dan zijn er genoeg jongens die naar een wijvenserie kijken jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
nou er zijn genoeg jongens die er naar kijken dus wat je zegt slaat helemaal nergens op
En gewoon je oksels blijven scheren, niks aantrekken van de meningen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
bedankt ik had dit niet zonder jullie gekund
Weet ikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
bedankt ik had dit niet zonder jullie gekund
wat het geen wijvenserie maakt, jij zegt dat alleen omdat de naam je dat laat denken maar bent te dom om zelf te kijken en een eigen mening te vormenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef Cara het volgende:
[..]
dan zijn er genoeg jongens die naar een wijvenserie kijken ja
over homo's gesprokenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En gewoon je oksels blijven scheren, niks aantrekken van de meningen.
ja gister nog gedaanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beter waxen.. geen stoppels after ..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
mn vriendin kijkt het, ik heb het anderhalve aflevering de kans gegeven. ze had me nog zo gewaarschuwd dat het alleen voor vrouwen wasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat het geen wijvenserie maakt, jij zegt dat alleen omdat de naam je dat laat denken maar bent te dom om zelf te kijken en een eigen mening te vormen
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heeft MrStylo ooit nog een eigen productie van gemaakt.
[ afbeelding ]
Over het algemeen zie ik niet heel vaak de oksels van voetbalspelers, maar jij zal het wel aanvoelen als ervaringsdeskundige. Homo's schijnen immers ook al een gaydar te hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
zeg dat tegen al die voetballers in hun gezicht, durf je niet
noem mij 5 voetballers die hun oksels scherenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
zeg dat tegen al die voetballers in hun gezicht, durf je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |