Ik had het dan ook helemaal niet tegen jouquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom noemde ik het ook starfucken, maar ik stop. Het is inmiddels te laat voor een dusdanig nutteloos onderwerp.
Als het starfucken was, was ze nu al weg. Ga je leger maar in!quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom noemde ik het ook starfucken, maar ik stop. Het is inmiddels te laat voor een dusdanig nutteloos onderwerp.
Zat andere rijke mannen op de wereld hoor. Hoeft ze W-A niet voor te strikken..quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Met dit soort types bedoel ik types die gewend zijn aan dat wereldje met rijkdom etc...
Van een golddigger is geen sprake, dan heb je het meer over Sylvie en Yolanthe. Zo is Maxima ook niet.
Wat zijn we het eng eens! We horen op elkaar te 'katten'!quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zat andere rijke mannen op de wereld hoor. Hoeft ze W-A niet voor te strikken..
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat zijn we het eng eens! We horen op elkaar te 'katten'!
Mag je denken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Twee tegen een!![]()
![]()
Maar nogmaals, ik vind het een prachtig koppel. Ook vandaag weer met de pratende oogjes van MaximaEn tuurlijk zal er liefde zijn. Maar ik denk dat rijkdom en macht er ook een rol in speelt.
Fijn.quote:
En je er bij neerleggen dat het een prachtig koppel is? Ik heb hele grote argusogen.. Deze 2 staan niet op mijn radar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Twee tegen een!![]()
![]()
Maar nogmaals, ik vind het een prachtig koppel. Ook vandaag weer met de pratende oogjes van MaximaEn tuurlijk zal er liefde zijn. Maar ik denk dat rijkdom en macht er ook een rol in speelt.
Als jij het zegt, dan geloof ik het.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En je er bij neerleggen dat het een prachtig koppel is? Ik heb hele grote argusogen.. Deze 2 staan niet op mijn radar.
En bedanktquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als jij het zegt, dan geloof ik het.![]()
Maarja, Ik en Littlerabbit zijn voetbalvrouwen gewend he, zal waarschijnlijk daaraan liggen.
KON / [Live-topic] Inhuldiging Koning Willem-Alexander #43 Joanna hatenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik durf dit topic niet verder te 'bevuilen', ik zoek wat anders koninklijks
Ik ben oud, wat denk je zelfquote:
Het is nog steeds niet off-topic.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik durf dit topic niet verder te 'bevuilen', ik zoek wat anders koninklijks
De titel klinkt goed, ik ga daar kijken, dank je welquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
KON / [Live-topic] Inhuldiging Koning Willem-Alexander #43 Joanna haten
Maar is on topic hoor, uitzending ging er helemaal over
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Als jij het zegt, dan geloof ik het'.![]()
Dan geldt dat ook bij jou. Dus we zijn eruit.
Nog een paar dagen terugblikken en nabeschouwen, en dan zijn we er definitief vanaf. Van de troonswisseling bedoel ik, de PVDA blijft natuurlijk gewoon zitten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |