Ja sorry! Ik had een feestje!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was gisteren, toen heb ik voor niks tientallen plaatjes gepost. Ik ben niet boos maar wel verdrietig.
Heb je nog een hamburger die je wat kaal leek opgevrolijkt met ketchup?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ten eerste is dit langer. Ten tweede ben je erg brutaal bezig.
[..]
Uh, wat.
Het kan serieus niet missen man.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt alleen zijn facebookfoto gezien toch?
gedraag je niet als een wijfquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Nielsert.. vetklep schijnt in actie te zijn.. Wil je mij een plezier doen?
Nee. Ik moet sowieso boodschappen doen. Zelfs mijn ketchup is op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je nog een hamburger die je wat kaal leek opgevrolijkt met ketchup?
Oke chef, haal jij ff snel een biertje voor mequote:
dat is beter. wat voor bier?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oke chef, haal jij ff snel een biertje voor me
Die is nog aan het chillen in de lobby.quote:
Iets waar je van gaat hinneken, doe maar heineken ..quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oke chef, haal jij ff snel een biertje voor me
en we zijn weer terug bij af. helaasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iets waar je van gaat hinneken, doe maar heineken ..
genre?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:17 schreef Tyron het volgende:
Davy gelieve een paar leuke nummers te posten.
14quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:17 schreef Tyron het volgende:
Die competitie is ook weinig meer aan zo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zulte/Waregem wordt afgemaakt. Is er nu al een kampioen in Belgie?
Hoi ik heet Davyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:17 schreef Tyron het volgende:
Stijn?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Ajacied probeert me nu Grieks te leren...
Jij was toch die Robbensmurf die anderhalf uur lang over haters kan posten?quote:
Belgische competitie is ook geen neuk aan. Wanneer gaan ze daar eens mooie stadions neerzetten?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die competitie is ook weinig meer aan zo.
Jij bent toch die doos die geen verstand van voetbal heeft?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij was toch die Robbensmurf die anderhalf uur lang over haters kan posten?
Uh, ok.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belgische competitie is ook geen neuk aan. Wanneer gaan ze daar eens mooie stadions neerzetten?
Nee, die is 14, dan leer je dat nog nietquote:
Ga me nu niet verwarren met de vrouw waar je zoveel van houdtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent toch die doos die geen verstand van voetbal heeft?
Sneijder zijn dinsdag overleden oma was Grieks. Dat je het weet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Ajacied probeert me nu Grieks te leren...
Ik verwar je helemaal niet met Geoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga me nu niet verwarren met de vrouw waar je zoveel van houdt
Nee, wist ik niet. Mijn condoleancequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sneijder zijn dinsdag overleden oma was Grieks. Dat je het weet.
quote:
Hij zat bijna in het vliegtuig om Johan en René af te tuigen, gelukkig heeft Hansie Hansie hem ervan kunnen weerhouden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet. Mijn condoleance
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
lelijk
heb je iets kendrick / macklemore / asap rocky achtig ofzo
Er zijn mannen die Robben als de ideale vrouw zien..quote:
Als hij in topvorm is, wat hij de laatste 6 weken ongeveer wel weer is.quote:
Lambiekquote:
Uitstraling.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik zag de link tussen mooie stadions en een leuke competitie niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |