lol, deden we vroegah altijd toen we kleine jongetjes warenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
of als ze gaan winkelen "here's my card, call me and deliver this thing, here's some for you.. *geeft dollars*".
Nice.
Port met een kaasplankjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe droger hoe beter. OF Heeeel zoet, dessertwijn.
quote:
Precies.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol, deden we vroegah altijd toen we kleine jongetjes waren
gewoon voor de Amerikaanse parkeerplaats gaan staan ... binnen het half uur heb je een auto en een hand vol dollars
vind ze of heel tof of ik krijg er migraine vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Sommige Amerikaanse accenten zijn ook zo lelijk. Zit nu ook een of andere Amerikaanse doos bij ons op kantoor, als ze praat gaan mijn haren recht overeind staan.
Welke haren ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Sommige Amerikaanse accenten zijn ook zo lelijk. Zit nu ook een of andere Amerikaanse doos bij ons op kantoor, als ze praat gaan mijn haren recht overeind staan.
1667quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]ja dat vind ik ook lekker, glaasje port. Drink het zelden meer, maar erg lekker. En ik heb OOIT een Armagnac uit mijn geboortejaar gedronken, zo lekker.
Ik vind het accent uit het Zuiden het mooist, Texas enzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]ja dat vind ik ook lekker, glaasje port. Drink het zelden meer, maar erg lekker. En ik heb OOIT een Armagnac uit mijn geboortejaar gedronken, zo lekker.
Gebottled door Koning Lodewijk himself.quote:
Ben ook een keer geweest in Afrika inderdaad, gewoon lekker alles doorslikken, voel je je ook een stuk vrolijker na afloop.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
Ik weet er ook geen bal van. Ooit wel met mijn toenmalige vriend een wijnproeverij bezocht, was best leuk, maar die mensen namen het allemaal een beetje serieus, met dat gegorchel
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Psst je hebt die twee zessen verkeerd om
verschrikkelijkquote:
Nee, heerlijk!quote:
was 1997 zo mooi dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Psst je hebt die twee zessen verkeerd om
mijn eindexamenjaarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
was 1997 zo mooi dan?
ik kan het me niet meer herinneren
Bijna het geboortejaar dat nu legaal wordt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
was 1997 zo mooi dan?
ik kan het me niet meer herinneren
Ja te deprimerend voor woordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bijna het geboortejaar dat nu legaal wordt.
Hear hear.quote:
Oh dus je wil er WEL eerst mee praten?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hear hear.
Verschil wordt ook steeds groter, ik kan nog geen 3 woorden wisselen met een 18 jarige.
Doe mij deze dan maar:quote:
Nee ik moet nieuwe collega's op kantoor ondertitelen...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hear hear.
Verschil wordt ook steeds groter, ik kan nog geen 3 woorden wisselen met een 18 jarige.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu een reclame op NED3 met ongeveer de muziek die VS net postteMaar dan Zwitsers.
Trouwen?quote:
Mwehe, 1 kende ik al wel hoor.quote:
Die vind ik best aardig als ik zo snel even luisterquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
en
en
Zijn m'n favorieten, naast De la Rey natuurlijk.
Ik werd er mee geintroduceerd op een Afrikaner verjaardag in Zuid-Afrika, sindsdien ben ik ook verkocht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
sp3c liet mij hier mee kennismaken en toen was ik verkocht
Dit is ook wel wat voor je.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vind ik best aardig als ik zo snel even luister
Binnenkort Nick en Simon in Zuid Afrika. Dat is vast wel iets voor je. Als je N&S even negeert.quote:
Nou geweldigquote:
Mwah die toeristische bende die je dan altijd te zien krijgt boeit me niet zozeer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Binnenkort Nick en Simon in Zuid Afrika. Dat is vast wel iets voor je. Als je N&S even negeert.
Ze gaan zingen met artiesten uit ZA. Dat gedeelte vind je vast leuk. Het is een muziekprogramma, geen toeristisch programma.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah die toeristische bende die je dan altijd te zien krijgt boeit me niet zozeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |