Ik vind alles prima, ik ben een kapitalistische hoer, zolang er maar geld onder m'n kussen ligt aan 't einde van de dag vind ik het prima.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:08 schreef sp3c het volgende:
bankiers worden net zo hard genaaid als de rest van de wereld, alleen geven de overheden er een kusje op als het auw doet
Dat zeg ik ook niet, niet iedereen doet hetzelfde tenslotte.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hallo, alsof alle mannen dat doen.
VS.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Wacht even, hoe kwamen we eigenlijk van WoW op dit onderwerp
Dan gaan we weer terug naar wat anders. C+C heb ik ook weleens gespeeld, maar daar was ik echt superslecht in. Snapte er geen bal van.quote:
Nee Corrie vroeg hoe mannen glibberden. Ik gaf enkel antwoord.quote:
Ik lag gister toch met een gozer, echt helemaal jouw ding denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, niet iedereen doet hetzelfde tenslotte.
Ja maar waarom vroeg ik dat? Omdat jij ergens over begon, ik weet het al weer niet meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee Corrie vroeg hoe mannen glibberden. Ik gaf enkel antwoord.
Met een stoppelbaardje?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik lag gister toch met een gozer, echt helemaal jouw ding denk ik.
Ik vroeg Tem naar bevestiging over mijn hotness.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar waarom vroeg ik dat? Omdat jij ergens over begon, ik weet het al weer niet meer.
Ja, en lichaam van een Griekse god, maar geen overdreven V.quote:
Dat klinkt wel goed inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, en lichaam van een Griekse god, maar geen overdreven V.
Precies.quote:
Oh wacht, dat was een ander, schavuit!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Maar goed, die ander is leuker.
Alleen gisteren al 2.quote:
Valt reuze mee.quote:
Nou ja 2 op een dag vind ik nou niet zo serieus hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
In 't buitenland was 't iedere avond raak, nu ben ik wat serieuzer met die dingen, afgezien van de incidentele uitspatting.
Ja maar ze waren zo lekker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja 2 op een dag vind ik nou niet zo serieus hoor
Heb ik wel, maar als anderen zich niet willen binden wie ben ik dan om de eenzame rukker te gaan lopen uithangen. Ik lig nog goed in de markt, zolang dat duurt prima.quote:
Oh hij is net zo. Ja dan snap ik het wel, al zou ik dat zelf nooit doen, ben nogal een trouw typeje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar als anderen zich niet willen binden wie ben ik dan om de eenzame rukker te gaan lopen uithangen. Ik lig nog goed in de markt, zolang dat duurt prima.
volgens mij kan ik niet eens meer schrijvenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
Naam op je hand schrijven? Of op een papiertje?
Hahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
Ben ooit op dag X blijven slapen bij een gozer in een studentenhuis, je kent het wel. Volgende dag naar huis, en de dag daarop blijven slapen bij een andere gozer, bleek dat een kamergenoot te zijn van de dag ervoor. Ontbijt was erg gezellig in de gezamenlijke keuken de volgende ochtend.![]()
Lang leve.
Ik schrijf mijn aantekeningen nog met vulpenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij kan ik niet eens meer schrijven
als ik een kaartje wil versturen moet ik altijd eerst pennen kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |