quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mag af en toe eens meeballen. Schöne laat ik trouwens nauwelijks meespelen. Sana heb ik verhuurd aan Volendam
Duh, waarom denk je dat Stijn al zo lang ongeslagen is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje. Gelukkig kan je FM aan en uit zetten om de wedstrijd opnieuw te spelen
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..], zeg nou maar dat het je handpop is.
quote:
Ooh daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
als je verliest moet je opnieuw beginnen
hou je bek eens nichtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..], zeg nou maar dat het je handpop is.
Nou, zeg. Doe eens normaal, ik scheld jou toch ook niet uit voor nicht. Laten we lief voor elkaar zijn en streven naar een betere samenleving.quote:
Dan vind ik hem een cheater.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij geen tactiek heeft.
Tenzij je het opnieuw spelen van wedstrijden tactiek vindt.
Op basis van wat zit hij eigenlijk al zolang bij Ajax? Of zijn het toch echt zijn talenten in de toto?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
ja hahaha heini 'mijn oude cluppie ADO' otto![]()
doe dan ook niet zo ongelooflijk irritantquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, zeg. Doe eens normaal, ik scheld jou toch ook niet uit voor nicht. Laten we lief voor elkaar zijn en streven naar een betere samenleving.
Ga je me anders nicht noemen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
kan jij niet gewoon even die teringsmoel van je dicht houden
Uh, oké.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:23 schreef hoidoeihoideoi het volgende:
[..]
doe dan ook niet zo ongelooflijk irritant
Post vooral je bevindingen in dit topic.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:24 schreef Cara het volgende:
ik ga FM maar eens opstarten voor het eerst in 5 maanden
steam moet updatenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Post vooral je bevindingen in dit topic.
geen idee hoe hij erin is gekomenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op basis van wat zit hij eigenlijk al zolang bij Ajax? Of zijn het toch echt zijn talenten in de toto?
[ afbeelding ]
Wat kijk je?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu al een toffe film, beter dan predator 2
Jij doet ook alles tegelijk hč.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu al een toffe film, beter dan predator 2
je wilt mij niet tegen je vriendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terecht roodquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
terecht rood? wat vinden jullie
Mwa, hij gaat voor de bal.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Damnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan beter oud papier ophalen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, hij gaat voor de bal.
Hij kan er ook niks aan doen dat hij extreem talentloos is.
Het is maar te hopen dat Excelsior nooit meer promoveert. Het rubber zie je alweer door de lucht vliegenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Ga zo door en ik zal je beledigen.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:28 schreef hoidoeihoideoi het volgende:
[..]
ga nou maar weer paint tekeningen maken
om vervolgens weer uitgeluld te worden? oke.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is maar te hopen dat Excelsior nooit meer promoveert. Het rubber zie je alweer door de lucht vliegen
[..]
Ga zo door en ik zal je beledigen.
Gedroeg jij je thuis ook zo? Want dan begrijp ik wel dat je uit huis moest.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
om vervolgens weer uitgeluld te worden? oke.
ik moest niks?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gedroeg jij je thuis ook zo? Want dan begrijp ik wel dat je uit huis moest.
Sorry, maar het moest gebeuren
Ach dan lult hij wel met zichzelf.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter reageer je gewoon (en de rest ook) niet meer op die tyron kloon
Littlerabbit, ik stel je een nieuw woord voor: ''Negeren''.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kontebonken gaat blijkbaar ook vervelen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zou denken nu hij wat te neuken heeft dat hij minder irritant is.. maar nee hoor.
Oei.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
misschien moet je eens een leven buiten fok! zoeken ipv mensen vervelend te vinden depressief achter je computertjequote:
iemand die zn oksels scheert die wat te neuken heeft? I call liesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zou denken nu hij wat te neuken heeft dat hij minder irritant is.. maar nee hoor.
Jaja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
misschien moet je eens een leven buiten fok! zoeken ipv mensen vervelend te vinden depressief achter je computertje
van jou hebben je ouders ook geen last, je blijft tot je 30ste eenzaam achter je computertje zitten, niemand die last van je heeftquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moest je wel, maar ik weiger door je posts te graven vertyft als ze zijn. Dus je hebt mij er klaarblijkelijk weer uitgeluld of zo.quote:
Haha mooi ditquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
van jou hebben je ouders ook geen last, je blijft tot je 30ste eenzaam achter je computertje zitten, niemand die last van je heeft
Ik zie dit als internetpesten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
van jou hebben je ouders ook geen last, je blijft tot je 30ste eenzaam achter je computertje zitten, niemand die last van je heeft
ik moest niet, het was een beslissing van twee kantenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moest je wel, maar ik weiger door je posts te graven vertyft als ze zijn. Dus je hebt mij er klaarblijkelijk weer uitgeluld of zo.
nee want er klopt gewoon niets van wat je zeiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha mooi ditHet kwam dus toch aan.
Van je ouders en jeugdzorg?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik moest niet, het was een beslissing van twee kanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |