Ik vind je posts wel erg ééntonig worden. Dit val mij tegen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aandacht wordt geschonken.. Maar daar is hier niet heel veel voor nodig hè? Zien ze weleens een vrouw?
Nee dit vind ik dan weer niks.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Rebecca Hall was leuk in Iron Man 3
Maakt niet uit want om jou zal toch niemand lachenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
als zij lacht heeft zij echt een paardenbek volgens mij
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maakt niet uit want om jou zal toch niemand lachen
uh jawelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maakt niet uit want om jou zal toch niemand lachen
Heb Boerrigter voor 3 miljoen, en Dijks voor 5.75 miljoen beiden kunnen slijten aan Anderlechtquote:
Zullen we weer vriendjes zijn. Ik heb je voorkeuren inmiddels een plekje kunnen geven en daarmee kunnen accepteren.quote:
Nou en.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb Boerrigter voor 3 miljoen, en Dijks voor 5.75 miljoen beiden kunnen slijten aan Anderlecht![]()
hier moet ik even over nadenkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen we weer vriendjes zijn. Ik heb je voorkeuren inmiddels een plekje kunnen geven en daarmee kunnen accepteren.
Boerrigter zit bij mij nog de tribune warm te houden. Dijks is prima back-upquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb Boerrigter voor 3 miljoen, en Dijks voor 5.75 miljoen beiden kunnen slijten aan Anderlecht![]()
welterustenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga me bed op zoeken
Morgen weer werken
Trusten
ik zweer op de neus van christian dannemann eriksen dat ik nieuw ben maar ik lees al een tijdje meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |