Weer een middenvelder?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
De volgende Deen hebben ze alweer op het oog trouwens. Markus Bay van Brondby, heeft Eriksen als voorbeeld.
het is algemeen bekend dat sporters er verzorgd uit willen zien, maar iemand die nooit achter zijn computer vandaan komt begrijpt dat nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over het algemeen zie ik niet heel vaak de oksels van voetbalspelers, maar jij zal het wel aanvoelen als ervaringsdeskundige. Homo's schijnen immers ook al een gaydar te hebben.
Bam!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
het is algemeen bekend dat sporters er verzorgd uit willen zien, maar iemand die nooit achter zijn computer vandaan komt begrijpt dat niet
hij heeft meer in de eredivisie gescoord dan jijquote:
Aparte quote.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee een keeper, maar hij wil zijn middenveld capaciteiten verbeteren.
nee dat ga ik lekker niet doenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef Cara het volgende:
[..]
noem mij 5 voetballers die hun oksels scheren
Hoe oud?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, hij heeft alleen nog stage gelopen maar ze schijnen hem wel te willen.
nou dan ga je toch lekker je oksels scheren. homo.quote:
Weet je het zeker? Ik zie namelijk geen enkel feit in zijn post. Nou ja... over mij wel, maar dat was gewoon een gelukkige gok.quote:
Het is over het algemeen bekend dat je als man zijnde doorslaat als je ook je oksels scheert.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
het is algemeen bekend dat sporters er verzorgd uit willen zien, maar iemand die nooit achter zijn computer vandaan komt begrijpt dat niet
Geootje.. ik kwam op de geur van ronkende hormonen afquote:
Jij hebt mijn hart al veroverd met het washandje van Bquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik zie namelijk geen enkel feit in zijn post. Nou ja... over mij wel, maar dat was gewoon een gelukkige gok.
ik scheer het om het bijhouden, het is niet zo wanneer er 1 stoppeltje zit dat ik in paniek benquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is over het algemeen bekend dat je als man zijnde doorslaat als je ook je oksels scheert.
Niks mis met bijhouden.
En waarom kwam je dan op FOK! uit?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geootje.. ik kwam op de geur van ronkende hormonen af![]()
Dat ken ik al jarenquote:
washandje van B... uiteraard.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij hebt mijn hart al veroverd met het washandje van B
Ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik scheer het om het bijhouden, het is niet zo wanneer er 1 stoppeltje zit dat ik in paniek ben
maar hou niet zo van haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |