Ja, vanmorgen alleen even van de slaapkamers en badkamer foto's gemaakt. Binnenkort de keuken en de woonkamer enzo. Ik doe het denk via makelaarsland. Via een normale makelaar is zo'n gedoe en nu kunnen mensen ook langskomen wanneer het mij en hun uitkomt ipv afhankelijk te zijn van een makelaar. Scheelt ook weer aardig wat geld en mensen kijken toch voornamelijk op funda, dus de toegevoegde waarde van een traditionele makelaar wordt steeds minder.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:36 schreef Karina het volgende:
Ik zal straks in ieder geval een keirood hoofd hebben.
Was het gelukt met de foto's Tem? Je gaat je huis zeker zelf verkopen (zonder makelaar) dat je ook zelf de foto's maakt?
Hier in de straat is er een man die niet kan inparkeren, nog erger. Lijkt me ook een enorme afknapper voor een vrouw.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:43 schreef OProg het volgende:
Fascinerend blijft het altijd dat het de buurvrouw niet lukt de auto recht te parkeren in een plek waar hij 3 keer in zou passen.
Voor sommige mensen is dat automatisch inparkeren op de auto echt een uitkomst.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier in de straat is er een man die niet kan inparkeren, nog erger. Lijkt me ook een enorme afknapper voor een vrouw.
Ik vind het niet moeilijk, doe het volledig op gevoel. Mijn vriendin kan het totaal niet en ik begin al te grinniken wanneer ze het probeert. Resulteert meestal dat de auto midden op de weg stilstaat en ik het zelf mag gaan doen met m'n dronken harses. Die sensoren zijn wel makkelijk als het allemaal net aan is.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat automatisch inparkeren op de auto echt een uitkomst.
Nu moet ik zelf ook wel zeggen dat parkeersensoren wel erg makkelijk zijn.
Al wordt wel vaak aangeraden er zelf niet bij te zijn als er kijkers zijn. Omdat er toch altijd kritiek is (al dan niet terecht natuurlijk) en je daar wel tegen moet kunnen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen alleen even van de slaapkamers en badkamer foto's gemaakt. Binnenkort de keuken en de woonkamer enzo. Ik doe het denk via makelaarsland. Via een normale makelaar is zo'n gedoe en nu kunnen mensen ook langskomen wanneer het mij en hun uitkomt ipv afhankelijk te zijn van een makelaar. Scheelt ook weer aardig wat geld en mensen kijken toch voornamelijk op funda, dus de toegevoegde waarde van een traditionele makelaar wordt steeds minder.
Hier in de straat heb ik het MOETEN leren, alleen fileparkeren is hier mogelijk. En het gaat nu ook prima, gek genoeg vaak in een klein plek zelfs makkelijker dan een grote plek. Alleen aan de linkerkant van de straat vind ik het wel lastig. Hoe dat nou weer komtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:43 schreef OProg het volgende:
Fascinerend blijft het altijd dat het de buurvrouw niet lukt de auto recht te parkeren in een plek waar hij 3 keer in zou passen.
Ik heb het ook altijd via een "normale" makelaar gedaan. Mijn huidige huis heb ik trouwens ook gekocht van mensen die Makelaarsland gebruikten en dat beviel prima. We hebben nu een kleintje hier rondkruipenen dus er is altijd wel iemand thuis, op de 2 dagen creche na dan. Dit lijkt me nu handiger eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Al wordt wel vaak aangeraden er zelf niet bij te zijn als er kijkers zijn. Omdat er toch altijd kritiek is (al dan niet terecht natuurlijk) en je daar wel tegen moet kunnen.
Wij hebben het destijds wel via een "normale" makelaar gedaan en bezichtigingen waren gewoon overdag als wij er niet bij waren. Heeft ook weer zijn nadeel: vreemden die door je huis lopen.
Makelaarsland kende ik niet, even gekeken, ziet er inderdaad wel handig (en besparend uit).
Er worden geen Duitsers gedacht. Het Nationaal Comité heeft de zaken goed afgekaderd tot een slachtoffer-herdenking, in plaats van zo onderhand eens aan een wat breder perspectief te gaan denken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:58 schreef Specularium het volgende:
Wat zou Frits Barend er trouwens van vinden dat er ook Duitsers worden herdacht?
Of waren Duitsers ook zijn allerbeste vrienden?
Dat bredere perspectief komt wel als de direct betrokkenen en nabestaanden overleden zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er worden geen Duitsers gedacht. Het Nationaal Comité heeft de zaken goed afgekaderd tot een slachtoffer-herdenking, in plaats van zo onderhand eens aan een wat breder perspectief te gaan denken.
Daar is niets negatiefs aan. Mijn moeder is Duits, vandaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |