Ik kijk dat te weinig.. Maar jij vind het leuk..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zat bijna in het vliegtuig om Johan en René af te tuigen, gelukkig heeft Hansie Hansie hem ervan kunnen weerhouden.
Dus je geeft hem nu namen die hij aan jou moet geven zodat jij het kan luisteren. Is het dan niet veel praktischer om het zelf gewoon op te zettenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
lelijk
heb je iets kendrick / macklemore / asap rocky achtig ofzo
vindt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kijk dat te weinig.. Maar jij vind het leuk..
Nee ik noemde namen die een bepaald soort rap rappen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je geeft hem nu namen die hij aan jou moet geven zodat jij het kan luisteren. Is het dan niet veel praktischer om het zelf gewoon op te zetten
Jeetje littlerabbit, je bent wel op dreef vandaag.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je geeft hem nu namen die hij aan jou moet geven zodat jij het kan luisteren. Is het dan niet veel praktischer om het zelf gewoon op te zetten
Hoe kun je hier nou nog slecht spelen;quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik zag de link tussen mooie stadions en een leuke competitie niet helemaal.
Kutbierquote:
Bedankt. Ik ben ook best tevreden over mijzelf.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje littlerabbit, je bent wel op dreef vandaag.
Dat was de hele dag voorpagina nieuws, ik heb het nog niet op tv gezien.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kijk dat te weinig.. Maar jij vind het leuk..
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe kun je hier nou nog slecht spelen;
[ afbeelding ]
leuke krokodilquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe kun je hier nou nog slecht spelen;
[ afbeelding ]
ik vind je ook best wel geinig. behalve dat je een jood bentquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben ook best tevreden over mijzelf.
kan je even 10 minuten je bek houden bedanktquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanaf nu vind ik je overigens niet meer lief, ajacied4lf
golddigger.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Jij hebt geluid?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
kan je even 10 minuten je bek houden bedankt
Omdat hij Grieks met je wilde?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Onder de gordel, vriendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |