Ik ga vanaf morgen ook mijn oksels scheren!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:56 schreef Tyron het volgende:
wauw net even alle gasten hier uit geluld
bedankt charmed en poezeligding
Getrouwd en kids.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat kun je onderbouwen met eigen ervaringen? Anders zijn het stuk voor stuk kasthomo's net als Tyron dus eigenlijk.
Ja blijkbaarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus als een man zijn oksels scheert is ie in de beleving van de simpele ziel hier, homo?
Dat, en als je voor PSV bent.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus als een man zijn oksels scheert is ie in de beleving van de simpele ziel hier, homo?
Rudolph van Kitchen24 is ook getrouwd met kinderen en al. Je punt is?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Getrouwd en kids.
En sowieso doen veel Spanjaarden het
En die zijn heus niet allemaal gay
Nee, we waren hem aan het pesten. Dom mens.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
iemand al 'homo' betitelen...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Wat ik onzin vind overigens
Ze is nieuw hier, dus laten we het vergeven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, we waren hem aan het pesten. Dom mens.
Je snapt ook niks he. Jezus.
Roze kleed ook lekker afquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Getrouwd en kids.
En sowieso doen veel Spanjaarden het
En die zijn heus niet allemaal gay
Jij mag mij dom noemen! Ik blijf op je neer kijkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
scheer jij je oksels eigenlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Ik wax ze.quote:
De bedenker van Married with children gaat hem nu aanklagenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rudolph van Kitchen24 is ook getrouwd met kinderen en al. Je punt is?
En als de 'man' in kwestie vervolgens ook nog geil wordt van Vampire Diaries en Eriksen is het plaatje wel compleet ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Je bedoelt het dons om het wattenstaafje?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef Tyron het volgende:
maar zijn jullie ook gasten die hun pielemuis niet scheren
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef Tyron het volgende:
maar zijn jullie ook gasten die hun pielemuis niet scheren
Haha, nu zijn de rollen omgedraaid.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij mag mij dom noemen! Ik blijf op je neer kijken
Dat hou ik niet bij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als de 'man' in kwestie vervolgens ook nog geil wordt van Vampire Diaries en Eriksen is het plaatje wel compleet ja.
euhm zoek even nina dobrev op van vampire diariesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als de 'man' in kwestie vervolgens ook nog geil wordt van Vampire Diaries en Eriksen is het plaatje wel compleet ja.
Sca-ry!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Haha, nu zijn de rollen omgedraaid.
je zit op een voetbal forum. als je er niet mee om kan gaan, donder je maar opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Vampire Diariesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dat is een leuke mevrouw inderdaad, maar verslaat mijn jessica alba nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
euhm zoek even nina dobrev op van vampire diaries
quote:
te laat en tevens weer uitgeluldquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Elena/Katherina![]()
![]()
Er komt een nieuwe serie speciaal over the Originals he, dat wordt wel tof
Ik kan er prima mee omgaan. Dat 'opdonderen' lees ik nu al voor de 2e keer.. Blijkbaar kan deze of gene hier er niet mee omgang en is de simplistische reactie 'opdonderen' ..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:01 schreef Cara het volgende:
[..]
je zit op een voetbal forum. als je er niet mee om kan gaan, donder je maar op
quote:
Overcompensatie is wel één van de dingen wat duidt op het zijn van een kasthomo. Een hetero had op zijn hoogst 2 smileys gebruikt.quote:
ik heb al 10000x gezegd dat nina dobrev mijn schatje is en in vampire diaries speeltquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat komt denk ik omdat er hier verder geen hommos zijn en daar dus niet over praten
ik dacht idd dat het de 2e keer wel duidelijk zou zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee omgaan. Dat 'opdonderen' lees ik nu al voor de 2e keer.. Blijkbaar kan deze of gene hier er niet mee omgang en is de simplistische reactie 'opdonderen' ..
Ja ik ben echt benieuwdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Elena/Katherina![]()
![]()
Er komt een nieuwe serie speciaal over the Originals he, dat wordt wel tof
stop nou maar, je zet jezelf alleen voor schutquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overcompensatie is wel één van de dingen wat duidt op het zijn van een kasthomo. Een hetero had op zijn hoogst 2 smileys gebruikt.
hebben we behalve tyron nog meer bewezen kasthomo's?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
moeten we al aan een hommo hoekje in de OP of is dat nog niet nodig?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb al 10000x gezegd dat nina dobrev mijn schatje is en in vampire diaries speelt
ja elena emotieloos is wel tof daarvoor was ze beetje huiliehuiliequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben echt benieuwdKlaus
![]()
Ik vind Elena alleen wat minder
nee nog nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Cara het volgende:
[..]
hebben we behalve tyron nog meer bewezen kasthomo's?
Dat 'denken' schort het bij jou aan. Groei je vast wel overheenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Cara het volgende:
[..]
ik dacht idd dat het de 2e keer wel duidelijk zou zijn
Nee joh. Tyron zijn interesses alleen spreken wel voor zich.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ga Predator 1 kijkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Tyron zijn interesses alleen spreken wel voor zich.
Ja, in de OP graag dat zij die het met anderen doen die ook hun oksels scheren, daar een pica van posten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
ik observeer dat jij in een voetbal sc zitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat 'denken' schort het bij jou aan. Groei je vast wel overheen
Nou.. veel mensen uit deze SC hebben toch wel een wat betere smaak. Je zult geen van ons in KPD zien posten van "oeh je bent lekker" "lekkere tieten" bij zo'n lelijke vadsig mens.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Alsof ik op een
[..]
Precies, die geilen op tieten middels datzelfde forum
Je observeert?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef Cara het volgende:
[..]
ik observeer dat jij in een voetbal sc zit
Ik vind Phoebe Tonkin wel wat hebbenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja elena emotieloos is wel tof daarvoor was ze beetje huiliehuilie
Mwa... als dit een voetbal SC zou zijn dan werd Tyron niet dusdanig respectvol toegesprokenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef Cara het volgende:
[..]
ik observeer dat jij in een voetbal sc zit
Joh, dat boeit mij niet. Vind het gereutel wel grappig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou.. veel mensen uit deze SC hebben toch wel een wat betere smaak. Je zult geen van ons in KPD zien posten van "oeh je bent lekker" "lekkere tieten" bij zo'n lelijke vadsig mens.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh het weerwolf meisje, ja leuk stelletje met klaus beter dan die blonde doos
Ho wacht...... Rawr-meneer wel...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou.. veel mensen uit deze SC hebben toch wel een wat betere smaak. Je zult geen van ons in KPD zien posten van "oeh je bent lekker" "lekkere tieten" bij zo'n lelijke vadsig mens.
Starfucker, een beetje over de rug van minderheid Tyron in de aandacht willen staan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joh, dat boeit mij niet. Vind het gereutel wel grappig.
Gewezen Ajax, vriend P en W is nu!
ik zal het wat beter samenvatten. je zit hier omdat je op de aandacht geiltquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je observeert?Daar is geen observatie voor nodig hoor, knul
Ik heb ook nooit gezegd dat ik Tyron respecteer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... als dit een voetbal SC zou zijn dan werd Tyron niet dusdanig respectvol toegesproken
Ook Boskamp toonde vandaag weer aan dat homo's nog niet echt geaccepteerd zijn bij de voetbalfan.
Wat gemeen, plaatsjes posten waar jongetjes met okselhaar alleen maar van kunnen dromenquote:
ja knap meisjequote:
mwah ze heeft zo'n kwalhoofd ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
Tyron ik vind Caroline juist
[ afbeelding ]
Groene ogenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht op een fototje van Cheryl.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
jemig nog een hommoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je the secret circle ook gezien? Helaas maar 1 seizoen maar welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja knap meisje
ik vind die Elijah ook een coole personage trouwens, sowieso heeft tvd wel goede acteurs/actrices
GGMM ook. Hij doet het enkel in het "Mannen post u.." topic.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh..my bad, inderdaad die ginger wel.
nee niet gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je the secret circle ook gezien? Helaas maar 1 seizoen maar wel
Aandacht wordt geschonken.. Maar daar is hier niet heel veel voor nodig hè? Zien ze weleens een vrouw?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Starfucker, een beetje over de rug van minderheid Tyron in de aandacht willen staan.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM ook. Hij doet het enkel in het "Mannen post u.." topic.
Ja joh, ik geil. En nu iets inhoudelijks?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:09 schreef Cara het volgende:
[..]
ik zal het wat beter samenvatten. je zit hier omdat je op de aandacht geilt
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik Tyron respecteer.
als zij lacht heeft zij echt een paardenbek volgens mijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Rebecca Hall was leuk in Iron Man 3
Ik vind je posts wel erg ééntonig worden. Dit val mij tegen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aandacht wordt geschonken.. Maar daar is hier niet heel veel voor nodig hè? Zien ze weleens een vrouw?
Nee dit vind ik dan weer niks.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Rebecca Hall was leuk in Iron Man 3
Maakt niet uit want om jou zal toch niemand lachenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
als zij lacht heeft zij echt een paardenbek volgens mij
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maakt niet uit want om jou zal toch niemand lachen
uh jawelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maakt niet uit want om jou zal toch niemand lachen
Heb Boerrigter voor 3 miljoen, en Dijks voor 5.75 miljoen beiden kunnen slijten aan Anderlechtquote:
Zullen we weer vriendjes zijn. Ik heb je voorkeuren inmiddels een plekje kunnen geven en daarmee kunnen accepteren.quote:
Nou en.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb Boerrigter voor 3 miljoen, en Dijks voor 5.75 miljoen beiden kunnen slijten aan Anderlecht![]()
hier moet ik even over nadenkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen we weer vriendjes zijn. Ik heb je voorkeuren inmiddels een plekje kunnen geven en daarmee kunnen accepteren.
Boerrigter zit bij mij nog de tribune warm te houden. Dijks is prima back-upquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb Boerrigter voor 3 miljoen, en Dijks voor 5.75 miljoen beiden kunnen slijten aan Anderlecht![]()
welterustenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga me bed op zoeken
Morgen weer werken
Trusten
ik zweer op de neus van christian dannemann eriksen dat ik nieuw ben maar ik lees al een tijdje meequote:
Rustig Stijn. Schwarzenegger heeft je steun in de jungle nodig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het je niets interesseert, houd dan verdomme eens je bek dicht.
Nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het je niets interesseert, houd dan verdomme eens je bek dicht.
maar ben je een fan van mij ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:15 schreef hoidoeihoideoi het volgende:
[..]
ik zweer op de neus van christian dannemann eriksen dat ik nieuw ben maar ik lees al een tijdje mee
Ach, kom nu het seizoen door met Boilesen en Blind ,soms schuif ik moisander en denswil door.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boerrigter zit bij mij nog de tribune warm te houden. Dijks is prima back-up
Ik zie het, ik zie guerrila'squote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig Stijn. Schwarzenegger heeft je steun in de jungle nodig.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja joh, ik geil. En nu iets inhoudelijks?
Boilesen is nog steeds geblesseerd hier. Ik ga alleen in de CL goed. Hoesen scoorde net 4x in de CL tegen Nordsjaellandquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, kom nu het seizoen door met Boilesen en Blind ,soms schuif ik moisander en denswil door.
Seizoen 1 ging best lekker, kampioen, kwartfinale CL, beker gewonnen niets mis mee.
Trainingen gaan ook lekker
Dit is een zeer verwarrende reactie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga dan ook niet verkapt met een jankmuil zitten omdat ik weer iets FM-gerelateerds post.
Serero scoorde bij mij een hattrick tegen nordsjaellandquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boilesen is nog steeds geblesseerd hier. Ik ga alleen in de CL goed. Hoesen scoorde net 4x in de CL tegen Nordsjaelland
Het is wat zeg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serero scoorde bij mij een hattrick tegen nordsjaelland
Die mag af en toe eens meeballen. Schöne laat ik trouwens nauwelijks meespelen. Sana heb ik verhuurd aan Volendamquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serero scoorde bij mij een hattrick tegen nordsjaelland
neinquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
volgens mij zit tyron te kletsen met zichzelf.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mag af en toe eens meeballen. Schöne laat ik trouwens nauwelijks meespelen. Sana heb ik verhuurd aan Volendam
Duh, waarom denk je dat Stijn al zo lang ongeslagen is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje. Gelukkig kan je FM aan en uit zetten om de wedstrijd opnieuw te spelen
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..], zeg nou maar dat het je handpop is.
quote:
Ooh daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
als je verliest moet je opnieuw beginnen
hou je bek eens nichtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..], zeg nou maar dat het je handpop is.
Nou, zeg. Doe eens normaal, ik scheld jou toch ook niet uit voor nicht. Laten we lief voor elkaar zijn en streven naar een betere samenleving.quote:
Dan vind ik hem een cheater.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij geen tactiek heeft.
Tenzij je het opnieuw spelen van wedstrijden tactiek vindt.
Op basis van wat zit hij eigenlijk al zolang bij Ajax? Of zijn het toch echt zijn talenten in de toto?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
ja hahaha heini 'mijn oude cluppie ADO' otto![]()
doe dan ook niet zo ongelooflijk irritantquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, zeg. Doe eens normaal, ik scheld jou toch ook niet uit voor nicht. Laten we lief voor elkaar zijn en streven naar een betere samenleving.
Ga je me anders nicht noemen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
kan jij niet gewoon even die teringsmoel van je dicht houden
Uh, oké.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:23 schreef hoidoeihoideoi het volgende:
[..]
doe dan ook niet zo ongelooflijk irritant
Post vooral je bevindingen in dit topic.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:24 schreef Cara het volgende:
ik ga FM maar eens opstarten voor het eerst in 5 maanden
steam moet updatenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Post vooral je bevindingen in dit topic.
geen idee hoe hij erin is gekomenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op basis van wat zit hij eigenlijk al zolang bij Ajax? Of zijn het toch echt zijn talenten in de toto?
[ afbeelding ]
Wat kijk je?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu al een toffe film, beter dan predator 2
Jij doet ook alles tegelijk hè.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu al een toffe film, beter dan predator 2
je wilt mij niet tegen je vriendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terecht roodquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
terecht rood? wat vinden jullie
Mwa, hij gaat voor de bal.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Damnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan beter oud papier ophalen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, hij gaat voor de bal.
Hij kan er ook niks aan doen dat hij extreem talentloos is.
Het is maar te hopen dat Excelsior nooit meer promoveert. Het rubber zie je alweer door de lucht vliegenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Ga zo door en ik zal je beledigen.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:28 schreef hoidoeihoideoi het volgende:
[..]
ga nou maar weer paint tekeningen maken
om vervolgens weer uitgeluld te worden? oke.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is maar te hopen dat Excelsior nooit meer promoveert. Het rubber zie je alweer door de lucht vliegen
[..]
Ga zo door en ik zal je beledigen.
Gedroeg jij je thuis ook zo? Want dan begrijp ik wel dat je uit huis moest.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
om vervolgens weer uitgeluld te worden? oke.
ik moest niks?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gedroeg jij je thuis ook zo? Want dan begrijp ik wel dat je uit huis moest.
Sorry, maar het moest gebeuren
Ach dan lult hij wel met zichzelf.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter reageer je gewoon (en de rest ook) niet meer op die tyron kloon
Littlerabbit, ik stel je een nieuw woord voor: ''Negeren''.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kontebonken gaat blijkbaar ook vervelen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zou denken nu hij wat te neuken heeft dat hij minder irritant is.. maar nee hoor.
Oei.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
misschien moet je eens een leven buiten fok! zoeken ipv mensen vervelend te vinden depressief achter je computertjequote:
iemand die zn oksels scheert die wat te neuken heeft? I call liesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zou denken nu hij wat te neuken heeft dat hij minder irritant is.. maar nee hoor.
Jaja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
misschien moet je eens een leven buiten fok! zoeken ipv mensen vervelend te vinden depressief achter je computertje
van jou hebben je ouders ook geen last, je blijft tot je 30ste eenzaam achter je computertje zitten, niemand die last van je heeftquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moest je wel, maar ik weiger door je posts te graven vertyft als ze zijn. Dus je hebt mij er klaarblijkelijk weer uitgeluld of zo.quote:
Haha mooi ditquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
van jou hebben je ouders ook geen last, je blijft tot je 30ste eenzaam achter je computertje zitten, niemand die last van je heeft
Ik zie dit als internetpesten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
van jou hebben je ouders ook geen last, je blijft tot je 30ste eenzaam achter je computertje zitten, niemand die last van je heeft
ik moest niet, het was een beslissing van twee kantenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moest je wel, maar ik weiger door je posts te graven vertyft als ze zijn. Dus je hebt mij er klaarblijkelijk weer uitgeluld of zo.
nee want er klopt gewoon niets van wat je zeiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha mooi ditHet kwam dus toch aan.
Van je ouders en jeugdzorg?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik moest niet, het was een beslissing van twee kanten
aldus de puber die gister nog zei dat andere mensen zich niet zo druk moeten makenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Een gozer die anderen de les probeert te lezen terwijl hij zich als een ontoerekeningsvatbare debiel gedraagt. Was vanochtend weer te merken toen Tyron weer eens 10 posts achter elkaar met Eriksen plaatste. Met zijn irritante eriksen gefap, niemand mag kritiek op hem hebben.
Kortom, Tyron is een vertyft kutventje
Einde mening.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
aldus de puber die gister nog zei dat andere mensen zich niet zo druk moeten maken
Ik begin hem ook steeds irritanter te vinden, maar ik ben bereid om hem nog een kans te geven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Een gozer die anderen de les probeert te lezen terwijl hij zich als een ontoerekeningsvatbare debiel gedraagt. Was vanochtend weer te merken toen Tyron weer eens 10 posts achter elkaar met Eriksen plaatste. Met zijn irritante eriksen gefap, niemand mag kritiek op hem hebben.
Kortom, Tyron is een vertyft kutventje
Einde mening.
jij zal er iig niet inpassen met die bolle kop van jequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
Tyron vs Stijn in een kooi ..dat wil ik wel zien.
Auwquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij zal er iig niet inpassen met die bolle kop van je
Wat een haat opeens.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij zal er iig niet inpassen met die bolle kop van je
Nee, eigenlijk totaal niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
moet jij gewend zijn met je deprimerend leventje
apekooiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
Tyron vs Stijn in een kooi ..dat wil ik wel zien.
Fax wat door.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pak even een zak chips erbij, dit kan nog leuk worden.
Met Rensquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
wat vertraging maar heerenveen tv begint
ben benieuwd
Ik sla over, maar houd ons vooral op de hoogte. Dan zoek ik in de tussentijd uit hoe Plex werkt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
wat vertraging maar heerenveen tv begint
ben benieuwd
niks je bent toch niet meer te reddenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat probeer je me nu duidelijk te maken?
Houd jezelf in bedwang, JR.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat probeer je me nu duidelijk te maken?
Ik koop wel even een doos tissues, kan je dat uitprinten via een 3D printerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om in huilen uit te barsten nu.
Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik koop wel even een doos tissues, kan je dat uitprinten via een 3D printer
gr gr
Leuk nummer, heb het meteen gestuurd naar Jermain.quote:
er zijn ook mensen die een leven hebben dan 24/7 hiernaartoe te gaan hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu het VMBO-niveau toch zo sterk gedaald is, valt het gelijk stil.
Leuk DP.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:46 schreef Kevin_Strootman het volgende:
[..]
Leuk nummer, heb het meteen gestuurd naar Jermain.
Ik ben uitgeluld door Tyron. Al snap ik je post niet geheel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu het VMBO-niveau toch zo sterk gedaald is, valt het gelijk stil.
hij is ggmmquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit vind ik een ongepaste opmerking.
mooi, straks nog even je moeder uitlullen, snap je hem hahahahaha xdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben uitgeluld door Tyron. Al snap ik je post niet geheel.
Nee jij doet alleen kerels.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
mooi, straks nog even je moeder uitlullen, snap je hem hahahahaha xd
Is goed. Ik ga eens aan Game of Thrones season 3 beginnen en dan richting bed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
mooi, straks nog even je moeder uitlullen, snap je hem hahahahaha xd
Sta jij even voor lul met dat lage streepje in je username.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:46 schreef Kevin_Strootman het volgende:
[..]
Leuk nummer, heb het meteen gestuurd naar Jermain.
http://nos.nl/video/503068-midtjylland-voorland-van-fischer.htmlquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1340796
op 40 minuten denemarken ajax item
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1340796
op 40 minuten denemarken ajax item
Bedanktquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/503068-midtjylland-voorland-van-fischer.html
jij moet echt je bek houden, ik ben tyron niet jfcquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
morgenavond kampioensoverzichten van de eredivisie
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:56 schreef hoidoeihoideoi het volgende:
[..]
jij moet echt je bek houden, ik ben tyron niet jfc
ik ben een fucking wijf en de laatste keer dat ik keek was tyron dat niet
en waarom zou die zo triest zijn om een ander account voor zichzelf te maken
omg
Van alle jaren?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
morgenavond kampioensoverzichten van de eredivisie
nee, ze gaan alle wedstrijden langs van dek ampioenenquote:
Mooi geen PSVquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, ze gaan alle wedstrijden langs van dek ampioenen
az 2008/2009
twente 2009/2010
ajax 2010/2011
ajax 2011/2012
Best leuk altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |