quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb al 10000x gezegd dat nina dobrev mijn schatje is en in vampire diaries speelt
ja elena emotieloos is wel tof daarvoor was ze beetje huiliehuiliequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben echt benieuwdKlaus
![]()
Ik vind Elena alleen wat minder
nee nog nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Cara het volgende:
[..]
hebben we behalve tyron nog meer bewezen kasthomo's?
Dat 'denken' schort het bij jou aan. Groei je vast wel overheenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Cara het volgende:
[..]
ik dacht idd dat het de 2e keer wel duidelijk zou zijn
Nee joh. Tyron zijn interesses alleen spreken wel voor zich.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
moeten we al aan een hommo hoekje in de OP of is dat nog niet nodig?
Ik ga Predator 1 kijkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Tyron zijn interesses alleen spreken wel voor zich.
Ja, in de OP graag dat zij die het met anderen doen die ook hun oksels scheren, daar een pica van posten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
moeten we al aan een hommo hoekje in de OP of is dat nog niet nodig?
ik observeer dat jij in een voetbal sc zitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat 'denken' schort het bij jou aan. Groei je vast wel overheen
Nou.. veel mensen uit deze SC hebben toch wel een wat betere smaak. Je zult geen van ons in KPD zien posten van "oeh je bent lekker" "lekkere tieten" bij zo'n lelijke vadsig mens.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Alsof ik op een
[..]
Precies, die geilen op tieten middels datzelfde forum
Je observeert?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef Cara het volgende:
[..]
ik observeer dat jij in een voetbal sc zit
Ik vind Phoebe Tonkin wel wat hebbenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja elena emotieloos is wel tof daarvoor was ze beetje huiliehuilie
Mwa... als dit een voetbal SC zou zijn dan werd Tyron niet dusdanig respectvol toegesprokenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef Cara het volgende:
[..]
ik observeer dat jij in een voetbal sc zit
Joh, dat boeit mij niet. Vind het gereutel wel grappig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou.. veel mensen uit deze SC hebben toch wel een wat betere smaak. Je zult geen van ons in KPD zien posten van "oeh je bent lekker" "lekkere tieten" bij zo'n lelijke vadsig mens.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh het weerwolf meisje, ja leuk stelletje met klaus beter dan die blonde doos
Ho wacht...... Rawr-meneer wel...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou.. veel mensen uit deze SC hebben toch wel een wat betere smaak. Je zult geen van ons in KPD zien posten van "oeh je bent lekker" "lekkere tieten" bij zo'n lelijke vadsig mens.
Starfucker, een beetje over de rug van minderheid Tyron in de aandacht willen staan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joh, dat boeit mij niet. Vind het gereutel wel grappig.
Gewezen Ajax, vriend P en W is nu!
ik zal het wat beter samenvatten. je zit hier omdat je op de aandacht geiltquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je observeert?Daar is geen observatie voor nodig hoor, knul
Ik heb ook nooit gezegd dat ik Tyron respecteer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... als dit een voetbal SC zou zijn dan werd Tyron niet dusdanig respectvol toegesproken
Ook Boskamp toonde vandaag weer aan dat homo's nog niet echt geaccepteerd zijn bij de voetbalfan.
Wat gemeen, plaatsjes posten waar jongetjes met okselhaar alleen maar van kunnen dromenquote:
ja knap meisjequote:
mwah ze heeft zo'n kwalhoofd ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
Tyron ik vind Caroline juist
[ afbeelding ]
Groene ogenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht op een fototje van Cheryl.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
jemig nog een hommoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je the secret circle ook gezien? Helaas maar 1 seizoen maar welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja knap meisje
ik vind die Elijah ook een coole personage trouwens, sowieso heeft tvd wel goede acteurs/actrices
GGMM ook. Hij doet het enkel in het "Mannen post u.." topic.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh..my bad, inderdaad die ginger wel.
nee niet gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je the secret circle ook gezien? Helaas maar 1 seizoen maar wel
Aandacht wordt geschonken.. Maar daar is hier niet heel veel voor nodig hè? Zien ze weleens een vrouw?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Starfucker, een beetje over de rug van minderheid Tyron in de aandacht willen staan.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM ook. Hij doet het enkel in het "Mannen post u.." topic.
Ja joh, ik geil. En nu iets inhoudelijks?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:09 schreef Cara het volgende:
[..]
ik zal het wat beter samenvatten. je zit hier omdat je op de aandacht geilt
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik Tyron respecteer.
als zij lacht heeft zij echt een paardenbek volgens mijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Rebecca Hall was leuk in Iron Man 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |