Ik sla over, maar houd ons vooral op de hoogte. Dan zoek ik in de tussentijd uit hoe Plex werkt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
wat vertraging maar heerenveen tv begint
ben benieuwd
niks je bent toch niet meer te reddenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat probeer je me nu duidelijk te maken?
Houd jezelf in bedwang, JR.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat probeer je me nu duidelijk te maken?
Ik koop wel even een doos tissues, kan je dat uitprinten via een 3D printerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om in huilen uit te barsten nu.
Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik koop wel even een doos tissues, kan je dat uitprinten via een 3D printer
gr gr
Leuk nummer, heb het meteen gestuurd naar Jermain.quote:
er zijn ook mensen die een leven hebben dan 24/7 hiernaartoe te gaan hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu het VMBO-niveau toch zo sterk gedaald is, valt het gelijk stil.
Leuk DP.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:46 schreef Kevin_Strootman het volgende:
[..]
Leuk nummer, heb het meteen gestuurd naar Jermain.
Ik ben uitgeluld door Tyron. Al snap ik je post niet geheel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu het VMBO-niveau toch zo sterk gedaald is, valt het gelijk stil.
hij is ggmmquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit vind ik een ongepaste opmerking.
mooi, straks nog even je moeder uitlullen, snap je hem hahahahaha xdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben uitgeluld door Tyron. Al snap ik je post niet geheel.
Nee jij doet alleen kerels.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
mooi, straks nog even je moeder uitlullen, snap je hem hahahahaha xd
Is goed. Ik ga eens aan Game of Thrones season 3 beginnen en dan richting bed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
mooi, straks nog even je moeder uitlullen, snap je hem hahahahaha xd
Sta jij even voor lul met dat lage streepje in je username.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:46 schreef Kevin_Strootman het volgende:
[..]
Leuk nummer, heb het meteen gestuurd naar Jermain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |