Ik ga vanaf morgen ook mijn oksels scheren!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:56 schreef Tyron het volgende:
wauw net even alle gasten hier uit geluld
bedankt charmed en poezeligding
Getrouwd en kids.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat kun je onderbouwen met eigen ervaringen? Anders zijn het stuk voor stuk kasthomo's net als Tyron dus eigenlijk.
Ja blijkbaarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus als een man zijn oksels scheert is ie in de beleving van de simpele ziel hier, homo?
Dat, en als je voor PSV bent.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus als een man zijn oksels scheert is ie in de beleving van de simpele ziel hier, homo?
Rudolph van Kitchen24 is ook getrouwd met kinderen en al. Je punt is?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Getrouwd en kids.
En sowieso doen veel Spanjaarden het
En die zijn heus niet allemaal gay
Nee, we waren hem aan het pesten. Dom mens.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
iemand al 'homo' betitelen...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Wat ik onzin vind overigens
Ze is nieuw hier, dus laten we het vergeven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, we waren hem aan het pesten. Dom mens.
Je snapt ook niks he. Jezus.
Roze kleed ook lekker afquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Getrouwd en kids.
En sowieso doen veel Spanjaarden het
En die zijn heus niet allemaal gay
Jij mag mij dom noemen! Ik blijf op je neer kijkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
scheer jij je oksels eigenlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Ik wax ze.quote:
De bedenker van Married with children gaat hem nu aanklagenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rudolph van Kitchen24 is ook getrouwd met kinderen en al. Je punt is?
En als de 'man' in kwestie vervolgens ook nog geil wordt van Vampire Diaries en Eriksen is het plaatje wel compleet ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Je bedoelt het dons om het wattenstaafje?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef Tyron het volgende:
maar zijn jullie ook gasten die hun pielemuis niet scheren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |