Ik ga vanaf morgen ook mijn oksels scheren!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:56 schreef Tyron het volgende:
wauw net even alle gasten hier uit geluld
bedankt charmed en poezeligding
Getrouwd en kids.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat kun je onderbouwen met eigen ervaringen? Anders zijn het stuk voor stuk kasthomo's net als Tyron dus eigenlijk.
Ja blijkbaarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus als een man zijn oksels scheert is ie in de beleving van de simpele ziel hier, homo?
Dat, en als je voor PSV bent.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus als een man zijn oksels scheert is ie in de beleving van de simpele ziel hier, homo?
Rudolph van Kitchen24 is ook getrouwd met kinderen en al. Je punt is?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Getrouwd en kids.
En sowieso doen veel Spanjaarden het
En die zijn heus niet allemaal gay
Nee, we waren hem aan het pesten. Dom mens.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
iemand al 'homo' betitelen...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Wat ik onzin vind overigens
Ze is nieuw hier, dus laten we het vergeven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, we waren hem aan het pesten. Dom mens.
Je snapt ook niks he. Jezus.
Roze kleed ook lekker afquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Getrouwd en kids.
En sowieso doen veel Spanjaarden het
En die zijn heus niet allemaal gay
Jij mag mij dom noemen! Ik blijf op je neer kijkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
scheer jij je oksels eigenlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Ik wax ze.quote:
De bedenker van Married with children gaat hem nu aanklagenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rudolph van Kitchen24 is ook getrouwd met kinderen en al. Je punt is?
En als de 'man' in kwestie vervolgens ook nog geil wordt van Vampire Diaries en Eriksen is het plaatje wel compleet ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Je bedoelt het dons om het wattenstaafje?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef Tyron het volgende:
maar zijn jullie ook gasten die hun pielemuis niet scheren
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef Tyron het volgende:
maar zijn jullie ook gasten die hun pielemuis niet scheren
Haha, nu zijn de rollen omgedraaid.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij mag mij dom noemen! Ik blijf op je neer kijken
Dat hou ik niet bij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als de 'man' in kwestie vervolgens ook nog geil wordt van Vampire Diaries en Eriksen is het plaatje wel compleet ja.
euhm zoek even nina dobrev op van vampire diariesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als de 'man' in kwestie vervolgens ook nog geil wordt van Vampire Diaries en Eriksen is het plaatje wel compleet ja.
Sca-ry!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Haha, nu zijn de rollen omgedraaid.
je zit op een voetbal forum. als je er niet mee om kan gaan, donder je maar opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Vampire Diariesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dat is een leuke mevrouw inderdaad, maar verslaat mijn jessica alba nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
euhm zoek even nina dobrev op van vampire diaries
quote:
te laat en tevens weer uitgeluldquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Elena/Katherina![]()
![]()
Er komt een nieuwe serie speciaal over the Originals he, dat wordt wel tof
Ik kan er prima mee omgaan. Dat 'opdonderen' lees ik nu al voor de 2e keer.. Blijkbaar kan deze of gene hier er niet mee omgang en is de simplistische reactie 'opdonderen' ..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:01 schreef Cara het volgende:
[..]
je zit op een voetbal forum. als je er niet mee om kan gaan, donder je maar op
quote:
Overcompensatie is wel één van de dingen wat duidt op het zijn van een kasthomo. Een hetero had op zijn hoogst 2 smileys gebruikt.quote:
ik heb al 10000x gezegd dat nina dobrev mijn schatje is en in vampire diaries speeltquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat komt denk ik omdat er hier verder geen hommos zijn en daar dus niet over praten
ik dacht idd dat het de 2e keer wel duidelijk zou zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee omgaan. Dat 'opdonderen' lees ik nu al voor de 2e keer.. Blijkbaar kan deze of gene hier er niet mee omgang en is de simplistische reactie 'opdonderen' ..
Ja ik ben echt benieuwdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Elena/Katherina![]()
![]()
Er komt een nieuwe serie speciaal over the Originals he, dat wordt wel tof
stop nou maar, je zet jezelf alleen voor schutquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overcompensatie is wel één van de dingen wat duidt op het zijn van een kasthomo. Een hetero had op zijn hoogst 2 smileys gebruikt.
hebben we behalve tyron nog meer bewezen kasthomo's?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
moeten we al aan een hommo hoekje in de OP of is dat nog niet nodig?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb al 10000x gezegd dat nina dobrev mijn schatje is en in vampire diaries speelt
ja elena emotieloos is wel tof daarvoor was ze beetje huiliehuiliequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben echt benieuwdKlaus
![]()
Ik vind Elena alleen wat minder
nee nog nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Cara het volgende:
[..]
hebben we behalve tyron nog meer bewezen kasthomo's?
Dat 'denken' schort het bij jou aan. Groei je vast wel overheenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Cara het volgende:
[..]
ik dacht idd dat het de 2e keer wel duidelijk zou zijn
Nee joh. Tyron zijn interesses alleen spreken wel voor zich.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ga Predator 1 kijkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Tyron zijn interesses alleen spreken wel voor zich.
Ja, in de OP graag dat zij die het met anderen doen die ook hun oksels scheren, daar een pica van posten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
ik observeer dat jij in een voetbal sc zitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat 'denken' schort het bij jou aan. Groei je vast wel overheen
Nou.. veel mensen uit deze SC hebben toch wel een wat betere smaak. Je zult geen van ons in KPD zien posten van "oeh je bent lekker" "lekkere tieten" bij zo'n lelijke vadsig mens.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Alsof ik op een
[..]
Precies, die geilen op tieten middels datzelfde forum
Je observeert?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef Cara het volgende:
[..]
ik observeer dat jij in een voetbal sc zit
Ik vind Phoebe Tonkin wel wat hebbenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja elena emotieloos is wel tof daarvoor was ze beetje huiliehuilie
Mwa... als dit een voetbal SC zou zijn dan werd Tyron niet dusdanig respectvol toegesprokenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef Cara het volgende:
[..]
ik observeer dat jij in een voetbal sc zit
Joh, dat boeit mij niet. Vind het gereutel wel grappig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou.. veel mensen uit deze SC hebben toch wel een wat betere smaak. Je zult geen van ons in KPD zien posten van "oeh je bent lekker" "lekkere tieten" bij zo'n lelijke vadsig mens.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh het weerwolf meisje, ja leuk stelletje met klaus beter dan die blonde doos
Ho wacht...... Rawr-meneer wel...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou.. veel mensen uit deze SC hebben toch wel een wat betere smaak. Je zult geen van ons in KPD zien posten van "oeh je bent lekker" "lekkere tieten" bij zo'n lelijke vadsig mens.
Starfucker, een beetje over de rug van minderheid Tyron in de aandacht willen staan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joh, dat boeit mij niet. Vind het gereutel wel grappig.
Gewezen Ajax, vriend P en W is nu!
ik zal het wat beter samenvatten. je zit hier omdat je op de aandacht geiltquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je observeert?Daar is geen observatie voor nodig hoor, knul
Ik heb ook nooit gezegd dat ik Tyron respecteer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... als dit een voetbal SC zou zijn dan werd Tyron niet dusdanig respectvol toegesproken
Ook Boskamp toonde vandaag weer aan dat homo's nog niet echt geaccepteerd zijn bij de voetbalfan.
Wat gemeen, plaatsjes posten waar jongetjes met okselhaar alleen maar van kunnen dromenquote:
ja knap meisjequote:
mwah ze heeft zo'n kwalhoofd ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
Tyron ik vind Caroline juist
[ afbeelding ]
Groene ogenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht op een fototje van Cheryl.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
jemig nog een hommoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je the secret circle ook gezien? Helaas maar 1 seizoen maar welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja knap meisje
ik vind die Elijah ook een coole personage trouwens, sowieso heeft tvd wel goede acteurs/actrices
GGMM ook. Hij doet het enkel in het "Mannen post u.." topic.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh..my bad, inderdaad die ginger wel.
nee niet gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je the secret circle ook gezien? Helaas maar 1 seizoen maar wel
Aandacht wordt geschonken.. Maar daar is hier niet heel veel voor nodig hè? Zien ze weleens een vrouw?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Starfucker, een beetje over de rug van minderheid Tyron in de aandacht willen staan.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM ook. Hij doet het enkel in het "Mannen post u.." topic.
Ja joh, ik geil. En nu iets inhoudelijks?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:09 schreef Cara het volgende:
[..]
ik zal het wat beter samenvatten. je zit hier omdat je op de aandacht geilt
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik Tyron respecteer.
als zij lacht heeft zij echt een paardenbek volgens mijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Rebecca Hall was leuk in Iron Man 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |