Dan zou Willem-Alexander geen schijn van kans maken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef Loop-y het volgende:
Van Rossem heeft wel een punt
Misschien moeten we onze koning kiezen in de toekomst
En dan kun je na 4 jaar gewoon een nieuwe kiezen. Bij een koning zit je er 30 jaar aan vast.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tja Maarten, of je hebt een President die te graag aan vrouwelijke stagiaires zit met sigaren etc.
Dan heb je anno 2013 ook de poppen aan het dansen hier.
Dat was een Prins-gemaal en geen koning.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:57 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik vind prins Bernard erg in de buurt komen en niet eens zolang geleden
HOERA HOERA HOERAquote:
Sowieso een koning, gaat toch nergens over.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat maakt het nou uit of de koningen een eeuw geleden of meer een ramp waren? Dat kan nu echt niet meer voorkomen
Zeg dat, en zijn broer is helemaal eenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Prins Filip is een troonopvolger, en dat is een totaal incompente mongool.
Inderdaad. Wat heeft die man nu weer verkeerd gedaan? Hij was Duitser?quote:
Ik denk van welquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zou Willem-Alexander geen schijn van kans maken.
Hoeft niet hoor, een vorst kan ook eerder doodgaan...als zijn die Oranje behoorlijk bikkels qua leeftijd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:59 schreef MilaNL het volgende:
[..]
En dan kun je na 4 jaar gewoon een nieuwe kiezen. Bij een koning zit je er 30 jaar aan vast.
Waarom?quote:
Hoeft niet. En al die verkiezingen zijn niet gratis, om maar niet te zeggen dat presidenten al niet eens partij-onafhankelijk zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:59 schreef MilaNL het volgende:
[..]
En dan kun je na 4 jaar gewoon een nieuwe kiezen. Bij een koning zit je er 30 jaar aan vast.
Werd tijd... 3 maanden lang doodgegooid met dit gedoe.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooie dag, maar ik ben blij dat het erop zit....
En als hij niet zijn hele leven hiervoor zou zijn voorbereid?quote:
Klopt. Dan zou het een populistische blaaskaak worden. Wilders o.i.d.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zou Willem-Alexander geen schijn van kans maken.
Vooral de voorbereiding vond ik vermoeiend.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Werd tijd... 3 maanden lang doodgegooid met dit gedoe.
Omdat we nu ook en masse achter hem staanquote:
Ja joh. Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vooral de voorbereiding vond ik vermoeiend.
Daar kies je dan zelf voor. Ik heb er weinig van meegekregen en vond het, met het weinige wát ik gezien heb, een prima dag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vooral de voorbereiding vond ik vermoeiend.
Dat vond ik (als ongeveer enige) dus niet. Ben niet zo voor eigenrichtingquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:03 schreef tralalala het volgende:
Bernard was alleen al baas omdat hij die boete betaalde voor die jongen die een dief greep en een gebroken neus sloeg en daardoor een boete kreeg.
Zuipen was ook wel vermoeiend moet ik zeggen...quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja joh. Wat heb je allemaal gedaan?Of was het zuipen vooral zwaar.
Koning(in) brengt het land zoveel op qua werk uit het buitenland. Een president kost klauwen met geld.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeft niet. En al die verkiezingen zijn niet gratis, om maar niet te zeggen dat presidenten al niet eens partij-onafhankelijk zijn
Voor de rest deed hij zo'n beetje alles wat verboden was maar alla.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:03 schreef tralalala het volgende:
Bernard was alleen al baas omdat hij die boete betaalde voor die jongen die een dief greep en een gebroken neus sloeg en daardoor een boete kreeg.
Kleine detailsquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat was een Prins-gemaal en geen koning.
Truequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Koning(in) brengt het land zoveel op qua werk uit het buitenland. Een president kost klauwen met geld.
Wat je maar noemt een klein detail.quote:
Claus en weg met de stropdasquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Voor de rest deed hij zo'n beetje alles wat verboden was maar alla.
Claus.![]()
Iets met het volk wil brood en spelenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Voor de rest deed hij zo'n beetje alles wat verboden was maar alla.
Claus.![]()
Ik kijk altijd DWDD en P&W, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar kies je dan zelf voor. Ik heb er weinig van meegekregen en vond het, met het weinige wát ik gezien heb, een prima dag.
Dat is een keuze, ik val inherhalingquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kijk altijd DWDD en P&W, dan krijg je dat.
Daar ga ik maar wel vanuit, dan kan het alleen maar meevallen. Na volgende week zijn we er definitief van af.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nu zeker nog een week lang nabespreken?
Je bent zelf altijd. Daarbij ontgaat mij het vermoeiende nog steeds, maar waarschijnlijk ligt dat aan het feit dat het mij sowieso niks kan schelen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kijk altijd DWDD en P&W, dan krijg je dat.
Dat ontken ik niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is een keuze, ik val inherhaling
Ze hebben het tegenwoordig wel gezien daar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:06 schreef tralalala het volgende:
Dooie boel in Amsterdam.
Toch gek voor de hoofdstad van Nederland.
quote:
Hij was dan ook alleen maar ingehuurd om wat nazaten op de wereld te zetten(koningshuis bestaande uit 2 single vrouwen(moeder en dochter) is een beetje linkquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Iets met het volk wil brood en spelen
Morgen gewoon weer een werkdag voor de meeste mensen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:06 schreef tralalala het volgende:
Dooie boel in Amsterdam.
Toch gek voor de hoofdstad van Nederland.
Internationale werkdag zelfs.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer een werkdag voor de meeste mensen.
Jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:07 schreef trovey het volgende:
[..]en echte liefde met Bea, dat bleek vandaag maar weer.
[..]
Hij was dan ook alleen maar ingehuurd om wat nazaten op de wereld te zetten(koningshuis bestaande uit 2 single vrouwen(moeder en dochter) is een beetje link), voor de rest mocht hij doen wat hij wilde.....en dat deed hij dan ook.
Een kut werkdag ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer een werkdag voor de meeste mensen.
Naja we zullen de komende dagen doodgegooid worden met de herhalingen, en dat vind ik vermoeiend.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf altijd. Daarbij ontgaat mij het vermoeiende nog steeds, maar waarschijnlijk ligt dat aan het feit dat het mij sowieso niks kan schelen.
Heeft ie idd goed gebruik van gemaaktquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:07 schreef trovey het volgende:
[..]en echte liefde met Bea, dat bleek vandaag maar weer.
[..]
Hij was dan ook alleen maar ingehuurd om wat nazaten op de wereld te zetten(koningshuis bestaande uit 2 single vrouwen(moeder en dochter) is een beetje link), voor de rest mocht hij doen wat hij wilde.....en dat deed hij dan ook.
Daar kies jezelf voor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja we zullen de komende dagen doodgegooid worden met de herhalingen, en dat vind ik vermoeiend.
En nee, ik blijf wel het nieuws, dwdd en p&w volgen, dus ja, ik kies er zelf voor.
Dan is het duidelijk je eigen keuze.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja we zullen de komende dagen doodgegooid worden met de herhalingen, en dat vind ik vermoeiend.
En nee, ik blijf wel het nieuws, dwdd en p&w volgen, dus ja, ik kies er zelf voor.
Waarom ben jij blauw en ik zwart?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
Waarom ben ik nog steeds oranje terwijl de rest al zwart is?
Ik eis dat dit rechtgezet wordt.
Dag van de Arbeid.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dat vind ik Maxima en Willem-Alexander ook zo mooi.. Zag je vandaag ook weer.. Lief met een duimpje over een vinger aaien, trotse blikken.. Ik vind dacht echt heeeeeel mooi![]()
![]()
![]()
Is wat je er zelf van maakt.quote:
Bij mij niet. Het zal wel komen door je moddereter schap.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
Ook daar kies jezelf voor, maar mooiquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Na zondag alleen maar de beelden van de huldiging van Ajax. Tot dan overleef ik het wel
Welke rest? Jij hebt een voorproefje, iedereen is nog oranjequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welke rest? Jij hebt een voorproefje, iedereen is nog oranje
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welke rest? Jij hebt een voorproefje, iedereen is nog oranje
quote:
QFTWquote:
Ze zijn echt verliefd, dat zie je gewoon aan zequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dat vind ik Maxima en Willem-Alexander ook zo mooi.. Zag je vandaag ook weer.. Lief met een duimpje over een vinger aaien, trotse blikken.. Ik vind dacht echt heeeeeel mooi![]()
![]()
![]()
En hij wist er nog mee weg te komen ook...tot het een beetje teveel begon op te vallen halverwege de jaren 70.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:10 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Heeft ie idd goed gebruik van gemaakt
Hier heb je me, ik kan niet screensaven. maar bij mij is iedereen gelijk, oranjequote:
Druk maar eens F5.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hier heb je me, ik kan niet screensaven. maar bij mij is iedereen gelijk, oranje
Niet als je op F5 drukt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hier heb je me, ik kan niet screensaven. maar bij mij is iedereen gelijk, oranje
Winquote:
Ja, en dat vind ik écht heel mooi.. Zal wel overmatig sentimenteel zijn, maar dat is dan maar zoquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze zijn echt verliefd, dat zie je gewoon aan ze. En de familie is hecht dat zie je ook (bea en amalia in de kerk bijv) .
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Black is black, I want my orange back
Nog eens F5..quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Black is black, I want my orange back
Dat is het ergste van allesquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:13 schreef trovey het volgende:
[..]
En hij wist er nog mee weg te komen ook...tot het een beetje teveel begon op te vallen halverwege de jaren 70.
Jij bent nog oranjequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
FOK! weet ook niet wat het wilt.... Wordt het nou oranje of zwart...
Ik vind dat ook geweldigquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik écht heel mooi.. Zal wel overmatig sentimenteel zijn, maar dat is dan maar zo
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
P&W is al voorbij hoor. Even ontopic blijven.
Ik nu ook weer. Ik drink teveel, jij drink te veel.. of .. uh.. het ligt niet aan onsquote:
Die hebben verder toch niks te doen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:17 schreef Eenskijken het volgende:
wel hilarisch dat ze in de antillen het lied wel serieus nemen
He, jij bent weer zwart...quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik nu ook weer. Ik drink teveel, jij drink te veel.. of .. uh.. het ligt niet aan ons
We zijn allemaal ineens weer oranjequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik nu ook weer. Ik drink teveel, jij drink te veel.. of .. uh.. het ligt niet aan ons
Als ze het enkel zou doen voor 'stardom' .. hield ze het niet zolang vol. Voor mijn gevoel deugt ze.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Maxima is gewoon één van de meest succesvolle starfucker ooit. Mooi dat ze eindelijk koningin is geworden. Je zag haar ook stralen.
Gelukkig lijkt hij de laatste te zijn geweest, Claus deed het goed en zover we weten heeft WA ook nog niet echt dingen gedaan die echt niet konden...Oké, hij was soms een beetje dom maar hopelijk is hij nu volwassen genoeg om dat verder te laten.quote:
Als je zo door blijft gaat sla ik aan de wodka hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
He, jij bent weer zwart...
wat ben ik nu?
Bij mij oranje, and so am I.. fucking tanspray!quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
He, jij bent weer zwart...
wat ben ik nu?
Leven in een Gouden kooi en nooit je bek eens kunnen opendoen in het openbaar, als dat stardom is mogen ze het voor mijn part houden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze het enkel zou doen voor 'stardom' .. hield ze het niet zolang vol. Voor mijn gevoel deugt ze.
Alles groeit. Uithuwelijken werkt ook al eeuwen, maar ik durf er geld op in te zetten dat het koningsschap haar motivatie was. En zeg nou zelf. Vandaag heeft ze weer in 2 geweldige jurken mogen lopen, haar droom.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze het enkel zou doen voor 'stardom' .. hield ze het niet zolang vol. Voor mijn gevoel deugt ze.
Ja, ik zie iedere keer échte liefde tussen die 2.. Nog steedsquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Feestje genoteerd, Joanna komt toch niet hè?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We zijn allemaal ineens weer oranje![]()
Ik wil dat best nog ff blijven ook.. Tot mijn verjaardag zondag bijvoorbeeld
Uh, oke.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij mij oranje, and so am I.. fucking tanspray!
Ik hoef ook niet zo nodig iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Leven in een Gouden kooi en nooit je bek eens kunnen opendoen in het openbaar, als dat stardom is mogen ze het voor mijn part houden.
3 mooie jurken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles groeit. Uithuwelijken werkt ook al eeuwen, maar ik durf er geld op in te zetten dat het koningsschap haar motivatie was. En zeg nou zelf. Vandaag heeft ze weer in 2 geweldige jurken mogen lopen, haar droom.
Gefeliciteerd alvastquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die daar over denktquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Feestje genoteerd, Joanna komt toch niet hè?
Zondag is het feest hier!quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die jurkenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles groeit. Uithuwelijken werkt ook al eeuwen, maar ik durf er geld op in te zetten dat het koningsschap haar motivatie was. En zeg nou zelf. Vandaag heeft ze weer in 2 geweldige jurken mogen lopen, haar droom.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
3 mooie jurken.
En verder lul je uit je nek. Is duidelijke echte liefde. Zo niet, dan doe je die lieve kleine dingen niet..
Helemaal mee eens, je ziet hoe ze naar elkaar kijken enzo, is echte liefdequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Thanks! Vind het zelf ook we een mooie datum (om eerdere redenen)quote:
dat duimpje had ik nog niet gezien, maar hoe je het omschreefquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik zie iedere keer échte liefde tussen die 2.. Nog steeds
Je hebt de beelden gemist waarin even liefdevol door een duim over een vinger werd geaaid/gewreven? Je hebt de liefdevolle blikken gemist?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat is dit nou weer voor een argument. Ik geef mij maar gewonnen, hier kan ik niet tegenop
Ja met 8 camera's op hun smoel. Jij denkt werkelijk dat hun houding niet geoefend is vooraf? Volkomen terecht overigens. Het plaatje moet nou eenmaal kloppen als koningspaar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt de beelden gemist waarin even liefdevol door een duim over een vinger werd geaaid/gewreven? Je hebt de liefdevolle blikken gemist?
Het is echte liefde voor zover dat mogelijk is bij vrouwen. Maar ze is niet zo erg als Sylvie..quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat is dit nou weer voor een argument. Ik geef mij maar gewonnen, hier kan ik niet tegenop
Ja, maar ik zie die liefdevolle blikken en die kleine gebaren altijd, en al vanaf het begin. En ik vind er écht gevoel in zitten.. Bovendien weten ze niet waar de camera op gericht is (voor het zelfde geld filmen ze de TK-leden)quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
dat duimpje had ik nog niet gezien, maar hoe je het omschreef![]()
( ik hou dan wel in gedachten dat ze weten dat er camera's zijn)
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie die liefdevolle blikken en die kleine gebaren altijd, en al vanaf het begin. En ik vind er écht gevoel in zitten.. Bovendien weten ze niet waar de camera op gericht is (voor het zelfde geld filmen ze de TK-leden)
Katten zijn goedkoper.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:25 schreef DaMook het volgende:
Ik ga me met deze discussie niet bezig houden, ik ga samen met mijn katten een serie kijken
.
Ze heeft gewoon gelijk [punt].quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat heerlijk naief, maar laat ik het sprookje niet voor je verknallen.
En altijd lief en knuffeligquote:
Ik vind het oprecht overkomen (met gevoel dus ipv zo maar even en handeling)quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja met 8 camera's op hun smoel. Jij denkt werkelijk dat hun houding niet geoefend is vooraf? Volkomen terecht overigens. Het plaatje moet nou eenmaal kloppen als koningspaar.
Ik ben het op zich met je eens, maar dan zou ze dit al, hoelang zijn ze getrouwd, 10 jaar?, volhouden.. Dan waren er al barstjes gezien geweest hoor. Voor het geld hoeft zij het niet te doen. Ik, als kritische vrouwquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja met 8 camera's op hun smoel. Jij denkt werkelijk dat hun houding niet geoefend is vooraf? Volkomen terecht overigens. Het plaatje moet nou eenmaal kloppen als koningspaar.
Want jij weet hoe ze binnenskamers met elkaar omgaan? Het is een groot huis waarin ze wonen hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben het op zich met je eens, maar dan zou ze dit al, hoelang zijn ze getrouwd, 10 jaar?, volhouden.. Dan waren er al barstjes gezien geweest hoor. Voor het geld hoeft zij het niet te doen. Ik, als kritische vrouw, heb daar wel een neus voor
Nou hoor je het eens van een anderquote:
Dat weet ik niet, maar hoe je je van binnen voelt is verdomd moeilijk om dat zó lang naar buiten toe anders doen uit te stralen, dát weet ik wel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want jij weet hoe ze binnenskamers met elkaar omgaan? Het is een groot huis waarin ze wonen hoor.
Dan denk je dat ze acteren. Mij best.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want jij weet hoe ze binnenskamers met elkaar omgaan? Het is een groot huis waarin ze wonen hoor.
Daaromquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar wel een leuk koppel, of het nou oprecht is of niet.Niet alleen een leuk koppel, maar ook een warme familie.
Prachtig om te zien hoe Bea omging met de kinderen
Dat denk ik helemaal niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan denk je dat ze acteren. Mij best.![]()
Ik denk dat dus duidelijk niet.
Ik begon dan ook zo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat het al vanaf het begin zo is negeer je dus maar?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet.
[..]
Ik begon dan ook zo.
Jij stelt dat het al vanaf het begin zo was. Ik niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat het al vanaf het begin zo is negeer je dus maar?
Waar kan ik dat geld innen? Ik ga er vanuit dat ze gevallen is voor het complete plaatje. Dat W.A. iets heeft, wat voor ons, toen vooral, niet zichtbaar was. Hij is in de loop der jaren een stuk ' aantrekkelijker' geworden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet.
[..]
Ik begon dan ook zo.
Kijk de beelden dan terug..quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij stelt dat het al vanaf het begin zo was. Ik niet.
Het zal uiteindelijk om het complete plaatje gaan: macht, geld en wellicht iets wat wij nog niet hebben gezien.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar kan ik dat geld innen? Ik ga er vanuit dat ze gevallen is voor het complete plaatje. Dat W.A. iets heeft, wat voor ons, toen vooral, niet zichtbaar was. Hij is in de loop der jaren een stuk ' aantrekkelijker' geworden.
Ga je me nu herhalen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het zal uiteindelijk om het complete plaatje gaan: macht, geld en wellicht iets wat wij nog niet hebben gezien.
Valt bij mij onder het complete plaatje. Waarbij ik onmiddelijk toevoeg, dat zij charmes bij die man heeft ontdekt, die ik niet zagquote:
Wees dan duidelijker, hoe zou ik moeten weten wat jij onder 'het complete plaatje' ziet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Valt bij mij onder het complete plaatje. Waarbij ik onmiddelijk toevoeg, dat zij charmes bij die man heeft ontdekt, die ik niet zag
Met je eens hoor. Je hoeft maar bij de koningshuizen rondom te kijken, waar 'ze' het niet volhielden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zal wel gek zijn dan, en mensen niet in kunnen schatten..
Maar naar mijn mening zijn W-A en Maxima uit liefde getrouwd.
Ik zou me wel 3x, nee 1000x bedenken alvorens vrijwillig een gouden kooi in te stappen..
Compleet staat in de DvD als alles.. Ik wist niet dat ik dat nog moest gaan uitleggen alhier.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wees dan duidelijker, hoe zou ik moeten weten wat jij onder 'het complete plaatje' ziet?
In beeld komen ze over als een geweldig koppel, en ik denk dat dit ook wel zo is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zal wel gek zijn dan, en mensen niet in kunnen schatten..
Maar naar mijn mening zijn W-A en Maxima uit liefde getrouwd.
Ik zou me wel 3x, nee 1000x bedenken alvorens vrijwillig een gouden kooi in te stappen..
Zijn er niet zo veel waar de liefde echt vanaf straalt (al zijn er zeker kroonprinsen/prinsessen die gevochten hebben voor hun (burger)liefde)quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met je eens hoor. Je hoeft maar bij de koningshuizen rondom te kijken, waar 'ze' het niet volhielden.
Ik zeg niet dat het NOOIT voorkomt. Ik zeg dat dat HIER naar mijn mening niet het geval is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In beeld komen ze over als een geweldig koppel, en ik denk dat dit ook wel zo is.
Maar daarbij moet ik wel zeggen dat Littlerabbit iemand is die verstand van dit soort dingen heeft.
Littlerabbit laat zijn bordje al bij een scheet in stukken vallen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In beeld komen ze over als een geweldig koppel, en ik denk dat dit ook wel zo is.
Maar daarbij moet ik wel zeggen dat Littlerabbit iemand is die verstand van dit soort dingen heeft.
Mijn mensenkennis laat mij zelden in de steek nee. Daarbij ben ik wel een echte royalist inclusief de bijhorende dikkebuik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja dus?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Littlerabbit laat zijn bordje al bij een scheet in stukken vallen.
Dan weet ik dat vanaf nu.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Compleet staat in de DvD als alles.. Ik wist niet dat ik dat nog moest gaan uitleggen alhier.
Dat geld en macht een rol speelt is zeker. Maar tussen deze twee is er wel meer dan geld en macht ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het NOOIT voorkomt. Ik zeg dat dat HIER naar mijn mening niet het geval is.
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Littlerabbit laat zijn bordje al bij een scheet in stukken vallen.
Geen ja dus. Je komt niet verder dan het, ook al door mij genoemde argument, dat er camera's op gericht zijn. Dat is nog geen bewijs dat er geen sprake van echte liefde zou zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn mensenkennis laat mij zelden in de steek nee. Daarbij ben ik wel een echte royalist inclusief de bijhorende dikkebuik.
[..]
Ja dus?
Is helemaal niet zeker (dat eerste).quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan weet ik dat vanaf nu.
[..]
Dat geld en macht een rol speelt is zeker. Maar tussen deze twee is er wel meer dan geld en macht ja.
Voetbalquote:
Koningstopic slaaptquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan te bedenken dat dit het P&W topic is
Dat zullen we ook nooit echt weten. Maar dit soort types vinden macht en geld wel belangrijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is helemaal niet zeker (dat eerste).
Hoezo 'dit soort types' . Maxima komt , bij mij. zo helemaal niet over. Ik kan je voorbeelden genoeg geven die dat wel doenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zullen we ook nooit echt weten. Maar dit soort types vinden macht en geld wel belangrijk.
Welk soort types? Maxima was hartstikke succesvol als bankier in New York en kwam zelf uit een niet onbemiddeld gezin.. Waarom zou die moeten golddiggen??quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zullen we ook nooit echt weten. Maar dit soort types vinden macht en geld wel belangrijk.
Daarom noemde ik het ook starfucken, maar ik stop. Het is inmiddels te laat voor een dusdanig nutteloos onderwerp.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk soort types? Maxima was hartstikke succesvol als bankier in New York en kwam zelf uit een niet onbemiddeld gezin.. Waarom zou die moeten golddiggen??
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo 'dit soort types' . Maxima komt , bij mij. zo helemaal niet over. Ik kan je voorbeelden genoeg geven die dat wel doen
Met dit soort types bedoel ik types die gewend zijn aan dat wereldje met rijkdom etc...quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk soort types? Maxima was hartstikke succesvol als bankier in New York en kwam zelf uit een niet onbemiddeld gezin.. Waarom zou die moeten golddiggen??
Ik had het dan ook helemaal niet tegen jouquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom noemde ik het ook starfucken, maar ik stop. Het is inmiddels te laat voor een dusdanig nutteloos onderwerp.
Als het starfucken was, was ze nu al weg. Ga je leger maar in!quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom noemde ik het ook starfucken, maar ik stop. Het is inmiddels te laat voor een dusdanig nutteloos onderwerp.
Zat andere rijke mannen op de wereld hoor. Hoeft ze W-A niet voor te strikken..quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Met dit soort types bedoel ik types die gewend zijn aan dat wereldje met rijkdom etc...
Van een golddigger is geen sprake, dan heb je het meer over Sylvie en Yolanthe. Zo is Maxima ook niet.
Wat zijn we het eng eens! We horen op elkaar te 'katten'!quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zat andere rijke mannen op de wereld hoor. Hoeft ze W-A niet voor te strikken..
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat zijn we het eng eens! We horen op elkaar te 'katten'!
Mag je denken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Twee tegen een!![]()
![]()
Maar nogmaals, ik vind het een prachtig koppel. Ook vandaag weer met de pratende oogjes van MaximaEn tuurlijk zal er liefde zijn. Maar ik denk dat rijkdom en macht er ook een rol in speelt.
Fijn.quote:
En je er bij neerleggen dat het een prachtig koppel is? Ik heb hele grote argusogen.. Deze 2 staan niet op mijn radar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Twee tegen een!![]()
![]()
Maar nogmaals, ik vind het een prachtig koppel. Ook vandaag weer met de pratende oogjes van MaximaEn tuurlijk zal er liefde zijn. Maar ik denk dat rijkdom en macht er ook een rol in speelt.
Als jij het zegt, dan geloof ik het.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En je er bij neerleggen dat het een prachtig koppel is? Ik heb hele grote argusogen.. Deze 2 staan niet op mijn radar.
En bedanktquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als jij het zegt, dan geloof ik het.![]()
Maarja, Ik en Littlerabbit zijn voetbalvrouwen gewend he, zal waarschijnlijk daaraan liggen.
KON / [Live-topic] Inhuldiging Koning Willem-Alexander #43 Joanna hatenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik durf dit topic niet verder te 'bevuilen', ik zoek wat anders koninklijks
Ik ben oud, wat denk je zelfquote:
Het is nog steeds niet off-topic.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik durf dit topic niet verder te 'bevuilen', ik zoek wat anders koninklijks
De titel klinkt goed, ik ga daar kijken, dank je welquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
KON / [Live-topic] Inhuldiging Koning Willem-Alexander #43 Joanna haten
Maar is on topic hoor, uitzending ging er helemaal over
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Als jij het zegt, dan geloof ik het'.![]()
Dan geldt dat ook bij jou. Dus we zijn eruit.
Nog een paar dagen terugblikken en nabeschouwen, en dan zijn we er definitief vanaf. Van de troonswisseling bedoel ik, de PVDA blijft natuurlijk gewoon zitten...quote:
Plus:quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:02 schreef Latert het volgende:
Fly-by... een soort van drive-by met raketten?
Mja, beetje jammer wel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:05 schreef ddx het volgende:
Mooi die f16's maar hadden ze niet iets lager kunnen vliegen ?
Was vannavond ook al bij de wereld draait door.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:01 schreef OProg het volgende:
Vd Laan is dat gedoe met Joanna zichtbaar zat.
Gewoon ergens aanwezig op het forum.quote:
Niemand houdt je tegen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg zin om te dansen op het intro.
Ik zeg: doen!quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
http://www.listenonrepeat.com/watch/?v=CJrraxeGScgquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
Hij is van jou hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:12 schreef Taurus het volgende:
Zo. Dat is geen verkeerde mission commander.
Volgens mij niet, hij luistert althans niet naar mij.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:12 schreef Taurus het volgende:
Zo. Dat is geen verkeerde mission commander.
Ze is gepakt door Jeroen Pauw.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
Joanna is gepakt door een persoonsverwisseling.
Aldus de politie.
Eigen schuld van de penose danquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
Jammer dat ze zoveel aandacht krijgt, precies wat ze wil.
Op dodenherdenking? Wat denk je zelf.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Zeg nou maar dat zondag de Ajax huldiging op het Museumplein is. GODVERDOMME! Dan krijg je respect anders...
Ja, maar hier kan ze weinig aan doen. Ze brengen het constant weer ter sprake.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
Die is hetzelfde als Tinco iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
Eberhard kan ook wel een emotion chart gebruiken.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
Eberhard kan ook wel een emotion chart gebruiken.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:19 schreef henkde_j het volgende:
Man man man, wat een ophef om de arrestatie van een omhooggevallen studentenmeisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |