Ja Fransen hebben dat ook, maar daar walgt iedereen van.quote:
Dat viel mij op toen ik in Amerika was: personeel allemaal heel aardig (nep of niet) maar hoe de "normale Amerikanen" tegen ze spraken... lustten de honden geen brood van, zo onbeleefd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n schaamteloze Amerikaanse collega die jarenlang aandelenhandelaar was in New York, had geld als water, zelden zo'n mafkees gezien. Geweldige gozer hoor, maar hij behandelde mensen als grof vuil. Alles en iedereen kreeg gewoon wat dollars in de schoot geworpen en moesten maar luisteren, want hij betaalde. Wachten in de rij bij de bios? Ach, koop gewoon een medewerker om, zo was hij.
Als het te droog is vind ik het vaak zo wrang. Heb graag iets lichter, wat zoeter.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik heb wel wijn voor je, maar die is heel droog.
Amerikanen moeten dat ook niet willenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
De Amerikanen deden ook geen moeite Nederlands te leren, er was ook een Ierse, zij wel en een Argentijn, die probeerde het ook. Er zat ook nog een Duitser, systeembeheerder, die had een website waar hij SM kooien verkocht die hij zelf maakte.
Hoe droger hoe beter. OF Heeeel zoet, dessertwijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als het te droog is vind ik het vaak zo wrang. Heb graag iets lichter, wat zoeter.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat viel mij op toen ik in Amerika was: personeel allemaal heel aardig (nep of niet) maar hoe de "normale Amerikanen" tegen ze spraken... lustten de honden geen brood van, zo onbeleefd.
Fransen vind ik ook wel lollig maar ik vind Frans te moeilijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja Fransen hebben dat ook, maar daar walgt iedereen van.
Maar bij een Amerikaan is 't grappig, ofzo.
lol, deden we vroegah altijd toen we kleine jongetjes warenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
of als ze gaan winkelen "here's my card, call me and deliver this thing, here's some for you.. *geeft dollars*".
Nice.
Port met een kaasplankjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe droger hoe beter. OF Heeeel zoet, dessertwijn.
quote:
Precies.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol, deden we vroegah altijd toen we kleine jongetjes waren
gewoon voor de Amerikaanse parkeerplaats gaan staan ... binnen het half uur heb je een auto en een hand vol dollars
vind ze of heel tof of ik krijg er migraine vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Sommige Amerikaanse accenten zijn ook zo lelijk. Zit nu ook een of andere Amerikaanse doos bij ons op kantoor, als ze praat gaan mijn haren recht overeind staan.
Welke haren ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Sommige Amerikaanse accenten zijn ook zo lelijk. Zit nu ook een of andere Amerikaanse doos bij ons op kantoor, als ze praat gaan mijn haren recht overeind staan.
1667quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]ja dat vind ik ook lekker, glaasje port. Drink het zelden meer, maar erg lekker. En ik heb OOIT een Armagnac uit mijn geboortejaar gedronken, zo lekker.
Ik vind het accent uit het Zuiden het mooist, Texas enzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]ja dat vind ik ook lekker, glaasje port. Drink het zelden meer, maar erg lekker. En ik heb OOIT een Armagnac uit mijn geboortejaar gedronken, zo lekker.
Gebottled door Koning Lodewijk himself.quote:
Ben ook een keer geweest in Afrika inderdaad, gewoon lekker alles doorslikken, voel je je ook een stuk vrolijker na afloop.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
Ik weet er ook geen bal van. Ooit wel met mijn toenmalige vriend een wijnproeverij bezocht, was best leuk, maar die mensen namen het allemaal een beetje serieus, met dat gegorchel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |