Wat is dan de definitie van een goeden gym chick?quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
die koffiekleurtjez is wel okay maar zei moet boobjob snel
quote:
Ik vind het anders 2 prachtige dames.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Te weinig spiermassa.
En m.b.t. boobjobs:
Ben rond half 2 gaan slapen ja..maar dat is niet de reden ben ik bang.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:10 schreef kaasplankje het volgende:
fantabitch cker te laat naar bed gegaan dat je keelonsteking heeft
Ebonies wel strak uit zien hoor, voolral die rechterquote:
precies te donker is niet leuk maar zo licht is wel okequote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ebonies wel strak uit zien hoor, voolral die rechter
Gister ff bankdrukken gedaan met helft van gberuikelijke gewicht... Na repje of 10 kwam het licht opzetten. Toen direct gestopt, maar gaat wel goese kant op dus... Hoop op weekje of 2/3 rust nog.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:16 schreef 16meter het volgende:
hoe gaat t met je schouder, frikandel?
slijmbeursontsteking is hier al weer ene paar dagen 100%!!11 genezen
ff afkloppe dat t nie weer trug komt xd
In bed viel hij vies tegen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
man ryan gosling lijkt wel photoshopped lkkr hoor
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In bed viel hij vies tegen.Maar het is verder een hele vrolijke man hoor.
Ik ook, maar het zijn geen gymchicks. Aan een gymchick moet je kunnen zien dat ze in een gym traint, deze dames hadden in elk willekeurig B&H topic kunnen staan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind het anders 2 prachtige dames.
quote:Heb ook heus dagen dat ik een blok choco van 400 gram wegwerk in een kwartier maar daar geniet ik helemaal niet van
quote:Realistisch houden, dus nu niet gaan plannen dat je in anderhalf jaar 50 kg eraf wil hebben ofzo.
Maar wel genoten, neem ik aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:49 schreef Jahr00n het volgende:
5 kg solid gains verkankerd afgelopen dagen.
Ik kijk gewoon in de spiegel, heb ik geen Robert Downey jr voor nodig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben van plan om weer eens naar Iron man te gaan. Ik kan geen genoeg krijgen van Tony Stark![]()
Ja jongens, vandaag is het dag 872 van mijn cut, ik hoop vandaag 1 gram te verliezen. Niet meer want je moet natuurlijk wel blijven genieten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:39 schreef Seam het volgende:
Ik schrok nog het meest toen ik zag in hun tickers hoe lang al die meiden al bezig waren
3 pillen in me mik en kk hard raven op het eind vriendquote:
Waar geraved, 050? Subsonic? Of ergens anders.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
3 pillen in me mik en kk hard raven op het eind vriend
donderdag 16:00 tot vandaag 12:00 in bed gelegen
quote:En steun! Een aantal vriendinnen van mij hebben de laatste tijd ook een sportabo afgesloten, en nu gaan we samen om 8u 's ochtends sporten Dat helpt zooveel, dat je gewoon niet alleen bent. Of 's avonds eerst sporten en dan samen eten..
En daarna lekker samen pizza halen, gezellig!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja, alleen sporten is verschrikkelijk
beter met een paar gezellige meiden om lekker mee te kletsen
gewoon met een rustig gangetje op de hometrainer, ik wil niet gaan zweten ofzo
de instructeur zei ook tegen me dat je met een gemiddelde intensiteit het meeste vet verbrandt
dat komt goed uit ,haha!
Goed gedaan meid, nog maar 5 kilo en dan zit je alweer op de 100!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben 8 kilo afgevallen, zou ik hoe heet dat , complimenten mogen horen ofso
goed gedaan meis trakteer je nu maar op iets lekkers (want je weet wat ze zeggen je mag 1x per week iets lekkers om jezelf te belone )quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben 8 kilo afgevallen, zou ik hoe heet dat , complimenten mogen horen ofso
1. ik ben geen meid!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goed gedaan meid, nog maar 5 kilo en dan zit je alweer op de 100!!
Omdat jij geen kennis bent. In het beste geval heb je veel kennis. Gezien je signature zal dat echter niet het geval zijn.quote:Als kennis macht is, waarom ben ik dan niet heel machtig?
Top meid, echt klasse en die zak chips heb je dubbel en dwars verdiend!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb vandaag 100kg gebenched ik ga mezelf belonen met een zak chips
JIj staat zeker ook altijd op marktplaatsen dat te verkondigen he?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef 16meter het volgende:
Het enige dat ik weet, is dat ik niets weet.
Echt massa maakt mij niet eens zoveel uit maar die verhoudingenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Ziet er een beetje raar uit of niet?
[ afbeelding ]
Verder wel een grote vooruitgang natuurlijk
Die buik/borst combo!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
ja geen taillequote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Echt massa maakt mij niet eens zoveel uit maar die verhoudingen.
Wijde waist met enorm smalle sleutelbenen. Als ik ooit een sleutelbeen breek, ga ik de dokter vragen de ander ook te breken en er metalen platen tussen te plakken. Aesthetics of peacequote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt wel shopped ditquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
klopt mattiequote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:03 schreef Seam het volgende:
[..]
JIj staat zeker ook altijd op marktplaatsen dat te verkondigen he?
had ik ook maar dat haarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:34 schreef kaasplankje het volgende:
Het enige wat ik van Ryan Gosling wil hebben is zijn hoofd en met name zijn hoofdhaar de rest mag ie houden.
ik moet ook gewoon lachen om wel gespierde gasten die al zonder shirt lopen omdat ze het zo nodig moeten showenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik moet altijd lachen om die mensen die nu al zonder shirt lopen en denken dat ze gespierd zijn omdat ze een zichtbare auschwitz abs hebben
Sowieso, op een festival alleen bij 25+ en verder op het strand only.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik moet ook gewoon lachen om wel gespierde gasten die al zonder shirt lopen omdat ze het zo nodig moeten showen
Niet gaan haten vriend ik zoek je op!quote:
Niks mis met Pruisische discipline.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Door al die canadezen loop jij nu in je wigger dready broeken. Anders had je gewoon in de houding mogen springen voor de eerste beste ecto-officier!
ben geen brainpower :squote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Door al die canadezen loop jij nu in je wigger dready broeken. Anders had je gewoon in de houding mogen springen voor de eerste beste ecto-officier!
dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef Kerol het volgende:
ALLEMAAL EVEN DE BARBELLS NEERLEGGEN EVEN 2 MIN STILTE
Zenden ze echt die partij uit? Er waren zoveel betere bokspartijen een week geledenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:04 schreef ChesterPerry het volgende:
vind het nogal khatoliek allemaal zit te wachten op klitschko
Welke dan? Mayweather is ook vannacht. Heb er wat euro's op staanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zenden ze echt die partij uit? Er waren zoveel betere bokspartijen een week geleden
Sergio Martinezquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:11 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Welke dan? Mayweather is ook vannacht. Heb er wat euro's op staan
om 4 uur vannacht?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:11 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Welke dan? Mayweather is ook vannacht. Heb er wat euro's op staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |