Valt bij mij onder het complete plaatje. Waarbij ik onmiddelijk toevoeg, dat zij charmes bij die man heeft ontdekt, die ik niet zagquote:
Wees dan duidelijker, hoe zou ik moeten weten wat jij onder 'het complete plaatje' ziet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Valt bij mij onder het complete plaatje. Waarbij ik onmiddelijk toevoeg, dat zij charmes bij die man heeft ontdekt, die ik niet zag
Met je eens hoor. Je hoeft maar bij de koningshuizen rondom te kijken, waar 'ze' het niet volhielden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zal wel gek zijn dan, en mensen niet in kunnen schatten..
Maar naar mijn mening zijn W-A en Maxima uit liefde getrouwd.
Ik zou me wel 3x, nee 1000x bedenken alvorens vrijwillig een gouden kooi in te stappen..
Compleet staat in de DvD als alles.. Ik wist niet dat ik dat nog moest gaan uitleggen alhier.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wees dan duidelijker, hoe zou ik moeten weten wat jij onder 'het complete plaatje' ziet?
In beeld komen ze over als een geweldig koppel, en ik denk dat dit ook wel zo is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zal wel gek zijn dan, en mensen niet in kunnen schatten..
Maar naar mijn mening zijn W-A en Maxima uit liefde getrouwd.
Ik zou me wel 3x, nee 1000x bedenken alvorens vrijwillig een gouden kooi in te stappen..
Zijn er niet zo veel waar de liefde echt vanaf straalt (al zijn er zeker kroonprinsen/prinsessen die gevochten hebben voor hun (burger)liefde)quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met je eens hoor. Je hoeft maar bij de koningshuizen rondom te kijken, waar 'ze' het niet volhielden.
Ik zeg niet dat het NOOIT voorkomt. Ik zeg dat dat HIER naar mijn mening niet het geval is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In beeld komen ze over als een geweldig koppel, en ik denk dat dit ook wel zo is.
Maar daarbij moet ik wel zeggen dat Littlerabbit iemand is die verstand van dit soort dingen heeft.
Littlerabbit laat zijn bordje al bij een scheet in stukken vallen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In beeld komen ze over als een geweldig koppel, en ik denk dat dit ook wel zo is.
Maar daarbij moet ik wel zeggen dat Littlerabbit iemand is die verstand van dit soort dingen heeft.
Mijn mensenkennis laat mij zelden in de steek nee. Daarbij ben ik wel een echte royalist inclusief de bijhorende dikkebuik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja dus?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Littlerabbit laat zijn bordje al bij een scheet in stukken vallen.
Dan weet ik dat vanaf nu.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Compleet staat in de DvD als alles.. Ik wist niet dat ik dat nog moest gaan uitleggen alhier.
Dat geld en macht een rol speelt is zeker. Maar tussen deze twee is er wel meer dan geld en macht ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het NOOIT voorkomt. Ik zeg dat dat HIER naar mijn mening niet het geval is.
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Littlerabbit laat zijn bordje al bij een scheet in stukken vallen.
Geen ja dus. Je komt niet verder dan het, ook al door mij genoemde argument, dat er camera's op gericht zijn. Dat is nog geen bewijs dat er geen sprake van echte liefde zou zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn mensenkennis laat mij zelden in de steek nee. Daarbij ben ik wel een echte royalist inclusief de bijhorende dikkebuik.
[..]
Ja dus?
Is helemaal niet zeker (dat eerste).quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan weet ik dat vanaf nu.
[..]
Dat geld en macht een rol speelt is zeker. Maar tussen deze twee is er wel meer dan geld en macht ja.
Voetbalquote:
Koningstopic slaaptquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan te bedenken dat dit het P&W topic is
Dat zullen we ook nooit echt weten. Maar dit soort types vinden macht en geld wel belangrijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is helemaal niet zeker (dat eerste).
Hoezo 'dit soort types' . Maxima komt , bij mij. zo helemaal niet over. Ik kan je voorbeelden genoeg geven die dat wel doenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zullen we ook nooit echt weten. Maar dit soort types vinden macht en geld wel belangrijk.
Welk soort types? Maxima was hartstikke succesvol als bankier in New York en kwam zelf uit een niet onbemiddeld gezin.. Waarom zou die moeten golddiggen??quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zullen we ook nooit echt weten. Maar dit soort types vinden macht en geld wel belangrijk.
Daarom noemde ik het ook starfucken, maar ik stop. Het is inmiddels te laat voor een dusdanig nutteloos onderwerp.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk soort types? Maxima was hartstikke succesvol als bankier in New York en kwam zelf uit een niet onbemiddeld gezin.. Waarom zou die moeten golddiggen??
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo 'dit soort types' . Maxima komt , bij mij. zo helemaal niet over. Ik kan je voorbeelden genoeg geven die dat wel doen
Met dit soort types bedoel ik types die gewend zijn aan dat wereldje met rijkdom etc...quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk soort types? Maxima was hartstikke succesvol als bankier in New York en kwam zelf uit een niet onbemiddeld gezin.. Waarom zou die moeten golddiggen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |