Glibber je nog steeds na?quote:
Gewoon je prostaat melken.quote:
Veel leesplezier.quote:
quote:Prostaat melken is ook genoemd prostaat massage. Het is de stimulatie of massage van de mannelijke prostaat klier. Dit kan worden gedaan voor medische doeleinden of voor seksuele doeleinden. De reden voor de noodzaak voor prostaat melken is dat zaadvocht vloeistoffen verzameld in de prostaat worden en worden vrijgegeven, moeten vooral als een man niet langer seksueel actief is.
De prostaat is gelegen nabij het rectum en prostaat melken kan handmatig worden gedaan. Prostaat melken of massage is meestal de praktijk van het verlichten van zaadvocht vloeistoffen die hebben opgebouwd en is een manier om zich te ontdoen van hen zonder te ejaculeren of het bereiken van een orgasme.
Mijn voorkomen natuurlijk.quote:
Ik mag dan volwassen wezen maar moet altijd nog grinniken om die medische websites en hun droge voorstelling van zaken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist wat het was, maar leuk om nog even te lezen
Laat het duidelijk zijn dat dergelijke zaken alles behalve een hobby van me zijn.quote:
Natuurlijk niet, maar ik heb een exit only policy.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Is dat alleen voor homo's dan? Dat staat er niet bij namelijk
Lijkt me nogal logisch. Of ging er in maison Corrie iedere vrijdag een koeienbel?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Is dat alleen voor homo's dan? Dat staat er niet bij namelijk
that's what she said!!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik heb een exit only policy.
De taak van bankiers is anderen naaien, niet om genaaid te worden.quote:
OK ja weet ik veel, ik ben geen man. En nee geen koeienbellen hier.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch. Of ging er in maison Corrie iedere vrijdag een koeienbel?
Ja hallo, alsof alle mannen dat doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ja weet ik veel, ik ben geen man. En nee geen koeienbellen hier.
Ik vind alles prima, ik ben een kapitalistische hoer, zolang er maar geld onder m'n kussen ligt aan 't einde van de dag vind ik het prima.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:08 schreef sp3c het volgende:
bankiers worden net zo hard genaaid als de rest van de wereld, alleen geven de overheden er een kusje op als het auw doet
Dat zeg ik ook niet, niet iedereen doet hetzelfde tenslotte.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hallo, alsof alle mannen dat doen.
VS.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Wacht even, hoe kwamen we eigenlijk van WoW op dit onderwerp
Dan gaan we weer terug naar wat anders. C+C heb ik ook weleens gespeeld, maar daar was ik echt superslecht in. Snapte er geen bal van.quote:
Nee Corrie vroeg hoe mannen glibberden. Ik gaf enkel antwoord.quote:
Ik lag gister toch met een gozer, echt helemaal jouw ding denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, niet iedereen doet hetzelfde tenslotte.
Ja maar waarom vroeg ik dat? Omdat jij ergens over begon, ik weet het al weer niet meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee Corrie vroeg hoe mannen glibberden. Ik gaf enkel antwoord.
Met een stoppelbaardje?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik lag gister toch met een gozer, echt helemaal jouw ding denk ik.
Ik vroeg Tem naar bevestiging over mijn hotness.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar waarom vroeg ik dat? Omdat jij ergens over begon, ik weet het al weer niet meer.
Ja, en lichaam van een Griekse god, maar geen overdreven V.quote:
Dat klinkt wel goed inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, en lichaam van een Griekse god, maar geen overdreven V.
Precies.quote:
Oh wacht, dat was een ander, schavuit!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Maar goed, die ander is leuker.
Alleen gisteren al 2.quote:
Valt reuze mee.quote:
Nou ja 2 op een dag vind ik nou niet zo serieus hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
In 't buitenland was 't iedere avond raak, nu ben ik wat serieuzer met die dingen, afgezien van de incidentele uitspatting.
Ja maar ze waren zo lekker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja 2 op een dag vind ik nou niet zo serieus hoor
Heb ik wel, maar als anderen zich niet willen binden wie ben ik dan om de eenzame rukker te gaan lopen uithangen. Ik lig nog goed in de markt, zolang dat duurt prima.quote:
Oh hij is net zo. Ja dan snap ik het wel, al zou ik dat zelf nooit doen, ben nogal een trouw typeje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar als anderen zich niet willen binden wie ben ik dan om de eenzame rukker te gaan lopen uithangen. Ik lig nog goed in de markt, zolang dat duurt prima.
volgens mij kan ik niet eens meer schrijvenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
Naam op je hand schrijven? Of op een papiertje?
Hahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
Ben ooit op dag X blijven slapen bij een gozer in een studentenhuis, je kent het wel. Volgende dag naar huis, en de dag daarop blijven slapen bij een andere gozer, bleek dat een kamergenoot te zijn van de dag ervoor. Ontbijt was erg gezellig in de gezamenlijke keuken de volgende ochtend.![]()
Lang leve.
Ik schrijf mijn aantekeningen nog met vulpenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij kan ik niet eens meer schrijven
als ik een kaartje wil versturen moet ik altijd eerst pennen kopen
Erg is dat he? Ik ging kerstkaarten schrijven (ja dat doe ik nog) wat een horror.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij kan ik niet eens meer schrijven
als ik een kaartje wil versturen moet ik altijd eerst pennen kopen
Of de zoon van een Amerikaanse ambassadeur, word je snel weggemoffeld door het CD kenteken volk naderhand.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hahanee zo bont heb ik het nooit gemaakt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of de zoon van een Amerikaanse ambassadeur, word je snel weggemoffeld door het CD kenteken volk naderhand.
"NOT... A.... WORD.... EVER!".
Geef mij maar melk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
Ah! Hier worden de prostaten gemolken?
Beter dan deen
Amerikanenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of de zoon van een Amerikaanse ambassadeur, word je snel weggemoffeld door het CD kenteken volk naderhand.
"NOT... A.... WORD.... EVER!".
Niet in Nederland trouwens, voordat jullie conclusies trekken.
Ik heb een heerlijke rooie Suid-Afrikaanse Cabarnet Sauvignon voor me staan nu.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb liever een wijntje. Niet al te droog.
Precies.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Amerikanen
een maat van mij zijn vader was in Duitsland gestationeerd
hadden we op een gegeven moment een feestje bij de dochter van een of andere Amerikaanse commandant op zijn kantoor
bier drinken enzo ... pubers ... je kent het wel
komt hij ineens onverwachts op zijn werk
al die Amerikaantjes en Britten enzo door het raam naar buiten ... de man zijn dochter was in geen velden of wegen te bekennen
wij zaten er nog want ons biertje was nog niet leeg en we waren uitgenodigd ofzo
de man kijkt ff verbaasd om zich heen, zucht keihard en zegt 'dutch ...'
pakt zijn jas en gaat weer weg
Ik wilde zeggen, ik heb wel wijn voor je, maar die is heel droog.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb liever een wijntje. Niet al te droog.
Merlot?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik heb wel wijn voor je, maar die is heel droog.
Ja zolang 't maar niet over Amerika gaat vinden ze alles prima, zelfspot moet je eerst vrienden voor zijn voor ze dat uiten.quote:
Ik heb zo'n Gall&Gall kaart, nu Arrogant Frog in de aanbieding, wel lekkere wijn dat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee weer de AH huiswijnGeen tijd voor de slijter gehad (en geen fut).
valt meequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja zolang 't maar niet over Amerika gaat vinden ze alles prima, zelfspot moet je eerst vrienden voor zijn voor ze dat uiten.
Ja precies, ze willen gewoon in eerste instantie overheersend zijn en op een voetstuk staan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
valt mee
gewoon eerst een grapje over jezelf maken
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke rooie Suid-Afrikaanse Cabarnet Sauvignon voor me staan nu.
Weskaap wijntje.
Ik had vorige week lekkere, ik weet al niet meer welke, was ook in de aanbieding, rose en witte. Echt lekker. Misschien morgenochtend even kijken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Gall&Gall kaart, nu Arrogant Frog in de aanbieding, wel lekkere wijn dat.
ja dat heb ik ook een keer uit proberen te leggen maar het gaat er echt niet in bij zequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Jaren geleden werkte ik bij zo een internet startup bedrijfje met allerlei nationaliteiten, was ook een Amerikaanse bij. Je had haar moeten horen over het Sinterklaas feest, dat was echt een schande volgens haar.
Ik had ooit zo'n schaamteloze Amerikaanse collega die jarenlang aandelenhandelaar was in New York, had geld als water, zelden zo'n mafkees gezien. Geweldige gozer hoor, maar hij behandelde mensen als grof vuil. Alles en iedereen kreeg gewoon wat dollars in de schoot geworpen en moesten maar luisteren, want hij betaalde. Wachten in de rij bij de bios? Ach, koop gewoon een medewerker om, zo was hij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Jaren geleden werkte ik bij zo een internet startup bedrijfje met allerlei nationaliteiten, was ook een Amerikaanse bij. Je had haar moeten horen over het Sinterklaas feest, dat was echt een schande volgens haar.
Eens! Die flair!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.![]()
Gotta love 'em, hou wel van Amerikanen, ze hebben zo hun flair, op de een of andere onverklaarbare manier. Ze zijn een soort tikkels, hard van buiten en zacht van binnen.
Meestal vind ik de wat zuurdere droge wel lekker, bij rood zit je dan al snel op Merlot of Pinotage / Cabarnet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had vorige week lekkere, ik weet al niet meer welke, was ook in de aanbieding, rose en witte. Echt lekker. Misschien morgenochtend even kijken.
Ja Fransen hebben dat ook, maar daar walgt iedereen van.quote:
Dat viel mij op toen ik in Amerika was: personeel allemaal heel aardig (nep of niet) maar hoe de "normale Amerikanen" tegen ze spraken... lustten de honden geen brood van, zo onbeleefd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n schaamteloze Amerikaanse collega die jarenlang aandelenhandelaar was in New York, had geld als water, zelden zo'n mafkees gezien. Geweldige gozer hoor, maar hij behandelde mensen als grof vuil. Alles en iedereen kreeg gewoon wat dollars in de schoot geworpen en moesten maar luisteren, want hij betaalde. Wachten in de rij bij de bios? Ach, koop gewoon een medewerker om, zo was hij.
Als het te droog is vind ik het vaak zo wrang. Heb graag iets lichter, wat zoeter.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik heb wel wijn voor je, maar die is heel droog.
Amerikanen moeten dat ook niet willenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
De Amerikanen deden ook geen moeite Nederlands te leren, er was ook een Ierse, zij wel en een Argentijn, die probeerde het ook. Er zat ook nog een Duitser, systeembeheerder, die had een website waar hij SM kooien verkocht die hij zelf maakte.
Hoe droger hoe beter. OF Heeeel zoet, dessertwijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als het te droog is vind ik het vaak zo wrang. Heb graag iets lichter, wat zoeter.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat viel mij op toen ik in Amerika was: personeel allemaal heel aardig (nep of niet) maar hoe de "normale Amerikanen" tegen ze spraken... lustten de honden geen brood van, zo onbeleefd.
Fransen vind ik ook wel lollig maar ik vind Frans te moeilijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja Fransen hebben dat ook, maar daar walgt iedereen van.
Maar bij een Amerikaan is 't grappig, ofzo.
lol, deden we vroegah altijd toen we kleine jongetjes warenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
of als ze gaan winkelen "here's my card, call me and deliver this thing, here's some for you.. *geeft dollars*".
Nice.
Port met een kaasplankjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe droger hoe beter. OF Heeeel zoet, dessertwijn.
quote:
Precies.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol, deden we vroegah altijd toen we kleine jongetjes waren
gewoon voor de Amerikaanse parkeerplaats gaan staan ... binnen het half uur heb je een auto en een hand vol dollars
vind ze of heel tof of ik krijg er migraine vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Sommige Amerikaanse accenten zijn ook zo lelijk. Zit nu ook een of andere Amerikaanse doos bij ons op kantoor, als ze praat gaan mijn haren recht overeind staan.
Welke haren ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Sommige Amerikaanse accenten zijn ook zo lelijk. Zit nu ook een of andere Amerikaanse doos bij ons op kantoor, als ze praat gaan mijn haren recht overeind staan.
1667quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]ja dat vind ik ook lekker, glaasje port. Drink het zelden meer, maar erg lekker. En ik heb OOIT een Armagnac uit mijn geboortejaar gedronken, zo lekker.
Ik vind het accent uit het Zuiden het mooist, Texas enzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]ja dat vind ik ook lekker, glaasje port. Drink het zelden meer, maar erg lekker. En ik heb OOIT een Armagnac uit mijn geboortejaar gedronken, zo lekker.
Gebottled door Koning Lodewijk himself.quote:
Ben ook een keer geweest in Afrika inderdaad, gewoon lekker alles doorslikken, voel je je ook een stuk vrolijker na afloop.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
Ik weet er ook geen bal van. Ooit wel met mijn toenmalige vriend een wijnproeverij bezocht, was best leuk, maar die mensen namen het allemaal een beetje serieus, met dat gegorchel
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Psst je hebt die twee zessen verkeerd om
verschrikkelijkquote:
Nee, heerlijk!quote:
was 1997 zo mooi dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Psst je hebt die twee zessen verkeerd om
mijn eindexamenjaarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
was 1997 zo mooi dan?
ik kan het me niet meer herinneren
Bijna het geboortejaar dat nu legaal wordt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
was 1997 zo mooi dan?
ik kan het me niet meer herinneren
Ja te deprimerend voor woordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bijna het geboortejaar dat nu legaal wordt.
Hear hear.quote:
Oh dus je wil er WEL eerst mee praten?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hear hear.
Verschil wordt ook steeds groter, ik kan nog geen 3 woorden wisselen met een 18 jarige.
Doe mij deze dan maar:quote:
Nee ik moet nieuwe collega's op kantoor ondertitelen...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hear hear.
Verschil wordt ook steeds groter, ik kan nog geen 3 woorden wisselen met een 18 jarige.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu een reclame op NED3 met ongeveer de muziek die VS net postteMaar dan Zwitsers.
Trouwen?quote:
Mwehe, 1 kende ik al wel hoor.quote:
Die vind ik best aardig als ik zo snel even luisterquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
en
en
Zijn m'n favorieten, naast De la Rey natuurlijk.
Ik werd er mee geintroduceerd op een Afrikaner verjaardag in Zuid-Afrika, sindsdien ben ik ook verkocht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
sp3c liet mij hier mee kennismaken en toen was ik verkocht
Dit is ook wel wat voor je.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vind ik best aardig als ik zo snel even luister
Binnenkort Nick en Simon in Zuid Afrika. Dat is vast wel iets voor je. Als je N&S even negeert.quote:
Nou geweldigquote:
Mwah die toeristische bende die je dan altijd te zien krijgt boeit me niet zozeer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Binnenkort Nick en Simon in Zuid Afrika. Dat is vast wel iets voor je. Als je N&S even negeert.
Ze gaan zingen met artiesten uit ZA. Dat gedeelte vind je vast leuk. Het is een muziekprogramma, geen toeristisch programma.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah die toeristische bende die je dan altijd te zien krijgt boeit me niet zozeer.
Ja maar ik erger me altijd aan die tussenstukjes dat ze ergens op een haven staan te loeren naar de boulevard ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze gaan zingen met artiesten uit ZA. Dat gedeelte vind je vast leuk. Het is een muziekprogramma, geen toeristisch programma.
nou heb ik het weer gedaan!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
sp3c liet mij hier mee kennismaken en toen was ik verkocht
Ik vind het prachtig en ontroerend en alles.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik werd er mee geintroduceerd op een Afrikaner verjaardag in Zuid-Afrika, sindsdien ben ik ook verkocht.
Die tekst, dat gevoel, en dan tussen tientallen Afrikaners die half huilend meezingen staan. Geweldig.
Ik kijk het ook niet hoor. Maar misschien opnemen en alleen de muziekstukjes kijken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik erger me altijd aan die tussenstukjes dat ze ergens op een haven staan te loeren naar de boulevard ofzo.
Dan bekruipt me dat "TROS Muziekfeest" gevoel, zum kotsen.
Het is een enorm trots volk, maar hun gevoel zit echt in die liedjes, ze zijn van binnen zwaar verdrietig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig en ontroerend en alles.
En natuurlijk:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef Tem het volgende:
BZN is ook enorm populair onder Afrikaners. Nuff said.
Je ziet aan die oude filmpjes ook hoe die oorlogen er diep ingehakt hebben. En hoe dapper de soldaten waren. Brok in de keel bij die liedjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een enorm trots volk, maar hun gevoel zit echt in die liedjes, ze zijn van binnen zwaar verdrietig.
Dat maakt het ook zo meeslepend, vind ik zelf.
Ja maar vergis je niet, veel van die liedjes zijn gewoon omgebogen naar hun afkeer van de huidige situatie van de blanken. Ze hebben er een iets ander idee bij dan wij hebben bij "Jan Klaassen was trompetter in het leger".quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je ziet aan die oude filmpjes ook hoe die oorlogen er diep ingehakt hebben. En hoe dapper de soldaten waren. Brok in de keel bij die liedjes.
En ja sp3c, dat is jouw schuld
Aaw komt wel goed schattiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef sp3c het volgende:
niets is mijn schuld
zo werkt de wereld ... de rest van de NWS crew heeft het altijd gedaan
Die vind ik zo mooi .quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar vergis je niet, veel van die liedjes zijn gewoon omgebogen naar hun afkeer van de huidige situatie van de blanken. Ze hebben er een iets ander idee bij dan wij hebben bij "Jan Klaassen was trompetter in het leger".
Ze zien het een beetje alsof ze voor de zoveelste keer hun soevereiniteit kwijt zijn. Daarom ook "Tyd om te trek" (tijd om weg te gaan), "Ons vir jou Suid-Afrika" (Wij voor jou, ons land), "De La Rey" (Een verzetsheld), etc.
Dank jequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Slaap lekker Karina, ik ga ook zo. Heftige week achter de rug, ben ook moe.
Is ook zo'n beetje de meest patriottistische, samen met Afrikanerhart.quote:
Trustequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dank jeSlaap lekker en ik had hetzelfde. Kutweek.
Deze is ook enorm mooi, maar misschien moet je er voor gewoond hebben.quote:
Alleen al dat 'kom huis toe' dan heb ik al een brok in mijn keel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze is ook enorm mooi, maar misschien moet je er voor gewoond hebben.
Goedenacht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen al dat 'kom huis toe' dan heb ik al een brok in mijn keel.
Heren,(Karina slaapt al) ik wens jullie welterusten en het was me een genoegen.
rot op smeerpijp.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
Gespierde vent, tetten vind ik niet zo interessant
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
Gespierde vent, tetten vind ik niet zo interessant
[ afbeelding ]
Ja, vanmorgen alleen even van de slaapkamers en badkamer foto's gemaakt. Binnenkort de keuken en de woonkamer enzo. Ik doe het denk via makelaarsland. Via een normale makelaar is zo'n gedoe en nu kunnen mensen ook langskomen wanneer het mij en hun uitkomt ipv afhankelijk te zijn van een makelaar. Scheelt ook weer aardig wat geld en mensen kijken toch voornamelijk op funda, dus de toegevoegde waarde van een traditionele makelaar wordt steeds minder.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:36 schreef Karina het volgende:
Ik zal straks in ieder geval een keirood hoofd hebben.
Was het gelukt met de foto's Tem? Je gaat je huis zeker zelf verkopen (zonder makelaar) dat je ook zelf de foto's maakt?
Hier in de straat is er een man die niet kan inparkeren, nog erger. Lijkt me ook een enorme afknapper voor een vrouw.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:43 schreef OProg het volgende:
Fascinerend blijft het altijd dat het de buurvrouw niet lukt de auto recht te parkeren in een plek waar hij 3 keer in zou passen.
Voor sommige mensen is dat automatisch inparkeren op de auto echt een uitkomst.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier in de straat is er een man die niet kan inparkeren, nog erger. Lijkt me ook een enorme afknapper voor een vrouw.
Ik vind het niet moeilijk, doe het volledig op gevoel. Mijn vriendin kan het totaal niet en ik begin al te grinniken wanneer ze het probeert. Resulteert meestal dat de auto midden op de weg stilstaat en ik het zelf mag gaan doen met m'n dronken harses. Die sensoren zijn wel makkelijk als het allemaal net aan is.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat automatisch inparkeren op de auto echt een uitkomst.
Nu moet ik zelf ook wel zeggen dat parkeersensoren wel erg makkelijk zijn.
Al wordt wel vaak aangeraden er zelf niet bij te zijn als er kijkers zijn. Omdat er toch altijd kritiek is (al dan niet terecht natuurlijk) en je daar wel tegen moet kunnen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen alleen even van de slaapkamers en badkamer foto's gemaakt. Binnenkort de keuken en de woonkamer enzo. Ik doe het denk via makelaarsland. Via een normale makelaar is zo'n gedoe en nu kunnen mensen ook langskomen wanneer het mij en hun uitkomt ipv afhankelijk te zijn van een makelaar. Scheelt ook weer aardig wat geld en mensen kijken toch voornamelijk op funda, dus de toegevoegde waarde van een traditionele makelaar wordt steeds minder.
Hier in de straat heb ik het MOETEN leren, alleen fileparkeren is hier mogelijk. En het gaat nu ook prima, gek genoeg vaak in een klein plek zelfs makkelijker dan een grote plek. Alleen aan de linkerkant van de straat vind ik het wel lastig. Hoe dat nou weer komtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:43 schreef OProg het volgende:
Fascinerend blijft het altijd dat het de buurvrouw niet lukt de auto recht te parkeren in een plek waar hij 3 keer in zou passen.
Ik heb het ook altijd via een "normale" makelaar gedaan. Mijn huidige huis heb ik trouwens ook gekocht van mensen die Makelaarsland gebruikten en dat beviel prima. We hebben nu een kleintje hier rondkruipenen dus er is altijd wel iemand thuis, op de 2 dagen creche na dan. Dit lijkt me nu handiger eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Al wordt wel vaak aangeraden er zelf niet bij te zijn als er kijkers zijn. Omdat er toch altijd kritiek is (al dan niet terecht natuurlijk) en je daar wel tegen moet kunnen.
Wij hebben het destijds wel via een "normale" makelaar gedaan en bezichtigingen waren gewoon overdag als wij er niet bij waren. Heeft ook weer zijn nadeel: vreemden die door je huis lopen.
Makelaarsland kende ik niet, even gekeken, ziet er inderdaad wel handig (en besparend uit).
Er worden geen Duitsers gedacht. Het Nationaal Comité heeft de zaken goed afgekaderd tot een slachtoffer-herdenking, in plaats van zo onderhand eens aan een wat breder perspectief te gaan denken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:58 schreef Specularium het volgende:
Wat zou Frits Barend er trouwens van vinden dat er ook Duitsers worden herdacht?
Of waren Duitsers ook zijn allerbeste vrienden?
Dat bredere perspectief komt wel als de direct betrokkenen en nabestaanden overleden zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er worden geen Duitsers gedacht. Het Nationaal Comité heeft de zaken goed afgekaderd tot een slachtoffer-herdenking, in plaats van zo onderhand eens aan een wat breder perspectief te gaan denken.
Daar is niets negatiefs aan. Mijn moeder is Duits, vandaar.quote:
Frits is vies. En zijn dochter irritant.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet de allerbeste vriend van Frits zijn,.
Scheidrechters staan boven de teams, dat kan weer wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
Wordt het niet tijd dan?
Homofiele scheidsrechters durfden het wel.
Maar dat is wel al jaren geleden. Je zou denken dat voetballers nu ook wel uit de kast zouden kunnen komen. Of misschien zijn ze dat al, maar alleen binnen het team? Of zou je zoiets niet geheim kunnen houden verder.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Scheidrechters staan boven de teams, dat kan weer wel.
Volgens mij is het niet handig als het hele team het weet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dat is wel al jaren geleden. Je zou denken dat voetballers nu ook wel uit de kast zouden kunnen komen. Of misschien zijn ze dat al, maar alleen binnen het team? Of zou je zoiets niet geheim kunnen houden verder.
Wat een baas is het ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:55 schreef Tem het volgende:
Ik zou jonge geile hofdames kiezen als ik Willy was, niet deze ouwe taarten weer.
Ik kan me toch niet voorstellen dat je zoiets geheim kunt houden. Je gaat toch uit lijkt me of op vakantie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet handig als het hele team het weet.
Ja, zo'n hele slechte mop gaan vertellen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:58 schreef Tem het volgende:
Ik zou Maxima proberen aan het lachen te maken als ik Willy was.
FOK! gaat op zwart he?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wie doet er mee om 20 uur flink posten
Of alleen maar, gaayyyyyyyyyyyy fluisteren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, zo'n hele slechte mop gaan vertellen.
En dan een traantje wegpinken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:05 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk zou Frits een krans voor zichzelf moeten leggen.
Slaan met hun handtasjes zeker?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze waren met elkaar he. Echt van die valse nichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |