Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef Tyron het volgende:
maar zijn jullie ook gasten die hun pielemuis niet scheren
Haha, nu zijn de rollen omgedraaid.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij mag mij dom noemen! Ik blijf op je neer kijken
Dat hou ik niet bij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als de 'man' in kwestie vervolgens ook nog geil wordt van Vampire Diaries en Eriksen is het plaatje wel compleet ja.
euhm zoek even nina dobrev op van vampire diariesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als de 'man' in kwestie vervolgens ook nog geil wordt van Vampire Diaries en Eriksen is het plaatje wel compleet ja.
Sca-ry!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Haha, nu zijn de rollen omgedraaid.
je zit op een voetbal forum. als je er niet mee om kan gaan, donder je maar opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus als een man zijn oksels scheert is ie in de beleving van de simpele ziel hier, homo?
Vampire Diariesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dat is een leuke mevrouw inderdaad, maar verslaat mijn jessica alba nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
euhm zoek even nina dobrev op van vampire diaries
quote:
te laat en tevens weer uitgeluldquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Elena/Katherina![]()
![]()
Er komt een nieuwe serie speciaal over the Originals he, dat wordt wel tof
Ik kan er prima mee omgaan. Dat 'opdonderen' lees ik nu al voor de 2e keer.. Blijkbaar kan deze of gene hier er niet mee omgang en is de simplistische reactie 'opdonderen' ..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:01 schreef Cara het volgende:
[..]
je zit op een voetbal forum. als je er niet mee om kan gaan, donder je maar op
quote:
Overcompensatie is wel één van de dingen wat duidt op het zijn van een kasthomo. Een hetero had op zijn hoogst 2 smileys gebruikt.quote:
ik heb al 10000x gezegd dat nina dobrev mijn schatje is en in vampire diaries speeltquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat komt denk ik omdat er hier verder geen hommos zijn en daar dus niet over praten
ik dacht idd dat het de 2e keer wel duidelijk zou zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee omgaan. Dat 'opdonderen' lees ik nu al voor de 2e keer.. Blijkbaar kan deze of gene hier er niet mee omgang en is de simplistische reactie 'opdonderen' ..
Ja ik ben echt benieuwdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Elena/Katherina![]()
![]()
Er komt een nieuwe serie speciaal over the Originals he, dat wordt wel tof
stop nou maar, je zet jezelf alleen voor schutquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overcompensatie is wel één van de dingen wat duidt op het zijn van een kasthomo. Een hetero had op zijn hoogst 2 smileys gebruikt.
hebben we behalve tyron nog meer bewezen kasthomo's?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
moeten we al aan een hommo hoekje in de OP of is dat nog niet nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |