quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom. Homoseksualiteit is allang geen echt taboe meer in Nederland
waarom schaam jij je er nog voor danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom. Homoseksualiteit is allang geen echt taboe meer in Nederland
De B van Bony.. zonder Mquote:
Ik heb het gevoel dat je geirriteerd achter je computertje zit.quote:
Serieus man; wat boeit dat nou?quote:
euh nee, boos worden om een forumpje kan ik nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je geirriteerd achter je computertje zit.![]()
dat probeer ik hem nou ook duidelijk te makenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus man; wat boeit dat nou?Net alsof we je anders gaan behandelen omdat je homofiel bent. Als je er op internet al zo moeilijk over doet gaat het irl nooit goed komen.
je zoekt je problemen bij anderenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schaam mij niet voor homo's hoor. Ik help je juist met het uit de kast komen.
ik vind het niet raar hoor dat mannen hun oksels scherenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:52 schreef Tyron het volgende:
wel schattig die tyron-scheert-zijn-oksel-fetish
Laat gaan joh, kereltje van me!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
euh nee, boos worden om een forumpje kan ik niet
nee de meeste vrouwen niet, maar de meeste mensen hier in de SC zijn dikke gasten met borst en rughaar etc nog nooit een vrouw gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het niet raar hoor dat mannen hun oksel scheren
Dus je geeft wel toe homoseksueel te zijn?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
je zoekt je problemen bij anderen
logisch natuurlijk, je zoekt herkenning
Precies, die geilen op tieten middels datzelfde forumquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee de meeste vrouwen niet, maar de meeste mensen hier in de SC zijn dikke gasten met borst en rughaar etc nog nooit een vrouw gezien
ik zeg dat je het zoekt, niet dat je het gevonden hebt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je geeft wel toe homoseksueel te zijn?
Ik vind het eigenlijk ook best fris.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee de meeste vrouwen niet, maar de meeste mensen hier in de SC zijn dikke gasten met borst en rughaar etc nog nooit een vrouw gezien
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook best fris.
En ik ken best veel mannen die dat doen, en die zijn geen homo of bi
volgens mij zijn hommos gewoon welkom hier dus maak je geen zorgen manquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zeg dat je het zoekt, niet dat je het gevonden hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |