Goed gedaan meid, nog maar 5 kilo en dan zit je alweer op de 100!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben 8 kilo afgevallen, zou ik hoe heet dat , complimenten mogen horen ofso
goed gedaan meis trakteer je nu maar op iets lekkers (want je weet wat ze zeggen je mag 1x per week iets lekkers om jezelf te belone )quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben 8 kilo afgevallen, zou ik hoe heet dat , complimenten mogen horen ofso
1. ik ben geen meid!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goed gedaan meid, nog maar 5 kilo en dan zit je alweer op de 100!!
Omdat jij geen kennis bent. In het beste geval heb je veel kennis. Gezien je signature zal dat echter niet het geval zijn.quote:Als kennis macht is, waarom ben ik dan niet heel machtig?
Top meid, echt klasse en die zak chips heb je dubbel en dwars verdiend!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb vandaag 100kg gebenched ik ga mezelf belonen met een zak chips
JIj staat zeker ook altijd op marktplaatsen dat te verkondigen he?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef 16meter het volgende:
Het enige dat ik weet, is dat ik niets weet.
Echt massa maakt mij niet eens zoveel uit maar die verhoudingenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Ziet er een beetje raar uit of niet?
[ afbeelding ]
Verder wel een grote vooruitgang natuurlijk
Die buik/borst combo!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
ja geen taillequote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Echt massa maakt mij niet eens zoveel uit maar die verhoudingen.
Wijde waist met enorm smalle sleutelbenen. Als ik ooit een sleutelbeen breek, ga ik de dokter vragen de ander ook te breken en er metalen platen tussen te plakken. Aesthetics of peacequote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt wel shopped ditquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |