Heb ik wel, maar als anderen zich niet willen binden wie ben ik dan om de eenzame rukker te gaan lopen uithangen. Ik lig nog goed in de markt, zolang dat duurt prima.quote:
Oh hij is net zo. Ja dan snap ik het wel, al zou ik dat zelf nooit doen, ben nogal een trouw typeje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar als anderen zich niet willen binden wie ben ik dan om de eenzame rukker te gaan lopen uithangen. Ik lig nog goed in de markt, zolang dat duurt prima.
volgens mij kan ik niet eens meer schrijvenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
Naam op je hand schrijven? Of op een papiertje?
Hahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
Ben ooit op dag X blijven slapen bij een gozer in een studentenhuis, je kent het wel. Volgende dag naar huis, en de dag daarop blijven slapen bij een andere gozer, bleek dat een kamergenoot te zijn van de dag ervoor. Ontbijt was erg gezellig in de gezamenlijke keuken de volgende ochtend.![]()
Lang leve.
Ik schrijf mijn aantekeningen nog met vulpenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij kan ik niet eens meer schrijven
als ik een kaartje wil versturen moet ik altijd eerst pennen kopen
Erg is dat he? Ik ging kerstkaarten schrijven (ja dat doe ik nog) wat een horror.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij kan ik niet eens meer schrijven
als ik een kaartje wil versturen moet ik altijd eerst pennen kopen
Of de zoon van een Amerikaanse ambassadeur, word je snel weggemoffeld door het CD kenteken volk naderhand.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hahanee zo bont heb ik het nooit gemaakt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of de zoon van een Amerikaanse ambassadeur, word je snel weggemoffeld door het CD kenteken volk naderhand.
"NOT... A.... WORD.... EVER!".
Geef mij maar melk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
Ah! Hier worden de prostaten gemolken?
Beter dan deen
Amerikanenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of de zoon van een Amerikaanse ambassadeur, word je snel weggemoffeld door het CD kenteken volk naderhand.
"NOT... A.... WORD.... EVER!".
Niet in Nederland trouwens, voordat jullie conclusies trekken.
Ik heb een heerlijke rooie Suid-Afrikaanse Cabarnet Sauvignon voor me staan nu.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb liever een wijntje. Niet al te droog.
Precies.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Amerikanen
een maat van mij zijn vader was in Duitsland gestationeerd
hadden we op een gegeven moment een feestje bij de dochter van een of andere Amerikaanse commandant op zijn kantoor
bier drinken enzo ... pubers ... je kent het wel
komt hij ineens onverwachts op zijn werk
al die Amerikaantjes en Britten enzo door het raam naar buiten ... de man zijn dochter was in geen velden of wegen te bekennen
wij zaten er nog want ons biertje was nog niet leeg en we waren uitgenodigd ofzo
de man kijkt ff verbaasd om zich heen, zucht keihard en zegt 'dutch ...'
pakt zijn jas en gaat weer weg
Ik wilde zeggen, ik heb wel wijn voor je, maar die is heel droog.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb liever een wijntje. Niet al te droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |