Rustig Stijn. Schwarzenegger heeft je steun in de jungle nodig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het je niets interesseert, houd dan verdomme eens je bek dicht.
Nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het je niets interesseert, houd dan verdomme eens je bek dicht.
maar ben je een fan van mij ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:15 schreef hoidoeihoideoi het volgende:
[..]
ik zweer op de neus van christian dannemann eriksen dat ik nieuw ben maar ik lees al een tijdje mee
Ach, kom nu het seizoen door met Boilesen en Blind ,soms schuif ik moisander en denswil door.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boerrigter zit bij mij nog de tribune warm te houden. Dijks is prima back-up
Ik zie het, ik zie guerrila'squote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig Stijn. Schwarzenegger heeft je steun in de jungle nodig.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja joh, ik geil. En nu iets inhoudelijks?
Boilesen is nog steeds geblesseerd hier. Ik ga alleen in de CL goed. Hoesen scoorde net 4x in de CL tegen Nordsjaellandquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, kom nu het seizoen door met Boilesen en Blind ,soms schuif ik moisander en denswil door.
Seizoen 1 ging best lekker, kampioen, kwartfinale CL, beker gewonnen niets mis mee.
Trainingen gaan ook lekker
Dit is een zeer verwarrende reactie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga dan ook niet verkapt met een jankmuil zitten omdat ik weer iets FM-gerelateerds post.
Serero scoorde bij mij een hattrick tegen nordsjaellandquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boilesen is nog steeds geblesseerd hier. Ik ga alleen in de CL goed. Hoesen scoorde net 4x in de CL tegen Nordsjaelland
Het is wat zeg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serero scoorde bij mij een hattrick tegen nordsjaelland
Die mag af en toe eens meeballen. Schöne laat ik trouwens nauwelijks meespelen. Sana heb ik verhuurd aan Volendamquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serero scoorde bij mij een hattrick tegen nordsjaelland
neinquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
volgens mij zit tyron te kletsen met zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |