Jij bent toch die doos die geen verstand van voetbal heeft?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij was toch die Robbensmurf die anderhalf uur lang over haters kan posten?
Uh, ok.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belgische competitie is ook geen neuk aan. Wanneer gaan ze daar eens mooie stadions neerzetten?
Nee, die is 14, dan leer je dat nog nietquote:
Ga me nu niet verwarren met de vrouw waar je zoveel van houdtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent toch die doos die geen verstand van voetbal heeft?
Sneijder zijn dinsdag overleden oma was Grieks. Dat je het weet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Ajacied probeert me nu Grieks te leren...
Ik verwar je helemaal niet met Geoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga me nu niet verwarren met de vrouw waar je zoveel van houdt
Nee, wist ik niet. Mijn condoleancequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sneijder zijn dinsdag overleden oma was Grieks. Dat je het weet.
quote:
Hij zat bijna in het vliegtuig om Johan en René af te tuigen, gelukkig heeft Hansie Hansie hem ervan kunnen weerhouden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet. Mijn condoleance
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
lelijk
heb je iets kendrick / macklemore / asap rocky achtig ofzo
Er zijn mannen die Robben als de ideale vrouw zien..quote:
Als hij in topvorm is, wat hij de laatste 6 weken ongeveer wel weer is.quote:
Lambiekquote:
Uitstraling.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik zag de link tussen mooie stadions en een leuke competitie niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |