Glibber je nog steeds na?quote:
Gewoon je prostaat melken.quote:
Veel leesplezier.quote:
quote:Prostaat melken is ook genoemd prostaat massage. Het is de stimulatie of massage van de mannelijke prostaat klier. Dit kan worden gedaan voor medische doeleinden of voor seksuele doeleinden. De reden voor de noodzaak voor prostaat melken is dat zaadvocht vloeistoffen verzameld in de prostaat worden en worden vrijgegeven, moeten vooral als een man niet langer seksueel actief is.
De prostaat is gelegen nabij het rectum en prostaat melken kan handmatig worden gedaan. Prostaat melken of massage is meestal de praktijk van het verlichten van zaadvocht vloeistoffen die hebben opgebouwd en is een manier om zich te ontdoen van hen zonder te ejaculeren of het bereiken van een orgasme.
Mijn voorkomen natuurlijk.quote:
Ik mag dan volwassen wezen maar moet altijd nog grinniken om die medische websites en hun droge voorstelling van zaken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist wat het was, maar leuk om nog even te lezen
Laat het duidelijk zijn dat dergelijke zaken alles behalve een hobby van me zijn.quote:
Natuurlijk niet, maar ik heb een exit only policy.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Is dat alleen voor homo's dan? Dat staat er niet bij namelijk
Lijkt me nogal logisch. Of ging er in maison Corrie iedere vrijdag een koeienbel?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Is dat alleen voor homo's dan? Dat staat er niet bij namelijk
that's what she said!!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik heb een exit only policy.
De taak van bankiers is anderen naaien, niet om genaaid te worden.quote:
OK ja weet ik veel, ik ben geen man. En nee geen koeienbellen hier.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch. Of ging er in maison Corrie iedere vrijdag een koeienbel?
Ja hallo, alsof alle mannen dat doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ja weet ik veel, ik ben geen man. En nee geen koeienbellen hier.
Ik vind alles prima, ik ben een kapitalistische hoer, zolang er maar geld onder m'n kussen ligt aan 't einde van de dag vind ik het prima.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:08 schreef sp3c het volgende:
bankiers worden net zo hard genaaid als de rest van de wereld, alleen geven de overheden er een kusje op als het auw doet
Dat zeg ik ook niet, niet iedereen doet hetzelfde tenslotte.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hallo, alsof alle mannen dat doen.
VS.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Wacht even, hoe kwamen we eigenlijk van WoW op dit onderwerp
Dan gaan we weer terug naar wat anders. C+C heb ik ook weleens gespeeld, maar daar was ik echt superslecht in. Snapte er geen bal van.quote:
Nee Corrie vroeg hoe mannen glibberden. Ik gaf enkel antwoord.quote:
Ik lag gister toch met een gozer, echt helemaal jouw ding denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, niet iedereen doet hetzelfde tenslotte.
Ja maar waarom vroeg ik dat? Omdat jij ergens over begon, ik weet het al weer niet meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee Corrie vroeg hoe mannen glibberden. Ik gaf enkel antwoord.
Met een stoppelbaardje?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik lag gister toch met een gozer, echt helemaal jouw ding denk ik.
Ik vroeg Tem naar bevestiging over mijn hotness.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar waarom vroeg ik dat? Omdat jij ergens over begon, ik weet het al weer niet meer.
Ja, en lichaam van een Griekse god, maar geen overdreven V.quote:
Dat klinkt wel goed inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, en lichaam van een Griekse god, maar geen overdreven V.
Precies.quote:
Oh wacht, dat was een ander, schavuit!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Maar goed, die ander is leuker.
Alleen gisteren al 2.quote:
Valt reuze mee.quote:
Nou ja 2 op een dag vind ik nou niet zo serieus hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
In 't buitenland was 't iedere avond raak, nu ben ik wat serieuzer met die dingen, afgezien van de incidentele uitspatting.
Ja maar ze waren zo lekker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja 2 op een dag vind ik nou niet zo serieus hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |