Als ze het enkel zou doen voor 'stardom' .. hield ze het niet zolang vol. Voor mijn gevoel deugt ze.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Maxima is gewoon één van de meest succesvolle starfucker ooit. Mooi dat ze eindelijk koningin is geworden. Je zag haar ook stralen.
Gelukkig lijkt hij de laatste te zijn geweest, Claus deed het goed en zover we weten heeft WA ook nog niet echt dingen gedaan die echt niet konden...Oké, hij was soms een beetje dom maar hopelijk is hij nu volwassen genoeg om dat verder te laten.quote:
Als je zo door blijft gaat sla ik aan de wodka hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
He, jij bent weer zwart...
wat ben ik nu?
Bij mij oranje, and so am I.. fucking tanspray!quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
He, jij bent weer zwart...
wat ben ik nu?
Leven in een Gouden kooi en nooit je bek eens kunnen opendoen in het openbaar, als dat stardom is mogen ze het voor mijn part houden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze het enkel zou doen voor 'stardom' .. hield ze het niet zolang vol. Voor mijn gevoel deugt ze.
Alles groeit. Uithuwelijken werkt ook al eeuwen, maar ik durf er geld op in te zetten dat het koningsschap haar motivatie was. En zeg nou zelf. Vandaag heeft ze weer in 2 geweldige jurken mogen lopen, haar droom.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze het enkel zou doen voor 'stardom' .. hield ze het niet zolang vol. Voor mijn gevoel deugt ze.
Ja, ik zie iedere keer échte liefde tussen die 2.. Nog steedsquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Feestje genoteerd, Joanna komt toch niet hè?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We zijn allemaal ineens weer oranje![]()
Ik wil dat best nog ff blijven ook.. Tot mijn verjaardag zondag bijvoorbeeld
Uh, oke.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij mij oranje, and so am I.. fucking tanspray!
Ik hoef ook niet zo nodig iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Leven in een Gouden kooi en nooit je bek eens kunnen opendoen in het openbaar, als dat stardom is mogen ze het voor mijn part houden.
3 mooie jurken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles groeit. Uithuwelijken werkt ook al eeuwen, maar ik durf er geld op in te zetten dat het koningsschap haar motivatie was. En zeg nou zelf. Vandaag heeft ze weer in 2 geweldige jurken mogen lopen, haar droom.
Gefeliciteerd alvastquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die daar over denktquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Feestje genoteerd, Joanna komt toch niet hè?
Zondag is het feest hier!quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die jurkenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles groeit. Uithuwelijken werkt ook al eeuwen, maar ik durf er geld op in te zetten dat het koningsschap haar motivatie was. En zeg nou zelf. Vandaag heeft ze weer in 2 geweldige jurken mogen lopen, haar droom.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
3 mooie jurken.
En verder lul je uit je nek. Is duidelijke echte liefde. Zo niet, dan doe je die lieve kleine dingen niet..
Helemaal mee eens, je ziet hoe ze naar elkaar kijken enzo, is echte liefdequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Thanks! Vind het zelf ook we een mooie datum (om eerdere redenen)quote:
dat duimpje had ik nog niet gezien, maar hoe je het omschreefquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik zie iedere keer échte liefde tussen die 2.. Nog steeds
Je hebt de beelden gemist waarin even liefdevol door een duim over een vinger werd geaaid/gewreven? Je hebt de liefdevolle blikken gemist?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat is dit nou weer voor een argument. Ik geef mij maar gewonnen, hier kan ik niet tegenop
Ja met 8 camera's op hun smoel. Jij denkt werkelijk dat hun houding niet geoefend is vooraf? Volkomen terecht overigens. Het plaatje moet nou eenmaal kloppen als koningspaar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt de beelden gemist waarin even liefdevol door een duim over een vinger werd geaaid/gewreven? Je hebt de liefdevolle blikken gemist?
Het is echte liefde voor zover dat mogelijk is bij vrouwen. Maar ze is niet zo erg als Sylvie..quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat is dit nou weer voor een argument. Ik geef mij maar gewonnen, hier kan ik niet tegenop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |