Frits is vies. En zijn dochter irritant.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet de allerbeste vriend van Frits zijn,.
Scheidrechters staan boven de teams, dat kan weer wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
Wordt het niet tijd dan?
Homofiele scheidsrechters durfden het wel.
Maar dat is wel al jaren geleden. Je zou denken dat voetballers nu ook wel uit de kast zouden kunnen komen. Of misschien zijn ze dat al, maar alleen binnen het team? Of zou je zoiets niet geheim kunnen houden verder.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Scheidrechters staan boven de teams, dat kan weer wel.
Volgens mij is het niet handig als het hele team het weet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dat is wel al jaren geleden. Je zou denken dat voetballers nu ook wel uit de kast zouden kunnen komen. Of misschien zijn ze dat al, maar alleen binnen het team? Of zou je zoiets niet geheim kunnen houden verder.
Wat een baas is het ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:55 schreef Tem het volgende:
Ik zou jonge geile hofdames kiezen als ik Willy was, niet deze ouwe taarten weer.
Ik kan me toch niet voorstellen dat je zoiets geheim kunt houden. Je gaat toch uit lijkt me of op vakantie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet handig als het hele team het weet.
Ja, zo'n hele slechte mop gaan vertellen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:58 schreef Tem het volgende:
Ik zou Maxima proberen aan het lachen te maken als ik Willy was.
FOK! gaat op zwart he?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wie doet er mee om 20 uur flink posten
Of alleen maar, gaayyyyyyyyyyyy fluisteren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, zo'n hele slechte mop gaan vertellen.
En dan een traantje wegpinken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:05 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk zou Frits een krans voor zichzelf moeten leggen.
Slaan met hun handtasjes zeker?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze waren met elkaar he. Echt van die valse nichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |