Jij bent toch die doos die geen verstand van voetbal heeft?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij was toch die Robbensmurf die anderhalf uur lang over haters kan posten?
Uh, ok.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belgische competitie is ook geen neuk aan. Wanneer gaan ze daar eens mooie stadions neerzetten?
Nee, die is 14, dan leer je dat nog nietquote:
Ga me nu niet verwarren met de vrouw waar je zoveel van houdtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent toch die doos die geen verstand van voetbal heeft?
Sneijder zijn dinsdag overleden oma was Grieks. Dat je het weet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Ajacied probeert me nu Grieks te leren...
Ik verwar je helemaal niet met Geoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga me nu niet verwarren met de vrouw waar je zoveel van houdt
Nee, wist ik niet. Mijn condoleancequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sneijder zijn dinsdag overleden oma was Grieks. Dat je het weet.
quote:
Hij zat bijna in het vliegtuig om Johan en René af te tuigen, gelukkig heeft Hansie Hansie hem ervan kunnen weerhouden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet. Mijn condoleance
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
lelijk
heb je iets kendrick / macklemore / asap rocky achtig ofzo
Er zijn mannen die Robben als de ideale vrouw zien..quote:
Als hij in topvorm is, wat hij de laatste 6 weken ongeveer wel weer is.quote:
Lambiekquote:
Uitstraling.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik zag de link tussen mooie stadions en een leuke competitie niet helemaal.
Ik kijk dat te weinig.. Maar jij vind het leuk..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zat bijna in het vliegtuig om Johan en René af te tuigen, gelukkig heeft Hansie Hansie hem ervan kunnen weerhouden.
Dus je geeft hem nu namen die hij aan jou moet geven zodat jij het kan luisteren. Is het dan niet veel praktischer om het zelf gewoon op te zettenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
lelijk
heb je iets kendrick / macklemore / asap rocky achtig ofzo
vindt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kijk dat te weinig.. Maar jij vind het leuk..
Nee ik noemde namen die een bepaald soort rap rappen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je geeft hem nu namen die hij aan jou moet geven zodat jij het kan luisteren. Is het dan niet veel praktischer om het zelf gewoon op te zetten
Jeetje littlerabbit, je bent wel op dreef vandaag.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je geeft hem nu namen die hij aan jou moet geven zodat jij het kan luisteren. Is het dan niet veel praktischer om het zelf gewoon op te zetten
Hoe kun je hier nou nog slecht spelen;quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik zag de link tussen mooie stadions en een leuke competitie niet helemaal.
Kutbierquote:
Bedankt. Ik ben ook best tevreden over mijzelf.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje littlerabbit, je bent wel op dreef vandaag.
Dat was de hele dag voorpagina nieuws, ik heb het nog niet op tv gezien.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kijk dat te weinig.. Maar jij vind het leuk..
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe kun je hier nou nog slecht spelen;
[ afbeelding ]
leuke krokodilquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe kun je hier nou nog slecht spelen;
[ afbeelding ]
ik vind je ook best wel geinig. behalve dat je een jood bentquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben ook best tevreden over mijzelf.
kan je even 10 minuten je bek houden bedanktquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanaf nu vind ik je overigens niet meer lief, ajacied4lf
golddigger.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Jij hebt geluid?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
kan je even 10 minuten je bek houden bedankt
Omdat hij Grieks met je wilde?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Onder de gordel, vriendquote:
Nee.. taalcorrectie in den openbaarheidquote:
Oke vriendquote:
Te goedkoopquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie relatie gaat snel. Al blijft Maxima een starfucker.
wie?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie relatie gaat snel. Al blijft Maxima een starfucker.
quote:
Van je flamoes dan?quote:
Oprotten, omdat?quote:
dat ik het ooit nog met jou eens zou wordenquote:
Natuurlijk. Ik blijf .quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je de regels van deze sc niet volgt natuurlijk.
Die staan in de OP, niet dat die OP nu zo belangrijk is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je de regels van deze sc niet volgt natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |