quote:
hey een vrouw. tieten al gepost?quote:
En Spartaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu wil ik GAE nog in de eredivisie zien en dan ben ik blij.
Te veel inhoud, kun je niet aanquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig. Jimbo kan alles aan, met zijn mooie blonde manen
Jimbo lijkt op Toivonen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet blond valquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
na dat ik dit hoorde zijn die blonde lokken eraf gegaanquote:
geduldquote:
Oh, het zijn dus oude foto's.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
na dat ik dit hoorde zijn die blonde lokken eraf gegaan
uiteraardquote:
torres douwt em in je oor ipv je doos met dat richtingsgevoel van emquote:
Goed besluit om naar de kapper te gaan. Dit zeg ik zonder je nieuwe kapsel gezien te hebben.quote:
Ik knapte af toen ik plots koters van hem het veld op zag komen..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
torres douwt em in je oor ipv je doos met dat richtingsgevoel van em
Deze post maakt mij meer verdrietig dan boos.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Goed besluit om naar de kapper te gaan. Dit zeg ik zonder je nieuwe kapsel gezien te hebben.
Hij is op Heerenveen-tv geweest.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komt zo langs met toffe verhalen
Lees je dit Ajaxied? Jij, ja jij, maakt iemand verdrietig!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post maakt mij meer verdrietig dan boos.
Onze eigen Heerenveen Hooliganquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post maakt mij meer verdrietig dan boos.
Het is nog altijd Ajacied.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lees je dit Ajaxied? Jij, ja jij, maakt iemand verdrietig!!!
picsquote:
Jimbo een dusdanige leugen voorleggen doet zelfs bij mij pijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Het is nog altijd Ajacied.
Bedankt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lees je dit Ajaxied? Jij, ja jij, maakt iemand verdrietig!!!
Jij vindt Toivonen haar mooi?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo een dusdanige leugen voorleggen doet zelfs bij mij pijn.
'Geen dank 'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo een dusdanige leugen voorleggen doet zelfs bij mij pijn.
[..]
Bedankt.
Is nog niet vrijgegeven die uitzending, maar zag 't voorbijkomen Ben echt 90% zeker dat 't m is.quote:
Je hebt alleen zijn facebookfoto gezien toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is nog niet vrijgegeven die uitzending, maar zag 't voorbijkomen Ben echt 90% zeker dat 't m is.
Ten eerste is dit langer. Ten tweede ben je erg brutaal bezig.quote:
Uh, wat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Nielsert.. vetklep schijnt in actie te zijn.. Wil je mij een plezier doen?
Dat was gisteren, toen heb ik voor niks tientallen plaatjes gepost. Ik ben niet boos maar wel verdrietig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Niet zo ordinair...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hou al op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ten eerste is dit langer. Ten tweede ben je erg brutaal bezig.
Ja sorry! Ik had een feestje!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was gisteren, toen heb ik voor niks tientallen plaatjes gepost. Ik ben niet boos maar wel verdrietig.
Heb je nog een hamburger die je wat kaal leek opgevrolijkt met ketchup?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ten eerste is dit langer. Ten tweede ben je erg brutaal bezig.
[..]
Uh, wat.
Het kan serieus niet missen man.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt alleen zijn facebookfoto gezien toch?
gedraag je niet als een wijfquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee. Ik moet sowieso boodschappen doen. Zelfs mijn ketchup is op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je nog een hamburger die je wat kaal leek opgevrolijkt met ketchup?
Oke chef, haal jij ff snel een biertje voor mequote:
dat is beter. wat voor bier?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oke chef, haal jij ff snel een biertje voor me
Die is nog aan het chillen in de lobby.quote:
Iets waar je van gaat hinneken, doe maar heineken ..quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oke chef, haal jij ff snel een biertje voor me
en we zijn weer terug bij af. helaasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iets waar je van gaat hinneken, doe maar heineken ..
genre?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:17 schreef Tyron het volgende:
Davy gelieve een paar leuke nummers te posten.
14quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:17 schreef Tyron het volgende:
Die competitie is ook weinig meer aan zo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zulte/Waregem wordt afgemaakt. Is er nu al een kampioen in Belgie?
Hoi ik heet Davyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:17 schreef Tyron het volgende:
Stijn?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Ajacied probeert me nu Grieks te leren...
Jij was toch die Robbensmurf die anderhalf uur lang over haters kan posten?quote:
Belgische competitie is ook geen neuk aan. Wanneer gaan ze daar eens mooie stadions neerzetten?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die competitie is ook weinig meer aan zo.
Jij bent toch die doos die geen verstand van voetbal heeft?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij was toch die Robbensmurf die anderhalf uur lang over haters kan posten?
Uh, ok.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belgische competitie is ook geen neuk aan. Wanneer gaan ze daar eens mooie stadions neerzetten?
Nee, die is 14, dan leer je dat nog nietquote:
Ga me nu niet verwarren met de vrouw waar je zoveel van houdtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent toch die doos die geen verstand van voetbal heeft?
Sneijder zijn dinsdag overleden oma was Grieks. Dat je het weet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Ajacied probeert me nu Grieks te leren...
Ik verwar je helemaal niet met Geoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga me nu niet verwarren met de vrouw waar je zoveel van houdt
Nee, wist ik niet. Mijn condoleancequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sneijder zijn dinsdag overleden oma was Grieks. Dat je het weet.
quote:
Hij zat bijna in het vliegtuig om Johan en René af te tuigen, gelukkig heeft Hansie Hansie hem ervan kunnen weerhouden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet. Mijn condoleance
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
lelijk
heb je iets kendrick / macklemore / asap rocky achtig ofzo
Er zijn mannen die Robben als de ideale vrouw zien..quote:
Als hij in topvorm is, wat hij de laatste 6 weken ongeveer wel weer is.quote:
Lambiekquote:
Uitstraling.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik zag de link tussen mooie stadions en een leuke competitie niet helemaal.
Ik kijk dat te weinig.. Maar jij vind het leuk..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zat bijna in het vliegtuig om Johan en René af te tuigen, gelukkig heeft Hansie Hansie hem ervan kunnen weerhouden.
Dus je geeft hem nu namen die hij aan jou moet geven zodat jij het kan luisteren. Is het dan niet veel praktischer om het zelf gewoon op te zettenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
lelijk
heb je iets kendrick / macklemore / asap rocky achtig ofzo
vindt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kijk dat te weinig.. Maar jij vind het leuk..
Nee ik noemde namen die een bepaald soort rap rappen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je geeft hem nu namen die hij aan jou moet geven zodat jij het kan luisteren. Is het dan niet veel praktischer om het zelf gewoon op te zetten
Jeetje littlerabbit, je bent wel op dreef vandaag.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je geeft hem nu namen die hij aan jou moet geven zodat jij het kan luisteren. Is het dan niet veel praktischer om het zelf gewoon op te zetten
Hoe kun je hier nou nog slecht spelen;quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik zag de link tussen mooie stadions en een leuke competitie niet helemaal.
Kutbierquote:
Bedankt. Ik ben ook best tevreden over mijzelf.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje littlerabbit, je bent wel op dreef vandaag.
Dat was de hele dag voorpagina nieuws, ik heb het nog niet op tv gezien.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kijk dat te weinig.. Maar jij vind het leuk..
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe kun je hier nou nog slecht spelen;
[ afbeelding ]
leuke krokodilquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe kun je hier nou nog slecht spelen;
[ afbeelding ]
ik vind je ook best wel geinig. behalve dat je een jood bentquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben ook best tevreden over mijzelf.
kan je even 10 minuten je bek houden bedanktquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanaf nu vind ik je overigens niet meer lief, ajacied4lf
golddigger.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Jij hebt geluid?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
kan je even 10 minuten je bek houden bedankt
Omdat hij Grieks met je wilde?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Onder de gordel, vriendquote:
Nee.. taalcorrectie in den openbaarheidquote:
Oke vriendquote:
Te goedkoopquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie relatie gaat snel. Al blijft Maxima een starfucker.
wie?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie relatie gaat snel. Al blijft Maxima een starfucker.
quote:
Van je flamoes dan?quote:
Oprotten, omdat?quote:
dat ik het ooit nog met jou eens zou wordenquote:
Natuurlijk. Ik blijf .quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je de regels van deze sc niet volgt natuurlijk.
Die staan in de OP, niet dat die OP nu zo belangrijk is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je de regels van deze sc niet volgt natuurlijk.
Je druk maken om de OPquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die staan in de OP, niet dat die OP nu zo belangrijk is.
Bij 'gezellig' stopte ik met lezen..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die staan in de OP, niet dat die OP nu zo belangrijk is.
Je mag toch geen DM openbaar maken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:30 schreef Tyron het volgende:
ah dm van poezeligding ontvangen
bedankt, ziet er goed uit
doe ik ook nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag toch geen DM openbaar maken?
Ik ga nog een variant op Madvillain makenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het heeft Kapi flink wat tranen gekost, maar hij is er weer.
Inderdaad, dom van hem.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag toch geen DM openbaar maken?
Oke.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga nog een variant op Madvillain maken
Stuur doorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:30 schreef Tyron het volgende:
ah dm van poezeligding ontvangen
bedankt, ziet er goed uit
Eye of the beholderquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef Cara het volgende:
waarom zijn de vrouwen die in de SC komen toch altijd van die aandachtshoeren![]()
ik mis jojo een beetje
En nu naar mijquote:
"Bedankt, ziet er goed uit"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee ik zeg toch niet wat er gestuurd is dus maak ik niks openbaar
Euhm...quote:
Mijn haar zit best leuk vandaagquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
uh kan het ook over iets heel anders hebben
Je bent zelf irritant.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij ontvangt met je irritante gedrag helemaal niks meer van mij
wtf doe je in een voetbal slowchatquote:
Een heel weelderige bosquote:
Zoveel swagquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat maar. Mijn creativiteit is weg. Verder dan dit kom ik even niet.
[ afbeelding ]
Daar waar bij het bij anderen door steroidengebruik uitvaltquote:
Niemand geeft een fuck.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk accepteren dit, optyfen en weg er mee
op je borstenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar waar bij het bij anderen door steroidengebruik uitvalt
Als ik zo'n vriend had zou ik ook een masker dragen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat maar. Mijn creativiteit is weg. Verder dan dit kom ik even niet.
[ afbeelding ]
Lees het bericht eens goed, debiel.quote:
Nee. Sterker nog ik ga straks naar bedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Littlerabbit, ga jij nog een film kijken?
Jij durft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog ik ga straks naar bed
tijd om weer te gaanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Littlerabbit quote-meldde haar hierheen...
haha, homoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:37 schreef Tyron het volgende:
straks even aflevering kijken van vampire diaries
Ik kan alleen maar zeggen dat je een behoorlijke debiel bent.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe ik. En dan nog steeds die vraag.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een van de weinige foto's waar hij normaal lijkt...
Ik vat dit persoonlijk op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen dat je een behoorlijke debiel bent.
Zozo... swagg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Can you handle the swagger?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een van de weinige foto's waar hij normaal lijkt...
Dit is de foto waarop Zidane Strootman om een handtekening vraagt toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Can you handle the swagger?
Bedankt dat je dat nog even toevoegt, ik dacht even dat je er niet van gediend was maar het wel leuk vond.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben hier niet van gediend en vind dit niet leuk
yupquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de foto waarop Zidane Strootman om een handtekening vraagt toch?
quote:
quote:
ik werk dan ook niet in de bediening dus dienen doen we hier nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat nog even toevoegt, ik dacht even dat je er niet van gediend was maar het wel leuk vond.
quote:Gordon 'mentaal gebroken' door ruzie LA The Voices
Gordon is 'gebroken' nu het juridische conflict tussen hem en LA The Voices onoplosbaar lijkt. In een open brief laat de zanger weten dat hij de onenigheden graag had willen uitspreken, maar dat hij nu niets anders kan doen dan zijn standpunt via de pers te verspreiden.
De brief is gericht aan LA The Voices, maar omdat hij geen contact met ze krijgt is deze nu openbaar. Anderhalve maand geleden stapte Gordon uit de groep, waar hij het te druk voor zou hebben. De laatste tournee van LA The Voices werd afgelast, toen de zanger werd opgenomen in het ziekenhuis nadat hij onwel werd. Hij bleek last te hebben van een verwaarloosde griep, in combinatie met oververmoeidheid.
'Ik weet dat ik ten alle tijde ten goede trouw heb gehandeld', schrijft Gordon. 'Ik ben diep geraakt door de aantijgingen.' Hij vindt het jammer dat de jongens de juridische weg kiezen. 'Ik wil dat Nederland weet hoe jullie met mijn dromen zijn omgegaan. Jullie zijn bezig geweest met eigen belang en met zulke vrienden heb ik geen vijanden meer nodig', gaat hij verder. 'Ik ben mentaal gebroken van wat er de laatste weken is gebeurd. Ik ben het zat om elke dag wel ergens te lezen wat voor klootzak, ruziemaker of talentloos varken ik ben.'
Gordon sluit de brief af met een 'oprecht excuses' aan de fans van LA The Voices.
Bron: AD
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef j0rdiiii het volgende:
let op ajacied4lf
ajax en denemarken nu op nieuwsuur
quote:
Iets over een Deense opleiding?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef j0rdiiii het volgende:
let op ajacied4lf
ajax en denemarken nu op nieuwsuur
Te allen tijde...quote:
jij bent degene die een wijvenserie kijkt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
nou je kan ook gewoon even normaal doen ik ben hier niet van gediend en vind dit niet leuk
nou er zijn genoeg jongens die er naar kijken dus wat je zegt slaat helemaal nergens opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:42 schreef Cara het volgende:
[..]
jij bent degene die een wijvenserie kijkt.
Pak die huilies maar aan!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
nou er zijn genoeg jongens die er naar kijken dus wat je zegt slaat helemaal nergens op
Gewoon doen wat je zelf leuk vindquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
nou er zijn genoeg jongens die er naar kijken dus wat je zegt slaat helemaal nergens op
dan zijn er genoeg jongens die naar een wijvenserie kijken jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
En gewoon je oksels blijven scheren, niks aantrekken van de meningen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
bedankt ik had dit niet zonder jullie gekund
Weet ikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
bedankt ik had dit niet zonder jullie gekund
wat het geen wijvenserie maakt, jij zegt dat alleen omdat de naam je dat laat denken maar bent te dom om zelf te kijken en een eigen mening te vormenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef Cara het volgende:
[..]
dan zijn er genoeg jongens die naar een wijvenserie kijken ja
over homo's gesprokenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En gewoon je oksels blijven scheren, niks aantrekken van de meningen.
ja gister nog gedaanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beter waxen.. geen stoppels after ..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
mn vriendin kijkt het, ik heb het anderhalve aflevering de kans gegeven. ze had me nog zo gewaarschuwd dat het alleen voor vrouwen wasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat het geen wijvenserie maakt, jij zegt dat alleen omdat de naam je dat laat denken maar bent te dom om zelf te kijken en een eigen mening te vormen
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heeft MrStylo ooit nog een eigen productie van gemaakt.
[ afbeelding ]
Over het algemeen zie ik niet heel vaak de oksels van voetbalspelers, maar jij zal het wel aanvoelen als ervaringsdeskundige. Homo's schijnen immers ook al een gaydar te hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
zeg dat tegen al die voetballers in hun gezicht, durf je niet
noem mij 5 voetballers die hun oksels scherenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
zeg dat tegen al die voetballers in hun gezicht, durf je niet
Weer een middenvelder?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
De volgende Deen hebben ze alweer op het oog trouwens. Markus Bay van Brondby, heeft Eriksen als voorbeeld.
het is algemeen bekend dat sporters er verzorgd uit willen zien, maar iemand die nooit achter zijn computer vandaan komt begrijpt dat nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over het algemeen zie ik niet heel vaak de oksels van voetbalspelers, maar jij zal het wel aanvoelen als ervaringsdeskundige. Homo's schijnen immers ook al een gaydar te hebben.
Bam!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
het is algemeen bekend dat sporters er verzorgd uit willen zien, maar iemand die nooit achter zijn computer vandaan komt begrijpt dat niet
hij heeft meer in de eredivisie gescoord dan jijquote:
Aparte quote.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee een keeper, maar hij wil zijn middenveld capaciteiten verbeteren.
nee dat ga ik lekker niet doenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef Cara het volgende:
[..]
noem mij 5 voetballers die hun oksels scheren
Hoe oud?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, hij heeft alleen nog stage gelopen maar ze schijnen hem wel te willen.
nou dan ga je toch lekker je oksels scheren. homo.quote:
Weet je het zeker? Ik zie namelijk geen enkel feit in zijn post. Nou ja... over mij wel, maar dat was gewoon een gelukkige gok.quote:
Het is over het algemeen bekend dat je als man zijnde doorslaat als je ook je oksels scheert.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
het is algemeen bekend dat sporters er verzorgd uit willen zien, maar iemand die nooit achter zijn computer vandaan komt begrijpt dat niet
Geootje.. ik kwam op de geur van ronkende hormonen afquote:
Jij hebt mijn hart al veroverd met het washandje van Bquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik zie namelijk geen enkel feit in zijn post. Nou ja... over mij wel, maar dat was gewoon een gelukkige gok.
ik scheer het om het bijhouden, het is niet zo wanneer er 1 stoppeltje zit dat ik in paniek benquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is over het algemeen bekend dat je als man zijnde doorslaat als je ook je oksels scheert.
Niks mis met bijhouden.
En waarom kwam je dan op FOK! uit?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geootje.. ik kwam op de geur van ronkende hormonen af![]()
Dat ken ik al jarenquote:
washandje van B... uiteraard.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij hebt mijn hart al veroverd met het washandje van B
Ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik scheer het om het bijhouden, het is niet zo wanneer er 1 stoppeltje zit dat ik in paniek ben
maar hou niet zo van haar
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom. Homoseksualiteit is allang geen echt taboe meer in Nederland
waarom schaam jij je er nog voor danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom. Homoseksualiteit is allang geen echt taboe meer in Nederland
De B van Bony.. zonder Mquote:
Ik heb het gevoel dat je geirriteerd achter je computertje zit.quote:
Serieus man; wat boeit dat nou?quote:
euh nee, boos worden om een forumpje kan ik nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je geirriteerd achter je computertje zit.![]()
dat probeer ik hem nou ook duidelijk te makenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus man; wat boeit dat nou?Net alsof we je anders gaan behandelen omdat je homofiel bent. Als je er op internet al zo moeilijk over doet gaat het irl nooit goed komen.
je zoekt je problemen bij anderenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schaam mij niet voor homo's hoor. Ik help je juist met het uit de kast komen.
ik vind het niet raar hoor dat mannen hun oksels scherenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:52 schreef Tyron het volgende:
wel schattig die tyron-scheert-zijn-oksel-fetish
Laat gaan joh, kereltje van me!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
euh nee, boos worden om een forumpje kan ik niet
nee de meeste vrouwen niet, maar de meeste mensen hier in de SC zijn dikke gasten met borst en rughaar etc nog nooit een vrouw gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het niet raar hoor dat mannen hun oksel scheren
Dus je geeft wel toe homoseksueel te zijn?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
je zoekt je problemen bij anderen
logisch natuurlijk, je zoekt herkenning
Precies, die geilen op tieten middels datzelfde forumquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee de meeste vrouwen niet, maar de meeste mensen hier in de SC zijn dikke gasten met borst en rughaar etc nog nooit een vrouw gezien
ik zeg dat je het zoekt, niet dat je het gevonden hebt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je geeft wel toe homoseksueel te zijn?
Ik vind het eigenlijk ook best fris.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee de meeste vrouwen niet, maar de meeste mensen hier in de SC zijn dikke gasten met borst en rughaar etc nog nooit een vrouw gezien
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook best fris.
En ik ken best veel mannen die dat doen, en die zijn geen homo of bi
volgens mij zijn hommos gewoon welkom hier dus maak je geen zorgen manquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zeg dat je het zoekt, niet dat je het gevonden hebt.
En dat kun je onderbouwen met eigen ervaringen? Anders zijn het stuk voor stuk kasthomo's net als Tyron dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook best fris.
En ik ken best veel mannen die dat doen, en die zijn geen homo of bi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |