Ja, maar ik zie die liefdevolle blikken en die kleine gebaren altijd, en al vanaf het begin. En ik vind er écht gevoel in zitten.. Bovendien weten ze niet waar de camera op gericht is (voor het zelfde geld filmen ze de TK-leden)quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
dat duimpje had ik nog niet gezien, maar hoe je het omschreef![]()
( ik hou dan wel in gedachten dat ze weten dat er camera's zijn)
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie die liefdevolle blikken en die kleine gebaren altijd, en al vanaf het begin. En ik vind er écht gevoel in zitten.. Bovendien weten ze niet waar de camera op gericht is (voor het zelfde geld filmen ze de TK-leden)
Katten zijn goedkoper.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:25 schreef DaMook het volgende:
Ik ga me met deze discussie niet bezig houden, ik ga samen met mijn katten een serie kijken
.
Ze heeft gewoon gelijk [punt].quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat heerlijk naief, maar laat ik het sprookje niet voor je verknallen.
En altijd lief en knuffeligquote:
Ik vind het oprecht overkomen (met gevoel dus ipv zo maar even en handeling)quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja met 8 camera's op hun smoel. Jij denkt werkelijk dat hun houding niet geoefend is vooraf? Volkomen terecht overigens. Het plaatje moet nou eenmaal kloppen als koningspaar.
Ik ben het op zich met je eens, maar dan zou ze dit al, hoelang zijn ze getrouwd, 10 jaar?, volhouden.. Dan waren er al barstjes gezien geweest hoor. Voor het geld hoeft zij het niet te doen. Ik, als kritische vrouwquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja met 8 camera's op hun smoel. Jij denkt werkelijk dat hun houding niet geoefend is vooraf? Volkomen terecht overigens. Het plaatje moet nou eenmaal kloppen als koningspaar.
Want jij weet hoe ze binnenskamers met elkaar omgaan? Het is een groot huis waarin ze wonen hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben het op zich met je eens, maar dan zou ze dit al, hoelang zijn ze getrouwd, 10 jaar?, volhouden.. Dan waren er al barstjes gezien geweest hoor. Voor het geld hoeft zij het niet te doen. Ik, als kritische vrouw, heb daar wel een neus voor
Nou hoor je het eens van een anderquote:
Dat weet ik niet, maar hoe je je van binnen voelt is verdomd moeilijk om dat zó lang naar buiten toe anders doen uit te stralen, dát weet ik wel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want jij weet hoe ze binnenskamers met elkaar omgaan? Het is een groot huis waarin ze wonen hoor.
Dan denk je dat ze acteren. Mij best.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want jij weet hoe ze binnenskamers met elkaar omgaan? Het is een groot huis waarin ze wonen hoor.
Daaromquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar wel een leuk koppel, of het nou oprecht is of niet.Niet alleen een leuk koppel, maar ook een warme familie.
Prachtig om te zien hoe Bea omging met de kinderen
Dat denk ik helemaal niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan denk je dat ze acteren. Mij best.![]()
Ik denk dat dus duidelijk niet.
Ik begon dan ook zo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles groeit. Uithuwelijken werkt ook al eeuwen, maar ik durf er geld op in te zetten dat het koningsschap haar motivatie was. En zeg nou zelf. Vandaag heeft ze weer in 2 geweldige jurken mogen lopen, haar droom.
Dat het al vanaf het begin zo is negeer je dus maar?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet.
[..]
Ik begon dan ook zo.
Jij stelt dat het al vanaf het begin zo was. Ik niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat het al vanaf het begin zo is negeer je dus maar?
Waar kan ik dat geld innen? Ik ga er vanuit dat ze gevallen is voor het complete plaatje. Dat W.A. iets heeft, wat voor ons, toen vooral, niet zichtbaar was. Hij is in de loop der jaren een stuk ' aantrekkelijker' geworden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet.
[..]
Ik begon dan ook zo.
Kijk de beelden dan terug..quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij stelt dat het al vanaf het begin zo was. Ik niet.
Het zal uiteindelijk om het complete plaatje gaan: macht, geld en wellicht iets wat wij nog niet hebben gezien.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar kan ik dat geld innen? Ik ga er vanuit dat ze gevallen is voor het complete plaatje. Dat W.A. iets heeft, wat voor ons, toen vooral, niet zichtbaar was. Hij is in de loop der jaren een stuk ' aantrekkelijker' geworden.
Ga je me nu herhalen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het zal uiteindelijk om het complete plaatje gaan: macht, geld en wellicht iets wat wij nog niet hebben gezien.
Valt bij mij onder het complete plaatje. Waarbij ik onmiddelijk toevoeg, dat zij charmes bij die man heeft ontdekt, die ik niet zagquote:
Wees dan duidelijker, hoe zou ik moeten weten wat jij onder 'het complete plaatje' ziet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Valt bij mij onder het complete plaatje. Waarbij ik onmiddelijk toevoeg, dat zij charmes bij die man heeft ontdekt, die ik niet zag
Met je eens hoor. Je hoeft maar bij de koningshuizen rondom te kijken, waar 'ze' het niet volhielden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zal wel gek zijn dan, en mensen niet in kunnen schatten..
Maar naar mijn mening zijn W-A en Maxima uit liefde getrouwd.
Ik zou me wel 3x, nee 1000x bedenken alvorens vrijwillig een gouden kooi in te stappen..
Compleet staat in de DvD als alles.. Ik wist niet dat ik dat nog moest gaan uitleggen alhier.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wees dan duidelijker, hoe zou ik moeten weten wat jij onder 'het complete plaatje' ziet?
In beeld komen ze over als een geweldig koppel, en ik denk dat dit ook wel zo is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zal wel gek zijn dan, en mensen niet in kunnen schatten..
Maar naar mijn mening zijn W-A en Maxima uit liefde getrouwd.
Ik zou me wel 3x, nee 1000x bedenken alvorens vrijwillig een gouden kooi in te stappen..
Zijn er niet zo veel waar de liefde echt vanaf straalt (al zijn er zeker kroonprinsen/prinsessen die gevochten hebben voor hun (burger)liefde)quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met je eens hoor. Je hoeft maar bij de koningshuizen rondom te kijken, waar 'ze' het niet volhielden.
Ik zeg niet dat het NOOIT voorkomt. Ik zeg dat dat HIER naar mijn mening niet het geval is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In beeld komen ze over als een geweldig koppel, en ik denk dat dit ook wel zo is.
Maar daarbij moet ik wel zeggen dat Littlerabbit iemand is die verstand van dit soort dingen heeft.
Littlerabbit laat zijn bordje al bij een scheet in stukken vallen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In beeld komen ze over als een geweldig koppel, en ik denk dat dit ook wel zo is.
Maar daarbij moet ik wel zeggen dat Littlerabbit iemand is die verstand van dit soort dingen heeft.
Mijn mensenkennis laat mij zelden in de steek nee. Daarbij ben ik wel een echte royalist inclusief de bijhorende dikkebuik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja dus?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Littlerabbit laat zijn bordje al bij een scheet in stukken vallen.
Dan weet ik dat vanaf nu.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Compleet staat in de DvD als alles.. Ik wist niet dat ik dat nog moest gaan uitleggen alhier.
Dat geld en macht een rol speelt is zeker. Maar tussen deze twee is er wel meer dan geld en macht ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het NOOIT voorkomt. Ik zeg dat dat HIER naar mijn mening niet het geval is.
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Littlerabbit laat zijn bordje al bij een scheet in stukken vallen.
Geen ja dus. Je komt niet verder dan het, ook al door mij genoemde argument, dat er camera's op gericht zijn. Dat is nog geen bewijs dat er geen sprake van echte liefde zou zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn mensenkennis laat mij zelden in de steek nee. Daarbij ben ik wel een echte royalist inclusief de bijhorende dikkebuik.
[..]
Ja dus?
Is helemaal niet zeker (dat eerste).quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan weet ik dat vanaf nu.
[..]
Dat geld en macht een rol speelt is zeker. Maar tussen deze twee is er wel meer dan geld en macht ja.
Voetbalquote:
Koningstopic slaaptquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan te bedenken dat dit het P&W topic is
Dat zullen we ook nooit echt weten. Maar dit soort types vinden macht en geld wel belangrijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is helemaal niet zeker (dat eerste).
Hoezo 'dit soort types' . Maxima komt , bij mij. zo helemaal niet over. Ik kan je voorbeelden genoeg geven die dat wel doenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zullen we ook nooit echt weten. Maar dit soort types vinden macht en geld wel belangrijk.
Welk soort types? Maxima was hartstikke succesvol als bankier in New York en kwam zelf uit een niet onbemiddeld gezin.. Waarom zou die moeten golddiggen??quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zullen we ook nooit echt weten. Maar dit soort types vinden macht en geld wel belangrijk.
Daarom noemde ik het ook starfucken, maar ik stop. Het is inmiddels te laat voor een dusdanig nutteloos onderwerp.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk soort types? Maxima was hartstikke succesvol als bankier in New York en kwam zelf uit een niet onbemiddeld gezin.. Waarom zou die moeten golddiggen??
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo 'dit soort types' . Maxima komt , bij mij. zo helemaal niet over. Ik kan je voorbeelden genoeg geven die dat wel doen
Met dit soort types bedoel ik types die gewend zijn aan dat wereldje met rijkdom etc...quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk soort types? Maxima was hartstikke succesvol als bankier in New York en kwam zelf uit een niet onbemiddeld gezin.. Waarom zou die moeten golddiggen??
Ik had het dan ook helemaal niet tegen jouquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom noemde ik het ook starfucken, maar ik stop. Het is inmiddels te laat voor een dusdanig nutteloos onderwerp.
Als het starfucken was, was ze nu al weg. Ga je leger maar in!quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom noemde ik het ook starfucken, maar ik stop. Het is inmiddels te laat voor een dusdanig nutteloos onderwerp.
Zat andere rijke mannen op de wereld hoor. Hoeft ze W-A niet voor te strikken..quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Met dit soort types bedoel ik types die gewend zijn aan dat wereldje met rijkdom etc...
Van een golddigger is geen sprake, dan heb je het meer over Sylvie en Yolanthe. Zo is Maxima ook niet.
Wat zijn we het eng eens! We horen op elkaar te 'katten'!quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zat andere rijke mannen op de wereld hoor. Hoeft ze W-A niet voor te strikken..
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat zijn we het eng eens! We horen op elkaar te 'katten'!
Mag je denken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Twee tegen een!![]()
![]()
Maar nogmaals, ik vind het een prachtig koppel. Ook vandaag weer met de pratende oogjes van MaximaEn tuurlijk zal er liefde zijn. Maar ik denk dat rijkdom en macht er ook een rol in speelt.
Fijn.quote:
En je er bij neerleggen dat het een prachtig koppel is? Ik heb hele grote argusogen.. Deze 2 staan niet op mijn radar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Twee tegen een!![]()
![]()
Maar nogmaals, ik vind het een prachtig koppel. Ook vandaag weer met de pratende oogjes van MaximaEn tuurlijk zal er liefde zijn. Maar ik denk dat rijkdom en macht er ook een rol in speelt.
Als jij het zegt, dan geloof ik het.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En je er bij neerleggen dat het een prachtig koppel is? Ik heb hele grote argusogen.. Deze 2 staan niet op mijn radar.
En bedanktquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als jij het zegt, dan geloof ik het.![]()
Maarja, Ik en Littlerabbit zijn voetbalvrouwen gewend he, zal waarschijnlijk daaraan liggen.
KON / [Live-topic] Inhuldiging Koning Willem-Alexander #43 Joanna hatenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik durf dit topic niet verder te 'bevuilen', ik zoek wat anders koninklijks
Ik ben oud, wat denk je zelfquote:
Het is nog steeds niet off-topic.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik durf dit topic niet verder te 'bevuilen', ik zoek wat anders koninklijks
De titel klinkt goed, ik ga daar kijken, dank je welquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
KON / [Live-topic] Inhuldiging Koning Willem-Alexander #43 Joanna haten
Maar is on topic hoor, uitzending ging er helemaal over
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Als jij het zegt, dan geloof ik het'.![]()
Dan geldt dat ook bij jou. Dus we zijn eruit.
Nog een paar dagen terugblikken en nabeschouwen, en dan zijn we er definitief vanaf. Van de troonswisseling bedoel ik, de PVDA blijft natuurlijk gewoon zitten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |