Ik vat dit persoonlijk op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen dat je een behoorlijke debiel bent.
Zozo... swagg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Can you handle the swagger?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een van de weinige foto's waar hij normaal lijkt...
Dit is de foto waarop Zidane Strootman om een handtekening vraagt toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Can you handle the swagger?
Bedankt dat je dat nog even toevoegt, ik dacht even dat je er niet van gediend was maar het wel leuk vond.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben hier niet van gediend en vind dit niet leuk
yupquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de foto waarop Zidane Strootman om een handtekening vraagt toch?
quote:
quote:
ik werk dan ook niet in de bediening dus dienen doen we hier nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat nog even toevoegt, ik dacht even dat je er niet van gediend was maar het wel leuk vond.
quote:Gordon 'mentaal gebroken' door ruzie LA The Voices
Gordon is 'gebroken' nu het juridische conflict tussen hem en LA The Voices onoplosbaar lijkt. In een open brief laat de zanger weten dat hij de onenigheden graag had willen uitspreken, maar dat hij nu niets anders kan doen dan zijn standpunt via de pers te verspreiden.
De brief is gericht aan LA The Voices, maar omdat hij geen contact met ze krijgt is deze nu openbaar. Anderhalve maand geleden stapte Gordon uit de groep, waar hij het te druk voor zou hebben. De laatste tournee van LA The Voices werd afgelast, toen de zanger werd opgenomen in het ziekenhuis nadat hij onwel werd. Hij bleek last te hebben van een verwaarloosde griep, in combinatie met oververmoeidheid.
'Ik weet dat ik ten alle tijde ten goede trouw heb gehandeld', schrijft Gordon. 'Ik ben diep geraakt door de aantijgingen.' Hij vindt het jammer dat de jongens de juridische weg kiezen. 'Ik wil dat Nederland weet hoe jullie met mijn dromen zijn omgegaan. Jullie zijn bezig geweest met eigen belang en met zulke vrienden heb ik geen vijanden meer nodig', gaat hij verder. 'Ik ben mentaal gebroken van wat er de laatste weken is gebeurd. Ik ben het zat om elke dag wel ergens te lezen wat voor klootzak, ruziemaker of talentloos varken ik ben.'
Gordon sluit de brief af met een 'oprecht excuses' aan de fans van LA The Voices.
Bron: AD
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef j0rdiiii het volgende:
let op ajacied4lf
ajax en denemarken nu op nieuwsuur
quote:
Iets over een Deense opleiding?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef j0rdiiii het volgende:
let op ajacied4lf
ajax en denemarken nu op nieuwsuur
Te allen tijde...quote:
jij bent degene die een wijvenserie kijkt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
nou je kan ook gewoon even normaal doen ik ben hier niet van gediend en vind dit niet leuk
nou er zijn genoeg jongens die er naar kijken dus wat je zegt slaat helemaal nergens opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:42 schreef Cara het volgende:
[..]
jij bent degene die een wijvenserie kijkt.
Pak die huilies maar aan!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
nou er zijn genoeg jongens die er naar kijken dus wat je zegt slaat helemaal nergens op
Gewoon doen wat je zelf leuk vindquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
nou er zijn genoeg jongens die er naar kijken dus wat je zegt slaat helemaal nergens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |