort aan stoptreinmaterieel is ontstaan en de verbouwde versie daarom als stoptrein Zwolle-Utrecht rijdt.quote:Op maandag 6 mei 2013 02:05 schreef James1988 het volgende:
DD-AR wordt verbouwd tot DDZ / NID, en zal daarna worden ingezet in de intercitydienst.
Dat is geen foto van DDM1 maar van een combi DDAR met loc, die samenstelling gaat verdwijnen maar een deel van die bakken wordt (in tegenstelling tot DDM1) wél verbouwd tot DDZ. Die willen ze gaan gebruiken om vierdelige stammen te verlengen tot zesdelig.quote:Op maandag 6 mei 2013 02:18 schreef icloud het volgende:
[..]
ja ddm1 dat was het, raar dat ze op dat forum een foto van de ddm1 zetten ipv ddar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |