aldus de puber die gister nog zei dat andere mensen zich niet zo druk moeten makenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Een gozer die anderen de les probeert te lezen terwijl hij zich als een ontoerekeningsvatbare debiel gedraagt. Was vanochtend weer te merken toen Tyron weer eens 10 posts achter elkaar met Eriksen plaatste. Met zijn irritante eriksen gefap, niemand mag kritiek op hem hebben.
Kortom, Tyron is een vertyft kutventje
Einde mening.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
aldus de puber die gister nog zei dat andere mensen zich niet zo druk moeten maken
Ik begin hem ook steeds irritanter te vinden, maar ik ben bereid om hem nog een kans te geven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Een gozer die anderen de les probeert te lezen terwijl hij zich als een ontoerekeningsvatbare debiel gedraagt. Was vanochtend weer te merken toen Tyron weer eens 10 posts achter elkaar met Eriksen plaatste. Met zijn irritante eriksen gefap, niemand mag kritiek op hem hebben.
Kortom, Tyron is een vertyft kutventje
Einde mening.
jij zal er iig niet inpassen met die bolle kop van jequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
Tyron vs Stijn in een kooi ..dat wil ik wel zien.
Auwquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij zal er iig niet inpassen met die bolle kop van je
Wat een haat opeens.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij zal er iig niet inpassen met die bolle kop van je
Nee, eigenlijk totaal niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
moet jij gewend zijn met je deprimerend leventje
apekooiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
Tyron vs Stijn in een kooi ..dat wil ik wel zien.
Fax wat door.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pak even een zak chips erbij, dit kan nog leuk worden.
Met Rensquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
wat vertraging maar heerenveen tv begint
ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |